cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 10 декември 2017 г.

Слушайте народе , Мой ...!

Слушайте , народе Мой , що говори вашият Господ : Защо сте отпаднали , защо се смущават сърцатата ви ?
Забравихте ли , че Аз съм във вашите сърца ? Забравихте ли , че в Мене е силата и мощтта ?
Аз съм любовта , Аз съм живота !
Забравихте ли жертвата Ми за вас ?
Защо се смущавате и страхувате за всяко нещо ?
Не казах ли ви , че Аз ще се грижа за вас ?
Защо се товарите с грижи и обременявате ума си с човешки мисли ? Не ви ли казах , че моите мисли за вас са по - добри от вашите .
Не ви ли дадох Мойте дарове и още ще ви давам . Защо се затваряте в себе си , а на " нивата " Ми не излизате ?
     От човеци ли се плашите ? Забравихте ли , че Аз съм " огнения меч " и вървя пред вас за да воювам за вас .
Милея за вас и съм вътре във вас .И това ли забравихте ?
     Стегнете се чада Мой , идете сред хората , обиколете улиците , влизайте във всяка къща и говорете на човеците за Мен .
Има много болни , много отпаднали , а други не Ме познават . Говорете , че Аз ида скоро ! Да! Много скоро да си прибера Моята църква .
Святата църква .Осветени се в Словото Ми ! Изпълнени се в Духът чрез Словото Ми !
Говорете на хората Словото Ми ,
докосвайки сърцата им .
Говорете смело и се не бойте ,
защото Аз ще бъда със вас .
Защото това е моята воля !
Не мислете за материалните неща , а се изпълвайки с Духа .
    Молете се непрестанно , въпреки , че Аз знам от какво се нуждаете . Но
искам да се молите , защото волята ми е да разговарям с вас .
Защото ви обичам , народе Мой !
За вас Аз умрях , за да живеете вие . Не казах ли ви , чрез Словото си , че който Ме приеме в сърцето си , Аз ще бъда с него до века и никак няма да го оставя , нито ще го отхвърля !
     Радвайте се в Духа , чада Мой ,
Защото , който има Духът Ми и
Словото Ми , има и Мен .Защото Словото това съм Аз .
Аз съм силата и мощтта и в това е вашата радост , защото имате Мен !
  Не гледайте света и не слушайте света ! Този свят си отива , но искам да се  доближавате с вяра до Мен , като знаете , че Аз идвам скоро !
Затова четете Словото Ми , молете се за себе си и вашите домове .
Защото , какво ви обещах :? , че
като се спасиш ти ще спася и целият ти дом .
Не казвай : " Мъжът ми не иска да слуша , мъжът ми не иска да дойде на църква , защото това е моя работа кой кога ще дойде при Мен .Но ти дъще моя си длъжна да му кажеш това , което си научила от мен , да му покажеш Моята любов , промяната в живота си и да се молиш за Него .
   Това е твоето задължение .Другото остави на Мен и не тъжи . Търси Моето царство и всичко друго ще ти се прибави !
   Народе мой , църква прекрасна , събуди се ! Развесели се в Моята любов !
    Искам ви все повече единни , да се обичате един другиму и да не представяте да се събирате !
Искам ви СВЯТИ и чисти , защото много , много скоро ще дойда .
Запалете светилниците си !
Налейте масло и бъдете будни !
     Искам да светите в този тъмен сват ! Разнасяне Моята светлина и бъдете пример на останалите !
Искам да видят във вас Моята  мъдрост , разум и Моите знания !
Защото народът Ми погива от незнание .
    А вие сте Мой чада , изпълнени с цялата интелигентност и мъдрост . Мъдростта е тази , която ще ви направи интелигентни .Но без Мен и Моят Дух е невъзможно .
     Затова ви казвам , събодете се , че времето е кратко !
Искам работа от вас !
Искам ви СВЯТИ - църкво Моя !
Искам ви редовно в Моя дом , Искам вашите семейства - всички до един .
Това е вашата работа ! И не тъжете и не ронете сълзи , защото Аз съм изтрил всяка ваша сълза .
Дайте място на Духът ми и следвайте моите команди .
     Въоръжени се с Моето все оръжие .  Имайте вяра , защото , кой побеждава света , ако не онзи който вярва / в когото е Исус Христос / ! Дявола не е по - силен от Мен , но когато Аз съм в теб , чедо Мое  ,ти си повече от победител !
    Бъди силен и смел и твоята вяра да те води само напред !
Не се обръщай нито на ляво , нито на дясно , а стъпките ти да вървят само напред !
Това е Моята воля !
Отхвърлете всеки страх и всяко смущение , защото това ви дава света , а Аз ви давам Моят мир , надеждата и увереността , че Аз ще бъда винаги с вас .
Не го забравяйте !
Вашият Бог е с вас !
Моята любов е с вас и никой не може да ви отдели от Мене !
Това ви казва СВЯТИЯТ Изряйлев ! Вашият Господ Исус Христос !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.