cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 9 ноември 2017 г.

МОЕТО СВИДЕТЕЛСТВО

СЛУЖЕНИЕТО МИ В ЛОМСКАТА БОЛНИЦА - М.С Искра Младенова

     Като здравен работник имам стаж 22 години в Районна болница" Л Карастоянова " тогава - гр .Лом
През 1992 година повярвах в Господ Бог - Исус Христос и Той веднага ми проговори в съновидения , с което ми откри волята си и ме наставляващо като ми даваше водителство чрез Свят ия Си Дух .
Първото нещо , което чух беше :
" Ела в Моя молитвен дом и там ще намериш спасение за душата си ! "
Второто , което чух , беше волята Му за моята мисия като Божие чадо :
" Ти ще бъдеш моя лекарка и ще лекуваш моя народ , който ще ти изпращам и където ще те пращам , чрез Дух Свети и Слово Божие ."
     Първоначално нищо не разбирах , но едно осъзнах , че Господ е Жив , реален , че ме обича , че иска да съм Му послушна и да Го следвам като ходя по Неговите стъпки .
След като Бог ми откри тези неща , започна и продължава и до днес да ми говори по чуден начин волята Си .
   Разбира се преди да започне моето служение и да ме употребява  Бог ме подготви като Съд за почетна употреба .
Забрани ми да върша всякакви грехове .Кръсти ме в реката .
Оми всичките ми грехове . Изцели ме от всичките ми болести . Дари ме с дарби и след 4 години бях готова за служение .
БОГ ме научи да бъда редовна на Богусложение. Да се подчинявам на Неговия глас .Срещаше ме с верни Негови чада , отваряше ми очите да разбирам Словото Му .
И когато започнах служението в болницата ми каза : " И ще ходиш там , където те пращам и ще вършиш това , което ще ти казвам .И да не се плашиш от нищо и от никой , защото Аз ще бъда с теб !
Искам да полагащ ръце на болните , да говориш на персонала има много лекари , които са мой , но не Ме познават и да пееш Моите песни , защото с песни ще лекувам този народ !
Ще мине време и ще те изгонят , заради Моето име , но ти не се плаши , защото ще минеш на Моята НИВА и Аз ще ти бъда началник ! "
Имах над 600 писани песни пълни със Слово Божие от " онова
време " , който докосваха сърцата на хората за действие та на Св .Дух .
Моят кабинет се превърна в едно свято място или в църква .
БОГ ми изпращаше болни , но и свой служители .
Спомням си веднъж изпрати църквата на брат Милотин , където бях кръстена към 4 часа след обяд . Бяха тръгнали на посещение , но Бог така направи , че пихме и се молихме да близо 8 часа вечерта и никой не дойде да ни се скара . И Бог из цели сестрите от църквата , а на другия ден само чувах , че се говореше че сме пели много хубави песни .И от този ден всеки , който влизаше искаше да пея .И като пеех те се изживяваха .
И Бог започна своите чудеса и изцеление и много души се обърнаха към Господа .
БОГ ме изпълваше със Своето присъствие и изливаше топлината на Своя Святи Дух върху всяка душа , която отваряше сърцето си за Него .
Така всеки ден Бог изцеляваха болни пред очите на лекарския персонал и сестрите и докосваше и техните сърца .
Но на дявола му омръзна да слуша песните на Господа и да гледа народа как се лекува и се радва в Господа и през пролетта ме записа първа в списъка за съкращение . И ТАКА ОСТАНАХ БЕЗ РАБОТА !
БЕШЕ МИ МНОГО БОЛНО И ДОКАТО ЗАПЛАКАХ И БОГ МИ ИЗПРАТИ СВОЙ ПРОРОК , КОЙТО МИ КАЗА : Не плачи , защото Бог каза , че те е предупредил за този ден .От днес ти минаваш на работа на Неговото нива .
И тогава Бог ме събра с пастор Б.Борисов , с който работим и до днес .
     Братя и сестри ,
Бог ни обича много , жали ни много и ни изведе от лапите на Сатана , за да живеем вечно и Него на небе .Затова нека Му бъдем послушни и да вършим волята Му , като следваме Неговите стъпки и изпълняваме Словото Му .
Търсете волята Му за всеки един от нас , защото Бог търси работници за Своята нива .
Тъй като "  НИВАТА Е ГОЛЯМА , А РАБОТНИЦИТЕ МАЛКО " .
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ !
АМИН !!!
    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.