cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 18 февруари 2023 г.

НЕ СЕ ПЛАШИ ОТ САМОТАТА

НЕ СЕ ПЛАШИ ОТ САМОТАТА !
__________________________
         Пс . 25 : 16 , 17
" Обърни се към мене и смили се над мене , защото съм самотен и наскърбен .
 Облекчи скърбите на сърцето ми ,
изведи ме  из утесненията ми . " оттесненията ми .

    Плашиш ли се когато си сам ?
Често напоследък чувам хора да ми се оплакват от самотата . Страхуват се от това , страхуват се от онова....... Но какво казва словото за самотата : " Време за уединение с Господа !....
   Човек , който не познава Господа има страх в себе си за всяко нещо .
Но уповаващият се на Господа пъди страха и дава място на Господа . Самотата е време , в което можеш да разговаряш със Всевишния  , Невидимия Бог !
 Той е винаги близо до онези , които вярват в Него , които Го познават и обичат .
 Вярващият  човек жадува за Божието присъствие , жадува за словото на Бога , жадува да чува Божия глас .
 Да разговаряш с Бога е привилегия .
Молитвата е телефонната ни връзка с небесният ни Баща :
"  Ухото Ми не се е притъпило , че да не мога да ви чувам .
Ръката ми не се е скъсила, че да не мога да ви помагам ! " - казва Бог в словото .
Исус ни остави Словото Си , за да се учим на Божията воля и да се наставляваме в Неговия път .Бог обича ученолюбивите !
Бог се радва , когато вижда как Неговите чада четат и изследват писанията и споделят   истините описани в Божието слово .
Тихото време с Господа не е самота , но за не вярващите е ужасно да си сам  !
    Страхът в сърцата им , който не е от Бога , ги плаши и измъчва .
Дявола нашепва страхотии и ужаси , за да те стресира все повече и повече докато мирът , който ни дава Святия Божи Дух дават тишина , дава спокойствие и радост .
     Предал ли си сърцето си на Бога ти вече имаш страж в сърцето си , страж в дома си и когато си на улицата дори .
 Господ изпраща свойте ангели да те окръжават . Божията милост и Благост към онези , които Го приеха и повярваха в Неговия Син Исус Христос са много големи и любовта му е безгранична и неизмерима .
" Когато Живия господ Бог е с мене , кой може да застане срещу мене ? " - казва словото .
Словото на Бога учи грешникът как да върви в пътя на Господа  , учени на божиите истини и тайни .
Божията милост ни пази от мрежите скроени от враговете за нозете ни . Поради това ,че ти отвори сърцето си за Божията любов , сам Бог ще изгони всеки страх от сърцето ти , приятелю !
Чети славото Му  !
Не скучай и не се вглабявай в страшните нашепвания на дявола ! Сам Бог ще те утешава в пътищата Господни  ще те учи на пътеките Си  .
Чакай Господа и на Него се уповавай !
Сподели меките си , скърбите си  , остави товара на греха си при нозете Му и Той ще ти подари Своето иго , което не е тежко :  " Моят Мир ви давам !
 Аз не ви давам както светът ви дава , за да се смущава сърцето ви ! "        Разговаряй с живия Господ , нашият спасител .
 Той те обича и винаги е готов да те изслуша !Кажи му две приказки в кратка молитва , но от сърце : " Господи обърни се към мене и смили се над мене , защото съм самотна и наскърбена . Сърцето ми изведи ме из утеснението ми и от теготата ми ! И прости всичките ми грехове ! "    Има ли човек , който да няма мисли , грижи , тревоги  , скърби наранявания , гонения , теготии ?
НО , ти си сам  !
Децата ти са далече , съседи  нямаш .
Чувстваш се самотен , отхвърлен , но Господ днес ти казва : " Ако човеци те отхвърлят , Аз тебе никога ! "
Господ е нашето - спасение !
Чакам Господа с вяра , защото Той ми е обещал , че всеки който чака Господа и на Него се уповава за всяко нещо няма да се посрами ! Божиите обещания в Библията са верни и истинни и божиите думи празни назад никога няма да се върнат !
   Моли се приятелю ! Хвани се за всяко слово божие с вяра и чакай спасение от Господа !
Бог е любов и обича всеки , който Го търси и почита !
 И ако ти се уповаваш за всяко нещо на Него , Той ще те пази и избавя от всичките ти беди , защото с вяра чакаш от Него живия Бог .
А Той е сърцеведец познава сърцата , които Го любят и са му верни .
Изливай душата си пред Господа !
Уповавай се на Неговата милост , опитай Го и ще видиш колко е благ .
Така с Господния дух времето минава в радост и самотата се обръща в " тихо  " време с Исус Христос нашия Спасител ! Бъдете благословени и прекарвайте всяко свободно време с нашия Господ и Той ще ви дари  Мир  , любов и тишина !
Амин !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.