cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 август 2022 г.

БЛАГОДАРИ ГОСПОДУ !

БЛАГОДАРИ  ГОСПОДУ !
__________________________

    За любовта и милостта голяма !
За живота,  който ти дава всеки ден !
За здравето и въздуха, за водата и светлината !
    Благодари на Бога и за малкото , което имаш !
Благодари Му и за това , което е обещал и ще ти го притури !
   Благодари Му за дома , за семейството и децата , които ти е дал !
За храната и облеклото ,
за здравите очи , ръце и крака !
За смирението и кротостта !
Благодари на Господа , че е Жив и твой Баща !
Че умря , за да живееш ти ! Благодари Му за Небесното царство и за това , че си Негова дъщеря !
Благодари ! Благодари! Благодари за Мира , който имаш с Бога чрез Него !
НЕ СПИРАЙ ДА БЛАГОДАРИШ И ТАКА ЩЕ БЪДЕШ ЩАСТЛИВ !
АМИН !!!
___________________________
       БЛАГОДАРЯ
       _______________

1 . Благодаря , за тази чудна сутрин 
Благодаря , за този хубав ден 
Благодаря , за туй , че ти тъй верно ,
Грижиш се за мен !

2 . Благодаря , за всяко малко щастие 
Благодаря , че с мен си всеки ден 
Благодаря,  о колко много даваш 
Грижиш се за мен .

3 . Благодаря,  за всяка топла дума 
Благодаря за всеки твой съвет 
Благодаря , ръката ти ме води 
Мене грешник клет !

4 . Благодаря , за любовта голяма
Чувствам я аз сега в мен
Благодаря , че в гибел или напаст
Близо си до мен !

5 . Благодаря   че ти ми даваш сила 
Благодаря , че с мен си всеки час 
Благодаря   , о колко много даваш 
Остани с нас !





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.