cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 26 декември 2015 г.

Да бъдеш мразен , защото нямаш нищо !

            ДА БЪДЕШ МРАЗЕН , ЗАЩОТО НЯМАШ НИЩО !
„ Който изгуби живота си тук на земята , ще спечели вечен живот горе на небето .“

матей 16:25 Защото, който иска да спаси живота си, ще го изгуби; а който изгуби живота си заради Мен, ще го намери.     

    Би ли се съгласил да загубиш всичко заради Христа ?
Би ли се съгласил да загубиш домът си  , семейството си , парите си , удоволствията , щастието тук на земята , но да придобиеш Господа Исуса Христа и Неговата любов ?
        Може би някой от вас ще кажат : „ Ти си луда !
Та аз щял живот съм работил за тези пари ! Щял живот се трудих за този дом . За децата си . За добруването им . “
        Да ! Ти се трудеше и Господ знае , но не си щастлив ! Ти търсеше щастието в парите , но и там не го намери .
Деца отгледа , но и тях не възпита в Господното име и сега страдаш . Душата ти е тъжна ! Сърцето ти е болно и празно !
        Ти мразиш ! Ти завиждаш ! Ти злобееш ! Ти ревнуваш , за онова , което ти липсва !
Защо ли , братко ? Защото си пропуснал един много важен момент , а именно : Тогава , когато Исус протегна прободената Си ръка от кръста на Голгота и ти рече :  „ За теб умирам , за да живееш ти !Не гледай на този свят , а погледни на Моите рани и на Моята кръв и Ме следвай ! защото , който Ме следва , дори да загуби всичко и живота си ,ако трябва – пак ще живее .
     Защото Аз живея и той ще живее ! ако Ме следвате , дори да умрете пак ще живеете . “
     Това си го чул на улицата ! Това си го чувал много пъти по телевизията . Това четеш всеки ден по интернета . Ходил си в църква . Чел си Библията .
И какво направи ?
Предпочете живота си тук на земята ?
       Може би отново ще кажеш , братко ? „ Ама как така ще загубя всичко ? Нима е възможно това ? Та нали Бог е любов  и е за просперитета ? Кому с нужно това ? Най-малко сигурно на Господа ? “
      Да ! Господ не желае ти да живееш в оскъдност . да бъдеш странник , немил , недраг . И най – малко гладен , гол и бос .
Но братко и сестро ,
      Ако ти последваш със цялото си сърце Господа , ако ти възлюбиш Своя небесен съпруг повече от собствения , ако ти оставиш дом деца , работата  в неделя , за да последваш Твоя Спасител и Учител Господ Исус Христос , за да Му служиш .
       Ако ти тръгнеш да изпълняваш Неговото Слово и повеленията Му , а не мнението на света , на мъжа си , на свекърва си , на началника си .
      Да ! Тогава , ти можеш да загубиш всичко . И работата си , и домът си , и любовта на семейството си , и на приятелите си и т. н….
Дори и любовта на някои които седят на последните редове в църквата .
       Кое избираш ?
По- добре да “ лежиш в пръстта “ и да си Негов или любовта на света и да пропуснеш Божията любов  и Божията Свята Премъдрост , с която ще спасиш хиляди души от вечна смърт ?
      Ако ти загубиш всичко в един момент  , заради това , че трябва да следваш Христос и да Му служиш , знай братко , че Словото ти обещава , че ще ти го върне 100% и тук на земята и горе на небето .
      Ще бъдеш мразен и ще се чудиш : „ Ама как така ? Аз го обичам а пък те ме мразят ? “
Духът , брат ! Св. Дух !
Да! Така е , защото виждат в теб , в твоите очи , онова , което те нямат и не искат да го имат .
ПЛАМЪКЪТ НА БОЖИЯТА ЛЮБОВ !
       Онази любов , която може да ти прости , когато те бият без причина , когато те набеждават без причина , когато те ограбват без причина , когато те обиждат без причина .
Онази любов , която прие от първият път , когато чу Божият глас и последва Своя Спасител .
       И сега , когато нямам дом – ме мразят .
Когато нямам семейство – ме мразят .
Когато знаят , че нямам пари се радват .
Мразят ме , когато чуят ,че някой се е изцелил под моите ръце .
Мразят ме когато четат онова , което пише моето сърце .
Мразят ме , когато пея . Дори за това ,че все още живея .
       И най – изненадващото е ,че когато усещам наплива на тази омраза ми идва радост в сърцето и желание да пея и все повече да пея – защото знам ,че точно в този момент моя Господ е още по – близо до мен . И той ми нашепва : „ Моли се за тях чадо Мое и с песни Ми служи ,защото Аз живея и ти ще живееш , заедно с Мене вечно на небе ! “
       И знаете ли ,че в най –тъжните моменти от моя живот Той ми маха с усмивка на лице от Своето небе и ми казва : „ Не бой се дъще , защото Аз съм с теб ! И това ти е достатъчно ! “
      Да бъдеш мразен , когато си загубил всичко, заради Христа , означава , че си благословен и много близо до Бога !
Неговата Слава да бъде вечна от сега и до века ! Амин

      



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.