cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 20 октомври 2017 г.

СВЕТИЛНИЦИТЕ

СВЕТИЛНИЦИТЕ
Пророческо слово дадено чрез пастор Рон Хънтър
Чух Господ да ми казва: „Имаше съживление, което започна в България през 1989 година. След първоначалния ентусиазъм и големи евангелизации, по време на които мнозина бяха спасени и изцелени, дойде противопоставянето и хулите от определени части на обществото, както и медиен натиск, но не обвинявайте правителството. Църквата стана религиозна и спря съживлението. Обаче идва друго съживление, което скоро ще се разгори и този път няма да може да бъде спряно. То ще бъде толкова мощно, че ще премине през стените на църквата и ще изпълни цялата страна. Онези, които се опитат да му се изпречат с религия, ще бъдат отнесени и отстранени от пътя. Новото движение на Святия Дух няма да може да бъде спряно.“
„Това е денят на Моята слава!“ - каза ми Духът Господен. Това слово се повтаряше и повтаряше без прекъсване. И Бог ми изяви: „Аз търся хора, които ще повярват на думите Ми, защото Аз нося ведрина, обновяване и възкресение в Тялото Христово. Аз ще ви възвърна нещата, които врагът ви е отнел. Ще възстановя Моето дело сред вас. Ще ви изпълня отново с Божията любов. Ще възстановя здравето ви. Ще възвърна всичко, което дяволът ви е откраднал и ще ви дам ново оръжие. Много от Моите хора са воювали толкова усърдно, че цялото им въоръжение е буквално смазано и изхабено. Аз ще ви дам ново въоръжение. Заповядал Съм на ангелите Си да доставят на земята всичко, което е нужно за съживлението, което Аз ще изпратя. Те ще доставят нови телесни човешки органи, финанси и всичко, от което Тялото Ми - Църквата се нуждае.
Аз търся мъже и жени, млади и възрастни, които ще повярват на думите Ми, ще протегнат към Мен ръце и ще кажат: „Ето ме, Господи, изпрати мен!“ Търся онези, които ще повярват, защото това е денят на Моята слава. Аз възкресявам, съживявам и освежавам Своята Църква и й казвам: „Издигни се! Не бъди повече смазана и унижена! Не гледай обстоятелствата и не им поз¬волявай да те контролират. Позволи на Моето слово да управлява живота ти. Да, със сигурност, когато Ми повярваш и прокламираш Словото Ми, То ще се прояви. Ти ще изявиш неща, които ще се случат точно както си казала, затова отстрани всичко, което спира твоя възход. Повярвай на Словото Ми, защото това е денят на Моята слава! Аз изливам по нов начин Своя Дух и извиквам всички, които са били потискани и смазвани, да се издигнат. А онези, които са били известни, ще загубят своята популярност. Само Исус ще бъде издигнат и прославен, и тези, които са се въздигнали от ниското, от робството, и са приели Моето Слово с вяра, ще бъдат помазани със свежо миро, ще излязат напред и ще известят Моите думи. Мощни чудеса и знамения ще се случат сред вас и очите ви ще видят неща, за които само сте мечтали. Аз ще изявя Себе Си на земята, защото това е денят на Моята слава.
Протегнал Съм ръка към българския народ. От него ще излязат мисионери носещи Словото Ми дори до онези народи, които днес се наричат мюсюлмански, хиндуиски, будистки или се покланят на други божества. От България в тези нации ще изпратя служители, които да прогласят Словото Ми и милиони хора ще се спасят, защото това е денят на Моята слава.
Спрете да гледате на себе си! Вие се считате за нищожества и неуспели в живота хора, а всъщност сте светилници.
Във всеки светилник има глинена паничка пълна с масло. Хората, които светят, са като тези пръстни съдове. Апостол Павел казва във II Коринтяни 4:7: „Имаме това съкровище в пръстни съдове, за да се види, че тази сила не е от нас, а е от Бога.“ Пръстните лампени съдове са чупливи, много лесно можеш да ги строшиш – това сме ние, хората, това са нашите тела. Но те са пълни с помазание, с мирото на Святия Дух. В краищата на тези съдове има отвор, през който с тръбичка се налива маслото, което запълва целия светилник. След това то бива запалвано и дава светлината, която се вижда. Лампата се поставя на високо място, не на пода, за да може светлината й да изпълва цялото помещение и да служи на всички в него.
Вие сте този пръстен съд пълен с мирото на Святия Дух. Вашата уста е като отворът за напълване. Когато се изпълвате със Святия Дух, Словото, което е във вас, започва да гори и да разпръсквате светлина в тъмния свят наоколо. Когато говорите Божието слово, идва светлина и откровение, което променя хората, защото както Исус каза: „Вие сте светлината на света. Град, разположен на хълм, не може да се укрие.“ (Евангелието на Матей 5:14)
За да може един огън да гори са нужни три компонента: първо – гориво (олио, масло или нещо друго), второ – нещо, което да го запали и трето – кислород. Ако поставиш запалена лампа под похлупак, скоро ще бъде изразходван целия кислород и светлината ще угасне.
Има християни, които са скрили светлината си и лампата им гасне. Ако обаче отстраните похлупака и духнете срещу лампата, малката искрица, малкото пламъче, което все още е там, ще се разгори отново. Святият Дух идва, за да запали вашата искра отново. Дните ви не са свършили. Тепърва започват! Вашата светлина е все още налице, но фактът, че веднъж сте били изпълнени със Святия Дух, не означава, че все още сте пълни с Него. В Ефесяни 5:18 се казва: „И не се опивайте с вино, следствието от което е разврат, но изпълвайте се с Духа“. Думата „изпълвайте се“ означава постоянно, непрекъснато да се изпълвате със Святия Дух и още „разговаряйте се с псалми и химни и духовни песни, като пеете и възпявате Господа в сърцето си“. Понякога християните не обръщат внимание на продължението на тези стихове, което гласи: „като се подчинявате един на друг в страх от Христа“, но той е част от процеса на изпълване със Святия Дух. Всеки има дар, слава и светлина. Ние се покоряваме един на друг, за да може нашите дарби да се проявяват.
Един от белезите на последните дни ще бъде чудесния факт, че Църквата ще започне истински да се покланя на Бога. Няма да можем да спрем да хвалим Бога и да Му се покланяме. Това е един от начините, чрез които се изпълваме с Духа и зареждаме светилниците си. Прекарвайте все повече и повече време в поклонение на Бога, за да се изпълвате със Святия Дух отново и отново. Изговаряйте Божието слово за себе си, светлината ви нека свети. Всеки светилник е отделен, всеки от нас е отговорен за светлината, която носи. Трябва да позволим светлината ни да свети. Такива иска да бъдете, така ви вижда Исус. Той бе сред светилниците в Откровението на Йоан, и сега ще бъде сред вас!
Предал Божиите слова:
пастор Рон Хънтър
сп. БОЖИЯ ЛЮБОВ 60 11

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.