cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 20 май 2015 г.

Чакай Господа ! Да , чакай Господа !


                                          Пс. 27 : 14
                           " Чакай Господа ;
                              дерзай и нека се укрепи
                              сърцето ти ;
                              да , чакай Господа . "

       Да чакаш Господа , значи да си Го познал. Не можеш да чакаш някого без да си го познал .
Пс . 27 започва с : " Господ е светлина моя и избавител мой
от кого ще се убоя ? Господ е сила на живота ми , от кого ще се уплаша . "
      В неделя имах работа в Наполи . Нещата които бях запланувала вървяха по план . Но не знаех дявола какво бе
запланувал за мен.
Но , когато потеглих с кораба си направих молитва като чаках Бог да ми помага и подкрепя по пътя. Знам ,че Той е мойта Светлина и закрилник .
     Но случи се така ,че от три места имах атаки и нападки и то от братя и сестри и то от моята страна . Помислих си :
Това не може да са ми противници  , нито неприятели .  Но
тона , духът и думите разкъсваха душата ми. Казах няколко думи и вътрешно започнах да се моля за тях .
Не мина и половин час и вдигнах кръвно 170/90. Помислих си : " Ще мине ! " Но , не минаваше . Тогава прибегнах на молитва .
      Разбрах , че моят неприятел беше решил да ме събори .
И знаете ли ? Помолих се на Моя Небесен Баща , Комуто служа и само за една нощ всичко отмина  . Познавам Моя Господ . Знам , че като извикам към Него , Той ще чуе гласа на викането ми и ще се смили над мене и ще ми отговори.
      Ние сме в далечна страна . Ние сме сами и беззащитни .
И на кого можеш да уповаваш , ако не на Своя Господ ?
 И благодаря на Моя Господ , че независимо , че имах нападки , Той ми подаде Своята изцелителна ръка и показа милост към Свойта дъщеря . Бог ме изцели , защото ме обича и аз Го обичам с цялото си сърце .
Благодаря Му , че ми показа и кои са моите врагове , за да се пазя .
      И ето едно хубаво Слово Божие : Пс . 27 : 11
" Научи ме , Господи , пътя Си
и води ме по равна пътека ,
поради онези , които ме причакват . "
      Словото предупреждава ,че по пътя ще има и такива  , които ще причакват да нарушат твоя мир и спокойствие .
Но , ти чакай на Господа !
ст. 14 "...Дерзай и нека се укрепи
             сърцето ти ;
              да  , чакай Господа . "
Какво може да ти стори противника ? Мира може да ти отнеме , но вярата в Господа и Неговата любов и обещание никой не може да ти отнеме . Затова Словото в 3ст. казва дори да са като войска ....сърцето ти да не се плаши.
       Скъпи братя и сестри ,
нека да бъдем дръзновени и да не се плашим от човеци земни и грешни , а да служим на нашия Господ и да чакаме за всяко нещо на Него . Защото Той е Този , Който ще воюва за нас и ще ни защитава в скръбен ден . Но , ние трябва да извикаме към нашият Спасител и Той
"... в лош ден ще те покрие под покрова Си , ще
те покрие в скривалището на шатъра
 си и ще те издигне на канара . "
А за неприятелите си да се молим . Бог знае как да ги спъне и да ги повали .
       " Ти чакай на Господа , Дерзай и укрепи сърцето си ! "
        МИЛИ БОЖЕ ГОСПОДИ ,
 дай ни сила да Ти служим без страх от човеци и да Ти бъдем верни в служение .
 Моля Те Боже Мой ,
 заради името Ти , сме гонени и мразени . Дай ни сили и търпение . Дай ни повече вяра в теб и научи ни
как да вървим в Твоя път.
     Моля Те ,
очисти сърцата ни и сърцата  на нашите братя , които са отстъпили и са изпълнени с нечисти духове и осъдителен дух. Премахни всяка злоба , завист и омраза от сърцата на Твоите чада . Върни ги в Твоя път и дай им страхопочитание към Теб и повече братска любов. Благодаря Ти ,че Те имаме и че Ти си наш Баща  , Светлина и закрила ! Слава да бъде на Името Ти от сега и завинаги ! Всичко това моля в името на Исус  Христос ! Амин
      БЪДЕТЕ БЛАГОСЛОВЕНИ БРАТЯ И СЕСТРИ !
ЧАКАЙТЕ ГОСПОДА ! УКРЕПЕТЕ СЕ И НЕ СЕ ПЛАШЕТЕ!
Бог е с верните и онези , които се смиряват пред Неговото лице .



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.