cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 16 октомври 2017 г.

МОЯТА МАЛИТВА Е КЪМ ТЕБЕ БОЖЕ МОЙ....!!!

Към Тебе отправям молитвата си , Боже мой !
На ранина издигам гласът си милостиви и благи Татко мой !
Ти Си единствен и верен мой брат , Баща и приятел .
В Тебе е милостта , състраданието и любовта !
Само Ти , разбираш моето сърце , скръб и тъга !
В Тебе е силата ми и упованието ми !
Ти си Този , Който ме пазиш през нощта ! Ти ми подаряваш и деня .
Затова МОЛИТВАТА МИ Е КЪМ ТЕБЕ ,СЪВЪРШЕННИ И СВЯТИ ОТЧЕ !
ДОБРО УТРО , СВЯТИ ДУЩЕ !
ДОБРО УТРО , СПАСИТЕЛЮ , МОЙ !!!
Благодаря Ти , за глътката въздух ! За топлата закуска !
Благодаря Ти , за слънчевия ден !
Ето ме аз съм Твоя !
Направлявай мислите ми . Изцяло да бъдат насочени към Твоето дело и правда !
Изчиствай говоренето ми !
Направлявай умът ми  !
Думите ми да бъдат угодни на Тебе , Боже мой !
Погледа ми да бъде към небето , а сърцето ми към Твоето слово !
Умът ми да бъде изцяло в Твоите ръце , а стъпките ми в Твоята пътека .
МОЛИТВАТА МИ Е КЪМ ТЕБЕ БОЖЕ МОЙ , ЗА МОИТЕ ДЕЦА И ВНУЦИ !
Пази ги , Господи от зло , от болести и беди ! Бъди им винаги от дясно и пази ги да не съгрешават . НЕКА ЧУЯТ ТВОЯ ТИХ И НЕЖЕН ГЛАС И НЕКА ТЕ ВЪЗЛЮБЯТ И ПОСЛЕДВАТ ИСУСЕ СПАСИТЕЛЮ НАШ !
Те са ми Дар от Тебе , Татко мой .
Поверявам ги в Твойте ръце да ги пазиш от Сатана !
МОЛЯ ТЕ !
ПАЗИ СЕМЕЙСТВОТО МИ ОТ РАЗРУШИТЕЛНАТА СИЛА НА САТАНА . СЪХРАНИ ГО ЗА СЕБЕ СИ , ЗАЩОТО АЗ И МОЯТ ДОМ НА ТЕБЕ ЩЕ СЛУЖИМ !
МОЛЯ ТЕ !!!!
ДАЙ В МОЯ ДОМ ТВОЯТ МИР В СЪРЦАНА НИ !
ИЗЦЕЛИ ВСИЧКИТЕ НИ БОЛЕСТИ !!! ПРОСТИ ГРЕШКИТЕ И СЛАБОСТИТЕ НИ !!!
МОЛЯ ТЕ !!!
ОПАЗИ ВЯРАТА НИ !
ДОПЪЛНИ НИ С ТВОЯТА БЛАГОДАТ !!!
ДАЙ НА ДЕЦАТА МИ ОТ ТВОИТЕ ДАРОВЕ И НАПРАВИ ГИ ТВОЙ ИНСТРУМЕНТИ НА НИВАТА ТИ !!!
НАУЧИ НИ ДА ДАВАМЕ ДОБРИ ПЛОДОВЕ ЗА ТЕБЕ !
Благослови в днешния ден сестра ми и нейния дом !
Благослови всички мой близки , роднини , съседи , приятели , братя и сестри !
Благослови делото Си ! Стойте служители , България и българският народ !
МОЛЯ ТЕ , БОЖЕ МОЙ !
Пази България от корупция , тероризъм и предателство !
Направи чудеса в България и прослави името Си , защото ние Те обичаме и на Тебе уповаваме !
Защото без Тебе сме нищо , но с Тебе сме  повече от победители !
Благодаря Ти , мили Боже !
МОЛЯ ТЕ , не отминавай молитвата ми !
Амин !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.