cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 24 ноември 2014 г.

Моят съпруг е Творецът Ми

                                          
                                          Ис 54 : 3

                     "Защото твой съпруг е Творецът ти,
                      Чието име е Господ на силите ; "

         Да! Наистина моят съпруг е Творецът ми , Чието име е Господ на силите! И Му благодаря ,защото Той е моят 
любим и благ и мил другар в живота ми!Може би ще каже някой:"Ама как така?"Просто така: 
Бях наскърбена ,бездетна,отхвърлена от младостта. Но моят Творец /Изкупителят ми,Святият Израилев /ме срещна и ми каза:"Повиках те като жена ,оставена и наскърбена духом ,но ти не се бой ,защото няма да бъдеш поругана и не се смущавай ,защото няма да бъдеш посрамена!"
Зарадва се сърцето ми на тези думи и запях песните на Моя Господ с радост.Тогава Той ми каза:"Весели се неплодна ти,
която не си раждала,запей с радост и възкликни  ти ,която
не си била в родилни мъки;защото повече са чадата на самотната , отколкото на омъжената."-Ис 54:1
      Това се случи 1992 година.
И после чух други хубави думи : Пс 45: 10"Слушай,дъще и виж
и приклони ухото си;забрави и народа си и бащиният си дом
така Царят ще пожелае твоята красота;защото Той е 
Господарят ти и ти Му се поклони."
Вече 22 години се покланям на Моя Творец и съпруг . 22 години
ме утешава и се грижи за мен и за моето преживяване.
22 години Му "раждам деца",много от които ги срещам с библия под ръка и само ,който не познава Моя Господ може да ме обиди като ме нарече "бездетна".Да ! Имала съм много такива случай.Но истината е ,че такива като мен могат да раждат по няколко деца на година на Своя съпруг"-Господа Исуса Христа.
     Някога години наред аз не се отделях от моя дом и от моя народ.Но Словото на Бога е вярно и истинно"Забрави и народа си и бащиният си дом!"-Пс 54:10
     Когато татко ми почина ми беше казал:"Да не запустиш дома ми!"Но ето че не само бащиният дом запустих ,но и домът на съпругът ми остана без мен.
После чух глас:"Ще се грижиш за ромите!"; По- късно след
10 години Бог ми каза :"Заминавай в Италия!"
И така родих на Моя Господ много ромски чада,а тук в Италия вече 7 години и половина във всеки дом ,където съм влезнала не спирам да говоря за Господа и спасителят на света ,Първият и Последният Исус Христос.
     Ще каже някой :"Не! Ти не почиташ децата си ,домът си?"
Не ! Не е вярно!Имам време за всичко.Моят "СЪПРУГ" се
грижи за мен,за моята прехрана ,за облеклото ми и за всичките ми "Родени" и "неродени" деца.Утеши ме и с две прекрасни дечица ,за което съм Му сърдечно благодарна.И Той се грижи за тях по-чуден начин.Подари ми  и 3 невероятно красиви внучета ,който ми пълнят душата.
Десницата на Моя Господ е винаги върху тях.
      Бог не е забравил и бащиният ми дом .Скоро ми проговори ,че ще ме върне там и ще работя за Него.
Бог ми обеща ,че ще прослави името ми : Пс 45:17:"Ще направя името ти паметно през всичките поколения,
затова племената ще те възхвалят през всичките поколения."
БЛАГОДАРЯ МУ ОТ СЪРЦЕ ЗА ВСИЧКО ,КОЕТО ПРАВИ
ЗА МЕН МОЯТ"Съпруг-Творецът Ми!"
"Защо тъгуваш чадо,защо линееш ,а на Мене мило чада не се надееш?"-колко жени са изоставени и отхвърлени от младостта.Не тъжете мили сестри.Обърнете се към Исус.
Той е утешителят и изкупителят на нашите души.Той дава любов , нежност и мир в сърцата ни.Той е верен и Неговите 500 обещания в Словото Му са Истинни и Верни
за онези ,които го възлюбят с цялото си сърце.
В една от неговите прекрасни песни -обещания Той казва :
"Не се ти чадо тука смущавай ,не се ти чадо огорчавай,че
Аз ще бъда винаги с теб и ще те водя в пътя Мой!
....Научи се да плачеш ,научи се да страдаш ,научи се да носиш ,както твоят Спас...
Малко време има и ще дойда пак ,за да ви прибера ГОРЕ В НЕБЕСА!"
"О,Църкво/ НЕВЯСТО/ ти прекрасна-градино моя цветна,
защо си тъй увяхнала като цвете в летен ден?
Стресни се събуди се,вдигни лице към Мене ОБИЧАМ ТЕ-
Аз ида скоро ДА ТЕ ВЗЕМА НА НЕБЕ!"
     Радвайте се братя и сестри !Нека се радваме братя.
Бог да ни благослови и пази до Неговото Пришествие!

С Божия благодат сестра Искра 






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.