cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 27 ноември 2014 г.

КАКВО КАЗВА ВЕЧНИЯТ ТВОЯ БОГ?


              ЕТО КАКВО КАЗВА ВЕЧНИЯТ ТВОЯТ БОГ :

      " Народе мой ,харесва Ми ,когато сте сред Мене ,защото сте като парфюм пред Святото Ми лице!Макар
и с малка вяра Аз ви приемам и се радвам.Упражнявайте тази малка вяра!Не си събличайте Моите дрехи .Знай,че Аз гледам на твоето сърце.Върви на пред и вярвай в Мен и Аз ще вложа Моят Свети Дух в теб,Моят Мир,Радост,Любов,
Сила.Упражнявай своята вяра в своя живот.Не отпадайте духом.Оставяйте проблемите си пред Моите крака.
Молете се и вярвайте в Моето Име, и каквото поискате  с вяра ще ви бъде.
       Ти не можеш да служиш на двама Господари.Аз съм Твоят Господар.Ела при мене да усетиш Моето присъствие.Вярвай на Моите думи.Те са водата на живота
е усетиш справедливостта.Ще намериш улицата на живота.Ще ти дам живот ,защото Аз съм ЖИВОТА.Аз ОСВОБОЖДАВАМ.Не се крий от Моето присъствие,
защото ,ако ти се отдалечиш от Мен и Аз ще се отдалеча от теб.Но ако ме потърсиш с цялото си сърце, твоята къща ще бъде благословена.
       Приеми Моята Светлина -народе Мой!Приложи на практика Моите думи.Искам да сте СВОБОДНИ!Оставете ,онези неща ,които не Ми харесват и Аз ще ви дам много НОВИ неща!Търсете Моето лице и всеки ден ще ви давам ново сърце-свободно.Твоят Бог ти обещава.Той ще промисли за теб.Аз ще променя твоето сърце.Ще променя твоят живот.Ще ти дам нови неща в твоя живот.Ще ти изпратя "ДЪЖД" от благословения.Искайте,търсете Ме с цялото си сърце и Моят Свети Дух ще дойде върху вас!
       Молете се.Всичко чувам и гледам на вашите сърца.Не
тъжете!Вие сте Мое съкровище!Вие сте Мои инструменти!Всичко ви прощавам.Вървете смело напред.
ще ви благославям.Искам да работя с теб.Дявола иска да те притеснява,но ти не се страхувай!Говори и работи за
Мен и Аз ще бъда с теб.Ще благословя всичко.защото Аз съм твоята МАЙКА И БАЩА!.... "

Бог да ни докосне и благослови с това Свое ГОВОРИМО СЛОВО БОЖИЕ дошло от небето да докосне всяко едно човешко сърце за да спаси душа от грях.
     Слава да бъде на името ти мили Боже!
      Благодаря ти за тази благодат ,че можем да чуем Твоят глас и Твоите ЖИВИ ДУМИ -Думи на живот!

С Божия благодат сестра Искра

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.