cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 27 януари 2023 г.

ПОСЛАНИЕ ОТ БОГА КЪМ СВОЯ НАРОД

ПОСЛАНИЕ ОТ БОГА КЪМ СВОЯ НАРОД
_________________________________________

     ЕТО СВЯТИЯТ БОЖИ ДУХ ГОВОРИ ДНЕС НА СВОЯ НАРОД :
____________________________________________

     " Върнете се всички вие , които дълбоко отстъпихте от Мене !
Забравихте първата си любов към Мене !
Забравихте хляба Ми , виното Ми и благите Ми милости !
Върнахте се в " блювоча " .
Потърсихте други богове за сърцата си .
Върнахте се в широкия път на съблазните и суетата Потърсихте си любовници в светската суета. 
Отхвърлихте Ме и забравихте Моите благословения !
Блудствахте с кумири ,  празници , дни и традиците на този грешен свят .
Разгневихте Ме , но ето Аз ще преградя  пътя ви с тръни и борили. 
Ще сложа преграда , за да не можете отново да намерите пътищата си. 
   Моята любов и милост не се е отвърнала от вас , чада Мой !
" Върни се при Мене , отстъпнице Израилева !
Защо да Ме разгневиш и да бъдеш наказана и опустошена ? "
ВЪРНИ СЕ ПРИ МЕНЕ !
ЕТО ОТВАРЯМ ВРАТА ЗА НАДЕЖДА !
ЕТО ПОКАЗВАМ ТИ МИЛОСТ И ПРОШКА !
ЕТО ПРИЕМАМ ТЕ , ДЪЩЕ МОЯ , ОТНОВО В МОЯТА ПРЕГРЪДКА И ТИ КАЗВАМ :
" ТИ СИ МОЯ И АЗ СЪМ ТВОЙ БОГ ! "
Потърсете Моята истина !
Потърсете Моята милост и знание !
КАКВО ВИ ДАВА СВЕТА ?
Само лъжа , убийства , кражби и прелюбодейства !
Насилие и кръвопролитие .
Защо да линеене и да бъдете погубени ?
Върнете се , чада Мой , към Моето знание !
Защо отхвърлихте Моя завет ?
Предадохте се на безчестие .
Блудствахте , безчинствате - невеж народ сте !
ВЪРНИ СЕ НАРОДЕ НЕПОКОРНИ !
ЗАЩО ДА ПОГИНЕТЕ В НЕВЕЖЕСТВОТО СИ ?
ИЗЛЕЗТЕ ОТ ПУСТИНЯТА В , КОЯТО СТЕ ПОПАДЛИ !
ВРАЗУМИ СЕ НАРОДЕ МОЙ !
____________________________________________

    Стремете се да Ме опознаете и ще видите колко съм благ !
Милостта Ми трае до века !
Любовта Ми е безгранична !
Покайте се всички вие , които дълбоко отстъпихте от Мене и Аз съм готов да ви простя !
КАЖЕТЕ :
" ЕЛАТЕ ДА СЕ ВЪРНЕМ ПРИ ГОСПОДА , 
ЗАЩОТО ТОЙ НАРАНЯВА И ТОЙ ИЗЦЕЛЯВА !
ТОЙ ДНЕС НИ ПРИЗОВАВА И ТОЙ ЩЕ ПРЕВЪРЖЕ РАНИТЕ НИ !
СЛЕД ДВА ДНИ ЩЕ НИ СЪЖИВИ  НА ТРЕТИЯ ДЕН ЩЕ НИ ИЗДИГНЕ ;
И ЩЕ ЖИВЕЕМ ПРЕД НЕГО !
ДА ! НЕКА ПОЗНАЕМ  ,
НЕКА СЕ СТРЕМИМ ДА ПОЗНАЕМ 
ГОСПОДА !
АМИН "
_____________________________________________

    СЪС ЗАВРЪЩАНЕ ИДВА СПАСЕНИЕ !
С ПОКАЯНИЕ ИДВА ПРОЩЕНИЕ !
С ЛЮБОВТА ИДВА ИЗЦЕЛЕНИЕТО !
ДА ЛЮБИМ ГОСПОДА С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ , ДУША И УМ !
ЗАЩОТО НЯМА ДРУГ БОГ И СПАСИТЕЛ , ОСВЕН НАШИЯТ МИЛОСТИВ И БЛАГ ГОСПОД ИСУС ХРИСТОС !
НЕКА ОПОЗНАЕМ ГОСПОДА , ЗА ДА ГО ВЪЗЛЮБИМ !
АМИН 
Ос .6 : 1 - 3
____________
27 .01 .2022 г

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.