cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 17 ноември 2014 г.

ТРЕПЕРЕТЕ И РАЗМИШЛЯВАЙТЕ

                                          
                                               Пс 4:4
                           "Треперете и не съгрешавайте;
                           размишлявайте в сърцата си
                              на леглата си и мълчете. "


        Треперете и размишлявате  казва Словото на Бога.

Какво всъщност иска да ни каже този стих?
       Намирам се в чужбина-далеч от моята Родина.Година
след година-нанизаха се точно 7 и половина. И какво друго да правим,освен да работим,да се молим и да размишляваме
      И така-прехвърляйки много неща през моята глава почивайки на малкото си диванче преди 3 дни Св. дух ми нашепна Псалом 4. Не го прочетох.
Вчера обаче в Църквата отварям Библията и попадам на Пс 4.Прочетох го за себе си.И ето днес почивайки отново на "малкото диванче",отново Св.Дух ме подбужда/ЗАБЕЛЕЖЕТЕ- В ПОЧИВКАТА МУ/-
"Отвори Библията и чети и пиши какво ще ти кажа:Отварям и отново Пс 4:4 
"ТРЕПЕРЕТЕ И НЕ СЪГРЕШАВАЙТЕ;
РАЗМИШЛЯВАЙТЕ В СЪРЦАТА СИ 
НА ЛЕГЛАТА И МЪЛЧЕТЕ!"
      Прочетох целият псалом от 1 стих до 8 стих и започнах да размишлявам.И разбирам ,колко пъти съм викала към Бога на правдата ми. Било то сутрин или вечер,било на път или в покой.В нужда или беда.И моят Бог е чувал викът на всяка моя молитва.Винаги ме е извеждал от утеснение .
Показвал е Своята милост към мен и ме е извежда от всяка ситуация,като винаги пълнеше сърцето ми с РАДОСТ!
     Много пъти заравяйки глава във възглавницата Го обсипвах с въпроси и обливах възглавницата със сълзи.Много
пъти не виждайки изход от дадена ситуация "отново
притеснявах" Моя Бог за ново и ново "ВИДЕНИЕ".
Знам ,че Господ слуша молитвите ми,защото съм повярвала на ОБЕЩАНИЯТА МУ в Словото Божие.
     И така аз се молих и молих и все още се моля за мен , за моят дом и моята мила РОДИНА БЪЛГАРИЯ.А така също и за целият объркан свят.
     И както мнозина казват и аз тези дни си задавах същият въпрос,както пише в Пс4:6 "Къде е доброто Господи?Кой ще ни Го покаже?Няма радост в сърцата на хората.Света 
сее само страх и омраза.О,Господи-Къде Си Боже?Помогни!
     И ето,че Бог чу викът ми ,послуша молитвата ми и ми даде много точен отговор и съвет,който иска да го споделя и с вас скъпи братя и приятели: Псалом 4 : 4
     "Треперете и не съгрешавайте;
      Размишлявайте  в сърцата си
      на леглата си и мълчете!"
Прочетох целият Псалом от 1 до 8 стих и започнах да размишлявам върху него ,като очаквах Бог да  ми говори чрез Св. Си Дух.И Той не закъсня:
"Има ли нещо по- добро и по-хубаво от това да познаваш своя Бог и Той да познава теб?Да бъдеш " отделен" от Него от този свят за Негово Собствено притежание,като 
БАГОЧЕСТИВ ЧОВЕК /Пс 4:3/
И като такъв в същият стих Бог ти обещава ,че ще ме слуша, когато викам към Него:"Господ ще слуша ,когато викам към Него!"И веднага ми се напомни колко пъти моята патронка ми казваше:"Моли се за мен и моят дом  ,
защото Бог чува твоите молитви!"Тогава попитах Господа:
"Защо Господи, моите чуваш,а техните не? Цял живот ходят на църква ,какво им пречи на тези хора ,за да не чуват Твоя глас? И тогава размишлявайки за отговора ,чрез Пс4:3
Св.Дух ми отговори:"Защото обичат суетата и търсят лъжата .Молят се на човеци,които нямат нищо общо с Моята Сила и Слава."нарича ги още "Човешки синове" -
които обичат човешка слава и почит,а Славата на Бога замениха с безчестие.Размишлявайки върху още други неща Св.Дух ми откри ,че докато сме тук на тази грешна земя трябва да трепереме и да не съгрешаваме -защото грехът в
този свят отделя човеците и техните души от Бога -Нашият Любящ Баща . Да се пазим от прегрешения.Да търсим Светлината , Истината и Правдата и ,който побърза да изпере дрехите си от грях Бог ще го отдели за Себе Си и ще му даде привилегията да се нарече Син Божи и народ на Бога.
2 Петр.2:9 "Избран род- Царско свещенство!"
     И днес чух Божият глас ,който ми говори чрез 2Тим2:19       "И всеки,който изповяда Господа ,да отстъпи от неправдата"-Господ познава Своите Си!"
     Благодаря на Моя бог за това послание, с което искам да 
благословя моят дом и моята Родина България:
"Мили деца ,мили братя българи-Търсете Господа на Правдата .Той ви обича и иска да общува с вас и да ви пази от зло. Отстъпете  от пътя на тъмнината и вървете в Правия Път на  Светлината и сам Бог обещава да ви огрее
със Светлостта на Своето лице.
      "Оставете суетата и заблудата на този свят,защото се навъдиха много лъжци,нечестиви човеци и лицемери ,които искат да ви заблудят и отклонят от Спасителят на вашият  души-казва Духът на  Истината."
Треперете за душите си и бягайте  от греха и злото на този свят,чиито баща е дявола."Човекът на лъжата".
        Обичайте Бога и търсете лицето Му ,защото Той ще ви даде Своята мъдрост , Милост и Любов и "ще те направи да легнеш и да заспиш спокойно и да заживееш
живот в безопастност ."
"Приемете Бога с вяра в сърцето си и той ще изпълни с радост сърцата ви-по-голяма от тази ,която е в света -
временна и краткотрайна.-казва Псалмопевеца."
         Господ познава свойте Си , които Го търсят с цялото си сърце.Ръката Му е върху онези , които му се боят и пазят себе си чисти.
Бог слуша молбите им и е готов винаги да ПОКАЖЕ ДОБРО
       Благодаря Ти Боже Мой за това прекрасно Слово!
Благослови България! Пази българското богатство за твоя 
народ! Опази душите на българите и дай им Твоят Св.Дух в ден на напаст бъди им прибежище.
Събери ни както " квачка събира  пилците си под крилата си".
      Дай на управниците ни да управляват със Соломоновата мъдрост  и разум да размишляват върху Твоите правила и наредби , да не треперят от човеци , но да имат страх от Тебе Боже Мой!
дай Твоите благословения и прости на България и българският народ всички прегрешения и беззакония.Стани ни Спасител и Утешител и научи ни да вярваме и да уповаваме само и единствено на Тебе Боже на Силите.Да бъде благословено Името Ти и Твоето Царство от сега и до вечни векове .Амин


Благославям ви братя и сестри и мой верни приятели и сънародници със Словото на Бога ,което ми даде днес в следобедните часове.Бъдете благословени с мъдрост и

 разум Божия!


С Божия благодат:сестра Искра



      

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.