cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 10 май 2015 г.

МОЕТО БОГАТСТВО И СИЛА Е В МОЯ ГОСПОД

                                          


                                           2Тим.3:10
                        
                          "А ти си последвал моето учение,
                            поведение , цел ,вярата ми ,
                            дълготърпението ми , любовта ,
                            твърдостта , гоненията , страданията ,
                            който ме сполетяха в Антиохия , в
                            Икония , в Листра ; какви гонения
                            издържах; и от всички тях Господ ме
                            избави . "

               Ти си последвал Христос. Ти си призован от Христос.
Ти си дете на Бога и царски син и дъщеря на Царя на Царете .
Защо казваш : "Аз съм слаб  и аз съм беден ? "
Твоят Баща не е беден. Твоят Баща не е слаб . " Богат в сила и мощ ! "- казва Словото за Него.
        Не гледай богатсвата на този свят . Не завиждай на преуспелия , на замогналия и угоения. Ти имаш едно голямо богатство и това е Евангелието на Христа!
Там е скрита всичката мъдрост на твоето богатство  в този свят.
      Света казва : " Децата , семейството , къщата , парите...", но
ап. Павел в посланието си до Тимотей говори за едно ново богатство. И това е ХАРАКТЕРА на Божият човек .
Един добре подреден характер може да те издигне на висота и в същото време обратно да се намериш толкова ниско в нищета и мизерия , каквато никога не можеш да си представиш
    Какво казва Словото за благородната съпруга? " Тя съгражда домът си ,а неразумната го съсипва . " 
Ап . Павел ,  споделя нещо много важно-Характера на човека .
Божият човек и Божият служител са личности с " богат "
характер. ХАРАКТЕР , който се изгражда чрез Святият Дух по
подобие на Божият характер .
     Според Евангелието характерът на християнина съдържа
следните " БОГАТСТВА " : Вяра ; Сила ; Мощ ; Дръзновение ;
Дълготърпение ; Любов ; Твърдост ; Търпимост ; Смирение и т. н.... Всяко едно от тези качества на християнският характер си има своето предназначение.
Всичките тайни на Духовното богатство са скрити в нашия Господ Бог. Той е богат на всичко и когато Му се доверим , Той е готов  не само да ни води и ръководи ,но да ни даде всичко онова , което си попросим от неговите дарове . Той дава щедро , но ние трябва да се насилим и да си ги вземем .
    Божиите избрани служители ,задължително трябва да са СИЛНИ и дръзновени , за да реализират големи благословения .
Исус е сред народа Си и винаги манифестира чрез благословения Своите богатства.
     Когато Мойсей се доближи до " горящата къпина ', която
гореше , но не изгаряше , Бог му проговори : " Аз съм твоят Бог! Аз ще ти демонстрирам сила и ще те трансформирам в способен мъж! Аз съм с теб ."- казва Бог
     Да знаеш , че Бог е с теб - от това по-голямо богатство няма !
     Самуил каза на Бог : "Аз не мога да говоря ! " а Бог какво му отговори : " Аз ще те направя пророк . "
И какво казваха пророците ? : " Бог е моята сила ! Той ме направи силен ! "
     Защо ти , братко и сестро , който си познал Господ като твой Бог и Спасите , казваш : " Аз съм беден на дарби ; аз съм
беден на любов ; аз нямам търпението ; аз съм безсилен да направя ,това или онова ; аз съм слаб , не мога да се защитавам ; страхувам се , не знам какво ще стане ? ; много съм мекушав , няма да издържа ..и т. н..."
Какво казаха пророците : " Той ни прави силни ! "
Бог има грижа за Своите чада и служители ! Той ни помага . Той ни спасява . Той ни освобождава и Той ни дава сила .
      Ап. Павел беше усилен от Бога , когато го срещна Христос.
Апостола казва ,че ще бъдем гонени , заради Христа  и вярата ни в Него , но Той казва още : " Че ще ни избави от всички гонения ." Той беше страдал и беше избавен и сега и днес той те утешава , като ти казва : " ..какви гонения издържах , но Господ ме избави от всички тях ."
Не бой се , братко и сестро , това важи и за нас днес. И за теб , който си в гонение заради Христа . Или заради служението , което си приел да изпълниш да края на живота си .
    Нашият живот е живот на отговори.
Ти задаваш въпроси . Ти търсиш истината , справедливостта . честността . Ти искаш да станеш богат на дарби , като твоя брат или сестра . ТОГАВА КАКВО ?
ОСТАВА НИ ДА ЧАКАМЕ ОТГОВОРА !
    Ти трябва да чакаш с вяра ! Ти трябва да се новородиш в
нова личност с нов характер. Ти не трябва да спираш да работиш за Бога .  И ТОГАВА ЩО?
     Тогава наистина ще станеш БОГАТ!
Богат на мъдрост. Богат в знания . Богат на дарби . Силен и мощен -устояващ в трудности. Ще бъдеш благословен и ще благославяш и обогатяваш и другите .
     Ще можеш да утешаваш. Ще можеш да изцеляваш . Ще можеш да обучаваш . " Да връзваш и да развръзваш " и да
" завладяваш територии ".
И всичко това с любов в Исуса Христа .
Живота на християнина е пълен с благословения. С пълнотата на Св. Дух и Божие присъствие .И така Бог чрез нас ще привдига тези ,които падат.
     Бог не е далече от тези ,които Го търсят. Бог им дава нова
сила всеки ден. Благославяйки твоя характер , Бог те благославя духовно и те прави една СВОБОДНА и НЕЗАВИСИМА ЛИЧНОСТ- СПОСОБНА ДА ПРОПОВЯДВА И НАСТАВЛЯВА ДРУГИТЕ в Господния Дух !
      Днес Словото ти казва : Ако си слаб прибегни при Исус . Той не е далеч . Сподели Му за твоите слабости и за твоите нужди и Той ще те направи БОГАТА ЛИЧНОСТ НА БОГА !
Благодаря Ти Господи за това слово Божие ! И ти казвам :
" Аз нямам злато или сребро  , но МОЕТО БОГАТСТВО И
 СИЛА Е В МОЯ ГОСПОД - ИСУС ХРИСТОС ! Амин!

Бъдете БАГОСОВЕНИ в името на Исус ! Амин!



    
     





     

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.