cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 10 декември 2015 г.

БОЖИЯТА ПРОМИСЪЛ ЗА МЕН

                        БОЖИЯТА ПРОМИСЪЛ ЗА МЕН
        Всеки баща мисли доброто на своето дете . Детето не знае какво има в сърцето на бащата  , но бащата винаги мисли и крои най-доброто за своите деца .
        Така и нашият любящ ,  Небесен Баща постоянно мисли за своите чада , за тяхното благоденствие , здраве и благоуспяване .
И така комбинира нещата , че дори да минаваме през трудности и беди всичко да бъде , в крайна сметка за наше добро .
       Искам с тези редове да споделя нещо тази вечер , което преживях или по-скоро преминах напоследък тук в Италия и какво разбрах от всичките тези преживявания :
        Ще започна като се върна 4 години и половина назад.
Бях на работа при една баба  на 102 години  на много добра заплата .Помислих си по-човешки : “ Ще покрия някоя нужда и ще ми остане да помогна на братята в църквата . „
      Да , ама Бог не мисли така . Той иска да следим Неговата воля и да съхраним това „ което ни дава „ за определеното от Него време . Сметките по човешки не вършат Неговата воля .
Взех първата заплата и веднага я раздадох , като си мислех ,че върша Неговата воля.  Но точно след 1 месец и 10 дни видях в сън „буря “ , а след бурята една лодка с остъклено покривало ме закара и изхвърли на брега на едно море точно на пясъка /на самия плаж/.
Точно след 45 дена имаше : „буря “ в семейството. Така и не разбрах защо беше тази буря , но едно разбрах , че аз трябваше да напусна моментално този дом .
По човешки бях наскърбена , обидена , натъжена и отчаяна . С малко пари на улицата без работа . Как ли съм се чувствала ? Ами точно като чужденка на чужда земя . И то сам сама с много малко пари в джоба .  И какво направих ли ?
Да ! Направих нещо , което никак не забравям . Започнах да се моля за изход и насока . Аз вече я имах , но това го разбрах след време .
        След две седмици молитва , а и да разбера ,че парите , които Бог ни дава , не са за да ги прахосваме , а както „ талантите “ , които ни дава трябва да се съхраняват и употребяват разумно за всяко нещо на своето време .
        Но въпреки  всичко Бог не ме беше оставил .Той бдеше над мен и следеше всяка моя стъпка . Дори ме срещна с една Своя пророчица , чрез която ме утеши , като ми каза , че „ Днес ти ще бъдеш на работа  ! Така казва твоя Бог ! “
        И точно на 14 я ден бях закарана с малък кораб на остров Прочида  в едно семейство ,чиито двор граничеше с плажа на морето . Тогава се сетих ,че това беше Неговата воля .
 И защо ме заведе в това семейство ?
Бабата беше след операция . Синът без работа . На години не женен , а дъщерята в траур след смъртта на единственият й и възлюбен брат . И така само 3 месеца след смъртта му Бог ме заведе в този дом .
      Тогава се сетих за думите на Господа : „ По-добре в дом на жалеене , отколкото в дом на пируване . “ Благодарих на Бога и започнах работа от сърце , като знаех ,че ако работя като за пред Бога Той ще бъде с мен . Работата не беше малко , но и молитвите не бяха малко . И така след 4 години Госпожата доби мир в сърцето си , синът си намери работа и Бог доведе едно красиво момиче за снаха да радва семейството .
      Изглежда ,че Бог си беше свършил мисията в този дом , защото на 1 септември аз си заминах за две седмици в България с нагласата да се върна отново . Но Бог допусна един малък инцидент в моето семейство , което наложи да се забавя със завръщането ми. И така се разминах с тази работа в този дом , но пък бях полезна на жената , която си счупи ръката и имаше нужда от моята помощ.
     Църквата също имаха нужда от моята финансова помощ и материална и физическа подкрепа .
     И така след 45 дена се озовах отново на остров Прочида при една баба на количка , която беше сама в къщата и нямаше кой да се грижи за нея . Тук нещата бяха по- други . Условията бяха добри . Бабата спокойна , парите малко повечко и пак по- човешки си казах : „ Тук ще си поотпочина “ . Да ! Ама не !/казват хората . / Точно два дена преди заплатата , шефката /дъщерята/ така да се каже ми каза след два дена да се подготвя като ми плати да напусна , защото предишната жена пожелала да се върне пък те били „ свикнали “ с нея .
Нямаше проблеми . Нямахме пререкания и с Божието смирение и послушание , след два дена си взех паричките и си тръгнах .
      И къде си тръгваш и ти не знаеш ?
По човешки страх , мисли , притеснение : „ А сега накъде ? “
Пари имаш –дом нямаш . Трябва да се мисли бързо . Но каквото и да мислиш нищо не можеш да измислиш по човешки .
Обадих се на моя пастор , който също работи на острова и му казах: „ Аз заминавам за Наполи да търся квартира , където да отседна , а ти се моли в църквата с братята за мен ! „
      По пътя в кораба чувам глас „ Никак няма да те оставя и никак няма да те забравя “ .
Със слизането намирам квартира и на същият ден се записвам в една Агенция за работа , където ме „ успокоиха “ ,че с удоволствие ще ми направят документи , но годините ми били повече от 60 и възможно да не се уредя така бързо .
       Казах вечерта на моя Господ :“ Ти ми каза да дойда в Италия , защото си и тук и ме чакаш ! А сега къде си да ми намериш работа ? Нима ще ме оставиш да страдам ? “
И на сутринта ми звъни моя пастор и ми казва : „ Опитай на …./еди кой си телефон / , търсят работа  ! “
Позвънях и разбрах ,че това беше отговора на нашите молитви .
До вечерта аз бях вече на работното място .
И сега пиша и си мисля за Словото  което казва : „ Блажени , които преглеждат болните ! „
      Ако ти си в Божията воля , ако работиш като за пред Бога . Ако имаш страх от Бога да се скараш , да отговориш и със смирение приемаш всяка хула и подигравка . Твоят Бог никак няма да те остави или забрави . Защото и Той беше като теб. Скиташе се немил , недраг , за да помага на болните и слабите . И за Него нямаше подслон и удобства , но беше послушен на Своя Небесен Баща .
       И каква беше Божията промисъл от Бога за мен ? Защо Бог ме изведе от това добро място , за да ме заведе на друга / мога да кажа не по-лошо от онова / ?
       Бабата , която трябваше да гледам и гледам в момента беше записана за операция два дена след моето постъпване , а в действителност  беше сама и нямаше кой да я гледа 24 часа в денонощието . И Бог беше промислил за тази фамилия ,че най – добре ще бъде да изпрати Своята дъщеря , която не само знае да се моли , но е и добра медицинска сестра . И сега правя инжекциите на бабата , превръзките  и т . н . ….
       Скъпи братя и сестри ,
Не гледайте на човеците  , не слушайте човешко мнение и разсъждение , нито се вълнувайте , когато говорят лошо за вас заради Христос , напротив РАДВАЙТЕ СЕ ! И пак ще кажа РАДВАЙТЕ СЕ ! И ВЕСЕЛЕТЕ СЕ в Господа , защото ТОЙ ЩЕ ПРОМИСЛИ НАЙ- ДОБРОТО ЗА ВАС , ако вие вършите Неговата воля , ако сте смирени и дълготърпеливи .
Запомнете , Бог е в течение на вашият живот и винаги мисли и промисля най – доброто за Своите Послушните . Дори и да пострадаме за малко време ! Бога на любовта и на мира винаги ЩЕ ПРОМИСЛИ НАЙ-ДОБРОТО ,  ЗА ТЕБ БРАТКО И СЕСТРО !
      Само вярвай , моли се и Му се довери !
      Бог да ни благослови !   
                         Амин!!!

      



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.