cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 3 януари 2023 г.

НЯМА ВРЕМЕ

НЯМА ВРЕМЕ !
__________________________
03 .01 .2023   10 .30 ч
/ от Духа на Господа : /
__________________________^

ЧУЙТЕ ЧАДА МОЙ МИЛИ МОЙ , ВЪЗЛЮБЕНИ !
___________________________

    ГОВОРЯ ВИ РАНО ТАЗИ СУТРИН :
" Бъдете будни , бъдете трезвени , защото дявола обикаля като рикаещ лъв и търси кого да погълне !
 Жив съм чада Мой и не забравяйте да върви чрез Моя Дух и в Моето присъствие !
Възлюбих ви със живота Си и сърцето Ми ви жали , както майка и баща жали чадото си !
Обещах ви, че никак няма да ви оставя и никак няма да ви забравя !
Не Ме забравяйте и вие !
Не отхвърляйте Моята любов , защото няма друг по - любящ и милостив Бог освен Мене , Който да си е дал живота Си за вас .
    Аз съм Този , Който разпнаха на кръста , заради вас !
Аз ви изкупих от проклятията на вашите грехове и даром ви дадох Моята благодат и спасение без да сте го заслужили .
А именно да живея вътре във вашите сърца : " Вие в Мен и Аз във вас ! "
ЧУЙТЕ ЧАДА МОЙ ВЪЗЛЮБЕНИ ,
без Мене и Моята сила , 
вие сте нищо !
Вие ще погинете !
Защото този свят лежи в лукавия , а той не е по малко силен .
Без Мене вие не можете да му устоите на хитрости !
   Оставих ви Моето слово , за да го изучаване 
за да ви говоря чрез него  , да ви получавам и наставлява. 
Изпратих ви Святият Божи Дух на Моя Отец да ви води и ръководи .
   Не бъдете като муле без оглавник !
Ще погинете без Моето учение , чада Мой !
Сатана също познава Моето учение , но той не е милостив и жалостив като Мене .
Неговата цел е да ви омае да ви оплете в мрежите си , да ви пороби , нарани и убие .
Той е зъл , жесток , нагъл лъжец и убиец .
Пазете очите си какво гледате , пазете ушите си какво слушате !
Изпитвайте човеците , с които дружите на кой Дух са !
Много от тях на думи са благи , но на сърце са зли  . Не се страхувййте от човеци с такъв нрав .
Не търсете помощ от такива , които ви омайва престорено , които ви всява страх в сърцата , а страх от Мене нямат !
   Вие всички сте човеци временни и без Моята сила , вие сте крехки и слаби . 
А дявола на такива надвива и ние ставате лесна плячка за него .
   Елате при Мене чада Мой , мили Мой , такива каквито сте , отрудени и обременени и Аз ще ви успокоя и напълня с Моята благодат , сила , любов и присъствие .
Елате , вие страхливи и Аз ще ви успокоя !
Елате , вие болни и Аз ще ви изцеля !
Елате вие гладни и жадни за Моето слово и Аз ще ви нахраня и ще ви напоя .
    Дявола се плаши от Мене .
Защото е победен от Мене на Кръста на Голгота !
Той ще ви наранява , на Аз ще ви превържа !
Той ще ви разболява , но Аз ще ви изцеля !
Той ще ви бие , но Аз ще ви утешавам .
Той може да ви убие , но власт над душата ви няма , защото Аз мога да ви възкреся .
Той ще ви мами с пари , за да го последвате , но Аз ви казвам :
" Не му вземайте мръсните парите !
Защото Аз имам нещо по - добро за вас : цяло небесно царство и злато , невиждано такова на земята , къщи от злато и диаманти приготвени за всеки един от вас ."
   Не лакомейте за богатствата на този свят .
Всичко това са съблазните на сатана , заблудите му , с които иска да ви отклони и отдалечи от Мене и от вашето спасение .
   Какво ви предлага той ?
Богатството на този свят , защото света лежи в лукавия и той е Княза на този свят  , пари , удоволствия , грях , болести , смърт и своето царство , което е тъмнина и вечна смърт и вечни мъки .
АДА  , чада Мой възлюбени е приготвен само за него и Неговата армия от демони и за нито една човешка душа която живее в Моето присъствие .
Не му вярвайте !
Не му се връзване на лъжите ! 
Той освен да лъже , да мами и ограбва и да убива на друго не е способен .
И Мене в пустинята се опита да Ме съблазни и изкупи, но Аз не му се подадох .
Не му се подавайте и вие .
Аз устоят и затова го и победих .
Запрещавайте му и вие със слово Божие и той ще побегне от вас .
   Ходете с Мене и в Моя Дух и ще бъдете повече от победители в " игричките " на сатана , защото не вие , а Аз , Който съм във вас ще воювам срещу него .
С Мене вие винаги ще бъдете повече от победители .
Намразете греха , който ви предлага , избягвайте удоволствията му и лекият живот към който ви съблазнява , яденето и пиенето на алкохол и наркотици е лъжата му , че като ядете и пиете това е живота , защото утре ще умрете .
Да , ще умрете , ако го слушате , но ако сте с Мене : " След смърт в миг но трепкане но окото ще бъдете в Моето вечно царство на вечен живот на радост и веселба .
Там при Мене няма да има плач и сълзи , няма да има болести и скърцане със зъби , защото Моята любов ще ви подготви още на земята .
Елате при Мене още днес , чада Мой мили Мой и не се страхувайте , защото Аз съм Пътя, Истината и живота !
Аз ви предлагам Моето здраве , Моят Мир , Моята любов и Вечният живот .
   Това можах да извоюва за вас , защото това беше волята на Моя Отец да ви изкупя с Моята кръв на кръста , за да ви избавя от ръката на сатана .
    Дрогата , алкохола , проституцията , гордостта , алчността , завистта , омразата - това е неговото " богатство " , което изобщо не ви ползва , напротив , то ще погуби вашите души , завинаги !
ОПИТАЙТЕ МЕ , ЧАДА МОЙ , И ЩЕ ВИДИТЕ ДАЛИ НЕ ЩЕ БЪДА БЛАГ КЪМ ВАС !
Елате при Мене нищо , че сте грешни и неграмотни , 
елате , всички вие отрудени и обременени с греховете си , с проблемите си , с болестите си и с всичките си страхове .
Оставите " товара си " в нозете Ми под кръста и вземете Моето иго , което не е тежко .
Вземете Моята Мир и Моята радост .
Елате без страх , защото Аз не дойдох в света , за да ни съдя , но , за са ни спася ол луковицата на сатана .
Аз дойдох за грешните , зо да ви простя греховете , 
За плачете, за са изтрия сълзите им .
Не за здравите , а за болните , за да ви изцеля в Мойте рани и в Моята кръв .
Дойдох да успокоя страхливите ви сърца .
Да успокоя ритъма на твоето сърце .
Няма друг Утешител като Мене в този свят , пълен с демоните на сатана .Последни времена са .Иде му края , затова е и разярен и не може са си намери място .
    Вие , сираци , бедни , , голи и боси , гладни , безработни , бездомни, отхвърлени и забравени от този зъл свят .
Елате при Мене и Аз никак няма да ви отхвърля и оставя ! 
Ще се грижа за нас с Моята Прободена Десница и ще ви закрилям , така , както крачка събира палците под крилата си .
Ще ви пазя , както пазя зеницата на окото си !
Ще ви защитавам от бури зли !
В ден на беда ще ви подам Прободената Си ръка и косъм няма да сам да падне от главата ви .
ЧАДА МОЙ МИЛИ МОЙ , 
ПОСЛЕДНИ ВРЕМЕНА СА !
Времената са лоши и по - лоши идват !
Без Мене и без Любовта Моя вие не ще можете да устоите !
Побързайте да се спасите !
Приближаване се до Мене и Аз ще се доближава до вас !
Защото Аз идвам скоро чада , мили Мой възлюбени , за да ви прибера горе в крайни небеса !
Този свят не е ваш дом .Вашият дом е горе при Мене ! 
Този свят ще го изгоря с огън за да претопяване земята от злото на сатаната , а той ще бъде хвърлен там , където съм му отредил място .
Затова побързайте , Излезте от обкръжението на Неговото присъствие , защото времето и кратко !
ПОБЪРЗАЙТЕ , НЯМА ВРЕМЕ !
АЗ ИДА СКОРО !
АМИН !
ДОЙДИ , ГОСПОДИ !





   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.