cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 26 октомври 2017 г.

Какво говори Господ Бог днес на народа си ? СЪД И НАДЕЖДА

ИС . 66 глав
" ЕТО ТАКА КАЗВА ГОСПОД :
Небето Ми е престол и земята Ми е подножие .
Къде е домът , който ще настроите за Мене ? "
КОЙ СЪЗДАДЕ НЕБЕТО И ЗЕМЯТА ? КОЙ СЪЗДАДЕ ЧОВЕКА И ВСИЧКО НОАКОЛО ? - питат незнаещите ?
Д .ап . 17 : 24 - 30
" Бог е създал небето и земята и не обитава в ръкотворни храмове ." Защо е тази надпревара кой ще направи повече и все по - хубави храмове ?
" ...И не са Му потребни служения от човешка ръка , нито има нужда от нещо . Бог сам създаде човеците от една кръв и ги засели по цялата земя и определи им време да Го потърсят , та дано Го намерят и да се спасят - макар , че е близо до всеки един от тях  .
Защото в Него живеем , движим се и съществуваме .
Негов род сме ! "
Божеството не е подобно на злато или сребро , или  камък изработен от човешко изкуство и измислица .
30 ст . " Бог обаче без да държи сметка за времената на невежеството , СЕГА ЗАПОВЯДВА на всички човеци да се ПОКАЯТ !
Защото иде ДЕН , когато ще СЪДИ ЧОВЕЧЕСТВОТО справедливо чрез човека / Исус Христос / ,
Когото е определил и е дал уверение чрез възкресението Му от мъртвите . "
    Нужно ли е да правим икони на , които да се кланяме , да се кричим със златни и сребърни ланчета / днес със зодиакални знак , утре с кръст и образа на Господа , Когото още не сме видели / ?
Трябва ли да продължаваме да спазваме човешки празници , традиции и жертвоприношения - служения направени от човешка ръка , като знаем вече , че за това идва съд ?
КАКВО КАЗВА ПРОРОК ИСАЯ ДНЕС ?
" БОГ НЯМА НУЖДА ОТ НИЩО ! "
Той ни е създал .Дал ни е живот и дихание , оставил ни е Словото Си и чака да Го потърсим и да Го намерим .
ТЪРСИМ ЛИ ГОСПОДА С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ ? ЧЕТЕМ ЛИ СЛОВОТО МУ ? ТЪРСИМ ЛИ ВОЛЯТА МУ , ЗА ДА Я ИЗПЪЛНЯВАМЕ !
БЛАГОДАРИМЕ ЛИ МУ ЗА ЖИВОТА , КОЙТО НИ Е ДАЛ И НИ ДАВА ВСЕКИ ДЕН ?

НА КОГО ЩЕ ПОГЛЕДНЕ ГОСПОД ? ИСАЯ 66 : 2
" ЕТО НА КОГО ЩЕ ПОГЛЕДНА :
На онзи , който е смирен и съкрушен духом ! На ония , които треперят от Словото Ми и които слушат Словата Ми ! "
БОГ ЗА СВОИТЕ ПОСЛУШНИ ИМА СПЕЦИАЛНО ПОСЛАНИЕ :
ИС .66 :13
" Както майка утешава детето си ,
така Аз ще ви утеша и ще се утешите ! ....И ще познаете , че
ръката Ми е върху слугите Ми , а
гневът Ми за неприятелите Ми . "
16 ст. " ЗАЩОТО с огън и меча Си ще СЪДИ Господ всяка плът ; и
убитите от Него ще бъдат много ! "
БОГ ЩЕ СЪДИ СПОРЕД ДЕЛАТА И МИСЛИТЕ НИ !
"...Защото Аз зная делата и мислите им ! "
И онези , които са вършили волята Ми " Ще видят Славата Ми ! "
Трябва ли да претегляме делата и мислите си всяка вечер ?
Трябва ли да се оглеждаме всеки ден в Неговото огледало / Словото Му / ?
ДА ! СЛОВОТО КАЗВА ДНЕС :
" Живейте свят живот и бъдете като Мене святи , защото Аз съм свят ! "
И КАКВА Е НАДЕЖДАТА НИ СПОРЕД НЕГОВОТО ОБЕЩАНИЕ ?
ИС .66 : 22
" Защото , както новото небе и новата земя ще пребъдат пред Мене , така ще пребъде родът ви и името ви и всяка плът ще се покланя пред Мене ! "
И , тогава да не вършим ли волята Му ?
Да продължаваме ли да се кланяме на дърво , злато и сребро ?
Да жертваме ли на бесовете или като сме намерили истината да живеем в нея ?
ДА НИ ПАЗИ ГОСПОД !
РАЗБЕРЕТЕ : БОГ НЕ Е ЗА ПОДИГРАВКА !
ТОЙ Е ЛЮБОВ , НО И ОГЪН ПОЯЖДАЩ !
БЛАГОДАРЯ ТИ БОЖЕ , ЗА ДНЕШНОТО СЛОВО , С КОЕТО НИ ПОДСЕЩАШ КАК ДА ЖИВЕЕМ ЗА ТЕБ И КАК ДА СЕ ОБХОЖДАМЕ СЪС СТРАХ И ТРЕПЕТ .
БЪДИ БЛАГОСЛОВЕН СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.