cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 13 януари 2022 г.

ЧАКАМ С ТЪРПЕНИЕ ГОСПОДА...!!!

ЧАКАМ С ТЪРПЕНИЕ ГОСПОДА.....
________________________
            Пс . 40
           ________

     Седя  в усамотението си сама е дома с Господа .
Претърпях втори " инцидент " за две години с двете си ръце .
Мисли и въпроси много и най - различни .
Къде с отговор , къде без отговор , Но слава на Бога , че Неговият Дух е с мен и Той ме утешава :
" Нито си съгрешила  , нито съм те забравил ; Но изпитанията са за вас , за да разберете , че не вашето его , сила и мощ , а Моята воля трябва да вършите и Мене трябва да търсите и на Мене да се уповавате ! "
2020 счупи лявата ръка и си Рекох; 
" Добре , че дясната е здрава !
С нея ще се обслужвам ! "
2021 , увредих дясното рамо .
Сега разбирам , че да се обслужваш с лявата ръка е още по - трудно !
Хубаво е всичко да си ни е наред , но Бога работа :
Нали трябва да се научим да Го търсим и да Му благодарим по -често ?
Нали трябва да участваме в Неговите страдания .А как ще му съчувствие,  ако не сме изпитали поне малко болки ?
     Дори да съм Му съгрешил с нещо , пак не Му се сърдя , защото знам , че Той ще отнеме болките ми и ще ми даде песни на хваление  и радост в сърцето на Своето време .
" ЧАКАМ С ТЪРПЕНИЕ ГОСПОДА
__________________________________
Знам , че Той ще наклони ухото си 
към Мене и ще послуша молбата ми ;
Господи , Спасителю мой ,
Извел си ме от калта , 
поставил си нозете ми на Канара .
Вложи си песен на хваление в Моята уста !
Чуй ,  Господи ! Помогни ми !
Много са чудесата , които си сторил за мене и чрез мене .
Описвам ги в книга и много скоро ще ги изявя на света .
    Отворих си сърцето за Тебе !
Продухал си ушите ми да слушам за Тебе !
Радвам се да говоря в събранието за моя Спасител !
За Твоята правда и истина .
    Господи покажи Твоята милост към Мене!
Нека Твоята правда и истина да ме пазят !
Сама съм , Господи , но Ти си моят съпруг , Баща и Спасител !
Не допускай да отпадне сърцето ми !
Благоволи да ме избави от болките.
Господи побързай да ми помогнеш ,
Защо да кажат неприятелите ми : " О , хо , хо !
Къде е нейният Бог да й помогне ? "
    Боже Господи , в името на Исус Христос , аз вярвам , че Ти ще благоволи в моето изцеление !
И аз ще разказвам за Тебе и ще величия името Ти в събранието на светиите Ти !
    Господи , сиромашка съм , немощна съм ,
но Твоята милост ме прави щастлива и ми дава надежда , защото Ти си казал в словото Си , че след всяко зло идва добро .
Много пъти си ве избавял , за което Ти БРАГОДАРЯ !
" ЗАЩОТО ТИ СИ ПОМОЩ МОЯ И 
ИЗБАВИТЕЛ МОЙ СИ ТИ ;
БОЖЕ МОЙ , ПОБЪРЗАЙ ДА НЕ СЕ ЗАБАВЕШ ! "

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.