cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 5 ноември 2017 г.

ИЗБРА МЕ ГОСПОД , ЗА ДА МУ СЛУЖА

Ис 49 гл.
Тази сутрин рано имах една особена молитва към моя Господ . Придружена с носталгия , сълзи и скръб .Носталгия по родината и децата ми сълзи и скръб по делото Божие и за братя и сестри които ми липсват много .
Споделих на моя Господ и това , че не знам времето , в което ще трябва да се върна и как ще бъде в бъдеще моето служение .
След молитвата закусих и седнах да чета словото .
И попаднах на Ис . 49 гл ., което беше и отговор на моята молитва .Много пъти Бог ми е говорил чрез това слово и аз наистина Му благодаря .
Това слово ме окуражи и вдъхнови с нови сили :
Ето какво ми казва Св.Божи дух днес :
" Господ ме призова още от рождение , още от утробата на майка ми , спомена името ми и рече : " Искра ще се нарича и ще бъде Моя ! "
Вложи думи в устата ми , подари ми Словото Си , скри ми под сянката на ръката Си и ми каза :
" Ти си Моя служителка ! Ти си Моя лекарка , чрез която ще лекувам Моя народ и ще се прославя ! "
.........Тичах за Моя Господ , и
си рекох : " Дали напразно тичах?
Дали напразно се изморих ?
Но Господ , Който още от утробата ме избра за Своя служителка не
оттегли ръката си нито за миг от мене и ми откри дори , че аз съм почетен съд в Неговите очи и , че в " Моят Бог е моята сила ! "
      Той ми каза още :
" Дал съм ти четири лозя , за които искам да се грижиш .И не само това  , но ще те дам и за светлина на народите , за да бъдеш спасение до краищата на земята . "
Съсипаха враговете Господни три
от лозята  , но ето ме 12 години в Италия  сред чужд народ , където съм като затворничка , но можах да прославя Господа в два старчески дома , в 24 фамилии , имах и още имам прекрасно време да се уча и да пиша за Моя Спасител .
Ала скръбта и мъката по род и родина не ме оставят .
" Лозята Господни пустеят " поради неприятелите и липса на " работници " на нивата Му .
Помолих се на моя Утешител .Споделих всичката си мъка , желания и опасения и Той ми рече :
" Не бой се наскърбява и отхвърлена от младостта , презр яна и укорявана от народа си , но
благословена между жените и скъпоценна пред очите Ми !.........
Защото царе ще те видят и ще станат , князе ще те видят и ще се поклонят - поради Господа , Който е верен , поради СВЯТИЯТ Израилев , Който те е избрал . "
       Така рече още тази сутрин :
" В благоприятно време те послушах и в спасителен ден ти помогнах . Ще те опазя и ще те дам за завет на народите , за да възстановиш земята  , за да ги направиш да завладеят запустелите наследства ............"
      Колко църкви в България съсипаха , запустяха и се разпръснаха ?
Колко овчици се скитат без овчар гладни и жадни ?
"И ще кажеш на затворниците -
ИЗЛЕЗТЕ !
И на онези , които са в тъмнина -
ЯВЕТЕ СЕ ! "
        И така те ще пасат и ще намерят паша , няма да огладният, нито ще ожаднеят , не
ще ги удари , нито жега , нито слънце .
" ЗАЩОТО , Онзи , Който те е избрал и изпратил ще се смили над тях, ще ги води и при водни извори ще ги заведе .
И ще направя прави пътищата им. И ще доведа още и онези разпръснатите от север и юг - от
далечни земи . "
" Запей дъще Сионова !
Радвай се и весели се , защото Аз
Господ ще те утеша !
Не казвай : " Ето Господ ме е оставил или Господ ме е забравил .
Можели жена да остави сучещото си дете и да не се смили над чадата на утробата си ?
Обаче , дори и да го забрави  , Аз няма да те забравя !
Ето на дланта Си съм те врязал.
Твоите стени са винаги пред Мене !......Аз имам план с тебе !
Аз имам работа с тебе !
Идват лоши времена .
Дни на глад , мор , мизерия .
Неизцелими болести .
При тебе ще идват от цял свят ,
които ще лекувам .
Не съм те забравил дъще моя !
Ти си скъпоценна в Моите очи ! "
" Ето чадата ти бързат към тебе и
разорителите ти и опустошителните ти ще си отидат от теб .Вдигни очите си погледни наоколо , всичките твои синове се събират  и идват при тебе .
Заклевам се в живота Си - казва Господ , ти наистина ще се облечеш с всички тях като с украшение и като невяста ще се накичиш с тях .
Защото разорените ти и запустелите ти  места и опустошената ти земя , ще бъдат сега тесни за жителите ти .
/Господ ми обеща днес , че ще
възстанови всичко каквото са
разрушили враговете Му -
БЛАГОДАРЯ ТИ , БОЖЕ МОЙ ! / ,
а онези , които те поглъщаха , ще бъдат далеч ! "
     Чадата, които ще добиеш , след
като си изгубила предишните  , ще
рекат в ушите ти: " Тясно е мястото за нас ; стори ни място, за да се населим . "
Тогава ще речеш в сърцето си :
" Кой ми роди тези ?
Аз бях загубила чадата си и пуста ; заточеница и пуста ;
Кой ги отхрани тези ?
Ето бях оставена сама , а тези - къде бяха ?
Ето ще издигна ръката Си към народите и ще издигна знамето Си пред племената и те ще донесат синовете ти на ръце и дъщерите ти на рамене .
И ще направя името ти известно и знаменито по целия свят . "
" Царе ще бъдат твой хранителни и техните царици - твой кърмилница . И ще ти се поклонят  с лице до земята и ще
лижат пръстта на нозете ти .
И ще познаеш , че Аз съм Господ
и че онези , които се надяват на Мене , не ще се посрамят ..............
Аз ще се съдя с онези , които се съдят с тебе и ще спася чадата ти . И с притеснителите ти , Аз ще се разправям  . Тогава всяка плът
ще познае , че Аз Господ съм твоя Спасител и че твоят Изкупител е Могъщият Яковов Бог  "
Благодаря Ти , Господи Боже мой ! Приемам днешното слово и Твоите обещания с вяра и знам , че Ти говориш директно на мен и моите деца , които са и твой .
Вярвам Боже мой , че Ти си верен на думите Си и на обещанията Си !
ПРОСЛАВИ СЕ ГОСПОДИ , ЗА ДА ТЕ ПРОСЛАВИМ И НИЕ !
АМИН !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.