cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 17 юли 2021 г.

ПИСАНО Е , ЧЕ ГОСПОД ПАЗИ ПРАВЕДНИЯ

Писано е, че Господ пази праведния. Писано е още, че с Божията сила сме пазени.
Писано е и, че който докача нас служителите и вярващите,  които сме помазани,  все едно бърка в окото на Бога.

Искам да споделя от моята християнска практика от десетилетия,  какво съм преживял, също и какво съм чул и видял.

Когато повярвах и се покаях и бях новороден, бях в първата  ревност 
и любов към Бога. Майка ми и баща ми по тогавашното време не бяха вярващи и тръгнаха срещу мен, срещу вярата и искаха да ме отделят от Бога. Но и двамата паднаха удариха си главите и за малко щяха да умрат. А майка ми лежа в болницата доста време и едва я спасиха.
Една моя леля и наша близка и двете се нахвърлиха срещу мен,  защото съм бил повярвал и съм бил заблуден. Аз само мълчах, но те започнаха да хулят  Исус.
След малко дни и двете умряха една след друга.
Един мой чичо дойде от далечен град,  да ме разубеждава да се отделя от Бога. 
Съвсем скоро той умря млад.
Едни други мои близки и роднини се обявиха срещу мене заради вярата и на една друга моя леля, насън един глас и казва: ще ви оставя без мъже. И това се сбъдна,  умряха мъжете на няколко жени мои роднини.
Един мой братовчед дойде от друг град да се обяви срещу мене защото съм повярвал. Хвана рак и умря бързо... на 40 години. А преди да умре казал със страх на майка си: ето идват, идват да ме вземат.
Един  комшия близо до нас имаше остър  груб език срещу нашето семейство защото сме вярващи и той умря след като изговори думи против вярата.
Един друг комшия до нашата къща  викаше силно напротив вярата. И той умря бързо.
Знам един случай където вярващ се ядосал на една вярваща жена и изговорил лоши думи. След два-три дни бил обсипан в тялото с рани. Знам друг случай, където пък вярваща жена казала на един вярващ мъж обидни думи. След няколко дни се явили рани по тялото. Предполагам, че и вие сте имали подобни случаи, или сте чули за такива.
Не вярвам тези неща, които споделям а и вие, които знаете за други случаи,  да са случайно.  Забелязал съм, че има моменти когато някой съгреши, но веднага нищо лошо не се случва,   но или по-късно има последствия,  или след смъртта.
Бог наистина търпи, но практиката показва, че има случаи където веднага, или скоро се получава наказание.
Всичко това показва, че Божиите очи са навсякъде и Той знае всичко.
Бог  пази всеки, който е новороден и го следва, защото той е дете на Бога и член от Неговото семейство. Вярващият може да не е идеален, но той принадлежи на Бога, защото е изкупен с кръвта на Исус.
Ние сме Негови. Ако един земен баща  пази своето дете и го обича, колко повече Всемогъщият Бог пази и обича своите деца.
Лошо е да се бърка в окото на Бога, да ставаш противник на Бога.

Пастол Станимир Радев

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.