cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 30 ноември 2017 г.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ СРЕЩУ ПРЕЛЮБОДЕЙКАТА

Пр.8 : 32 , 33
" Сега слушайте ме , о синове мой , защото блажени са онези  , които пазят мойте пътища .
Послушайте поука ,
не я отхвърляйте и бъдете мъдри . "
Пр. 7 : 1 - 26

" Сине мой , пази словата Ми
и скътай заповедите в сърцето си .Пази заповедите Ми и ще живееш , и поуката Ми , като зеницата на очите си ,
Вържи ги на пръстите си ,
начертай ги на плочата на сърцето си .
Кажи на мъдростта : Сестра си ми ; и нарече разума сродник ,
За да те пазят от чужда жена ,
от чужда жена , която ласкае с думите си  .
Понеже като погледнах през решетките си  ,
През прозореца на къщата си ,
видях сред безумните ,
съгледах сред младежите
един безумен млад човек ,
който минаваше по улицата близо до ъгъла й и отиваше
към къщата й в
дрезгавината на свечеряване ,
в тъмната и мрачна нощ
И ето посрещна го жена  ,
облечена като блудница , с
коварно сърце ;
( бъбрива и упорита -
нозете й не се спират в къщи ;
кога по улиците , кога по площадите ,
тя причаква при всеки ъгъл ).
И като го хвана целуна го ,
и с безсрамно лице му каза :
Бях задължена да пренеса
примирителни жертви ;
Днес изпълних оброците си  .
Затова излязох да те посрещна
с желание да видя лицето ти и те намерих.
Постлала съм леглото си с килими , с  шарени платове от Египетска прежда  .
Покадила съм леглото си
със смирна , алое и канела .
Ела , нека се наситим с любов
до зори .
Нека се насладим с милувки .
Защото мъжът ми не е у дома ,
замина на дълъг път  ;
С многото си предумки тя го прелъга , привлече го със сладките си приказки .
Веднага той тръгна подире й ,
както отива говедо на клане
или както безумец в окови на наказание , докато стрела
прониже дроба му ,
както птица бърза към примката ,
без да знае , че това ще коства живота й .
24 . Сега синове мой , слушайте ме и внимавайте в словата на устата  ми  .
Да не се отклонява сърцето ви
в пътищата й  ,
да не се заблудите в пътеките й ,
Защото мнозина е повалила
ранени ;
И мнозина юнаци са убити от нея . "

       Защо Святият Дух иска да пиша за прелюбодейката ?
Може би защото имам син или защото малко се говори в църквата по тази тема ?
Независимо какво е подбуждението , нека видим какво иска да ни каже Словото чрез Святия Дух на Господа :
В Словото Божие тази част в Пр. 7 : 1 - 27 е озаглавена : " Предупреждение срущу прелюбодейката ! "
     Някой може би ще кажат :     Това слово не се отнася за мен ,
не ми харесва това слово , но Словото е Божие ни учи , утешава , изобличава и направлява .Затова , който обича Исус , трябва да обича и Словото: " Защото Словото това съм Аз ! " -
казва Господ .
  "  Божии чада , родени от Св.Дух ,
чуйте това слово ! " - казва Духът
Отнася се и за мен  , разбира се !
     Всички говорим за греха като за нещо не добро , което ни отделя от Спасителя и от спасението на душите ни . Но , когато посочиш греха на някого той се обижда .
    Ала Словото днес предупреждава , насочва вниманието ни към мъдрост , разум и направление .
Няма място за обиди .
В Пр 7 : 1 Св.Дух подчертава , че това е ЗАПОВЕД ОТ БОГА !
А когато Бог заповядва ние трябва да изпълняваме .
Пр. 7 : 3 " Скътай заповедите ми , пази заповедите ми , вържи заповедите ми и ги начертай на
" плочата на сърцето си "
Пр.7 : 1 " Сине мой , пази словото ми... ! "
     Както баща съветва чадата си , така Бог чрез Словото Си умолява , съветва , предупреждава и ЗАПОВЯДВА на Свойте синове : да се пазят от примките на чуждата жена / прелюбодейката /
    Защо ? "Защото ВЪН са блудница , прелюбодуйци , чародейци , идолопоклонници , убиици и др . "- Откр. 22 : 15
Къде вън ?
ВЪН ОТ ЦАРСТВОТО БОЖИЕ !
    Не може да приемаме само доброто , а това , което не ни харесва да го отхвърлим .
Писано е : " Нито да отхвърляме , нито да притуряме ."
    Днес слушах едно откровение за края на света, за Съдния ден  .
И ми направи впечатление , че Господ казва : " И за всяка мисъл
ще бъдете съдени ! "
Тогава , ако Бог днес казва да не помислиш и да не пожелаеш , какво остава за тези , които са съгрешили ? "
    Днешното слово призовава към мъдрост и разум .
За жената християнка да бъде благоразумна и предпазлива като има в сърцето си страх от Бога ! - Пр .8 : 12
А за мъжа казва : " Сега слушайте , синове мой :
Внимавайте в словото на устата ми . Да не се отклонявате и да не се заблуждава сърцето ви в стъпките на прелюбодейката , защото много е убила и много са провалените от нея .
И то " ЮНАЦИ " - казва Словото .
Самсон; Давид ; Соломон и др .Божии възлюбени и избрани Божии синове .
    Св .Дух и днес предупреждава
Божиите синове и дъщери :
Пр. 8 : 4 , 5
" Към вас човеците , викам  и гласът ми е към човешките чада !Глупавите да придобият благоразумие , а безумните разум. "
Казва се още , че словата изговорени от Божиите уста са истина и " всички слова на устата ми са справедливи ! " - Пр . 8 : 8
     И ако ти си от разумните приятелю , ще разбереш това , което те предупреждава днес Св.Дух.
" Имай страх от Бога и се пази от злото ! "
Пр .7 : 27
" Защото домът й е път към шенол  и води надолу към покоите на смъртта ! "
    Нека това Слово ни умърди и ни даде разум , всеки , който е обладан от тази крайност да отвори духовните си очи и да запише това предупреждение на
" плочата на сърцето си " - както казва Святия Дух в Пр .7 : 3
" Начертай заповедите ми на плочата на сърцето си ! "
И нека си каже : " Господи , прости ми , защото сгреших .
Покажи ми милост , защото искам да живея ! "
Нашият Бог не иска много думи .
Той иска осъзнаване  , знание и
предпазливост .
Нека не чакаме някой да ни " бие с камъни  " , а винаги да си спомняме това предупредително слово , което днес ни казва : " ....
Защо да отидете в покойте на смъртта ? " - Пр .7 : 27
    Бог да ни умъдри и да освежи умовете ни към доброто и към онова , което ще донесе мир в
душите ни .
     АМИН!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.