cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 12 януари 2022 г.

ПРИКАЗКА ЗА МОЯ ЦАР

ПРИКАЗКАТА ЗА МОЯ ЦАР

    Имаше едно време , когато живях в тъмнината на този свят .
Свят греховен , страховит и пълен с болести .
Имах страхове , БОРБИ, проблеми , отчаяние ! 
Човеци, приятели , хапчета - Нищо не помагаше .
Проблема беше това , че ме болеше душата .
Тя се разпъване, сърцето плачеше , но истината , беше , че то бе в тъмнина и ЗАКЛЮЧЕНО за светлината .
Знаех , УСЕЩАХ със сърцето , че има някаква сила , която може да ме изведе от този мрак .Сила , която може да ме направи щастлива .
     Но , къде да я намеря ?
Търсих я в Православната църква .Палех свещи от най - малките до най - големите ! Целувах иконите и чаках промяна , но нищо !
Търсех врачки , екстрасенси , зодии , йоги, ходих на курс по АТЕЙЗЪМ, където останах разочарована още първият ден : 
" НЯМА БОГ ! " 
" Какво ???? Но аз чух , че има и Той е сила на силите и Цар на царете ?
Как така няма ? 
Та аз Него търся ???
Не може да бъде ? " и така отхвърлих този отвратителен курс още на другият ден - семинар .
Децата малки !
Родителите болни !
Сърцето ме болеше , проблемите ме засдушаваха. 
Борех се , но силите ми не ми достигаха :
" Къде си Господи ?
Къде си ЦАРЮ мой ?
Къде си да ми помогнеш ? "
Нищо и нищо !!!
Аз наистина не познавах Бога .
Той за мене беше една вълшебна добра сила , която помага .
Знаех само , че тя съществува , както съществува и силата на злото и тъмнината .
Тази Божествена сила търсих !
Исках да направи чудо в моя живот .
Търсех щастието си , което ми беше откраднато !
Търсех съпругът си !
Да ! Той беше моята болка .
Той живееше в сърцето ми , но аз така или иначе и как стана не знам го загубих .
Но знам , че го обичах до болка , за което той сигурно и до днес не знае .
Така , дявола , не само , че ми го открадна, но и заключи пътя към моето търсене .
    Аз бях изморена . Бях изтощена от шепотите на Княза на този свят и последното , което направих, реших да го ПОСЛУШАМ:
" Защо си жива ? 
Няма смисъл. Спри да се измъчваш . 
Изход няма . Иди се хвърли в река Дунав ....и т .н ... "
Така забравих децата , забравих добрите си родители и се избързах към брега на реката .
И ето ЧУДОТО СТАНА !
МОЯТ ЦАР , КОГОТО ТЪРСЕХ БЕШЕ ДО МЕНЕ !
И ТОЙ МЕ ХВАНА С ДВЕТЕ СИ ПРОБОДЕНИ РЪЦЕ И МЕ ДРЪПНА НА СТРАНИ .
ТОГАВА С "  ТИХ И ТЕЖЕН ГЛАС "  МИ ПРОШЕПНА ОТ ДЯСНО ДО УХОТО : 
" Ще живееш , чадо за децата си ! " 
Показа ми във видение да видя децата ми как плачат и добави: " Ела в Моя молитвен дом и там ще намериш УТЕХА за душата си ! "
     Така след дълги години търсене Моят Цар сам дойде при мен и Той ме спаси .
Изгубих съпругът си , но намерих Царя на моето сърце !
Проблема беше , че го търсех не на правилното място. 
Днес е друго .
ПРИКАЗКАТА продължава , но в друга посока .
Описвам я в 2 книги , които един ден съм сигурна , че с БОЖИЯ помощ ще излязат на бял свят .
    Скъпи приятели , 
Искам да ви кажа : 
Приказката може и да не ви харесва , но има една истина , че моят Цар , Който ми стана и ГОСПОДАР на живота е истинен , жив и реален .И Той е близо до всеки един от нас , но трябва да се търси в правилната посока .А най - лесно можете да го намерите в Библията и в църквата .
Но с правилните и точни посредници .
Той се казва Бог любов !
Извод : " ТЪРСЕТЕ Царя на царете и не се отказвайте , каквото и да ви нашепва дявола .
Защото , който търси намира !
И второ : 
Не поставяйте нищо на първа място в сърцето си освен Бога , защото непременно ще го изгубите !
Трето : " Търсете първо Божието царство и всичко друго ще ви се прибави ! "
Исус Христос е живият Цар !
Исус Христос е Спасителят на всички човеци .
Той е щастието !
Вън от Него няма щастие !
Така завършвам моята ПРИКАЗКА ЗА МОЯ ЦАР !
БЪДЕТЕ БЛАГОСРОВЕНИ И ДАНО НАМЕРИТЕ ЦАРЯ НА ЦАРЕТЕ , ЗА ДА ВИ ДАДЕ УТЕХА , МИР И СПАСЕНИЕ !
АМИН !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.