cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 4 октомври 2022 г.

СЛАВЕТЕ ГОСПОДА , ЗАЩОТО Е БЛАГ !

Пс .107 : 1
"Славете Господа , защото е благ ;
Защото Неговата милост трае до нека ! "
________________________________
    Може ли човек , който не познава Бога  , да слави Неговото име ?
     Само онези , които имат лична среща с Господа могат да кажат : " АВВА ОТЧЕ ! "
Онези , които познаха Неговата милост , които опитаха от Неговите благи милости .
Които  познаха благият Му характер и безграничната Му любов ! 
    Ти беше скитник в пустинята . Скиташе се немил , недраг в своите беззаконни дела .
"Гладни , жадни за ИСТИНАТА ! " - казва словото
Нямаше надежда , не виждаше изходен път , без мир и спокойствие в душата си. 
Търсиш помощ,  но не там,  където трябва. 
Пилееш пари за твоята болна и наранена душа , без да осъзнаваш , че Лекарят на твоята душа е Сам Господ Бог .
6 ст . " И когато извикаш към Господа в бедствието си , Той ще те избови  от уточнението ти .
Ще ти покаже Правия път и  ще открие светъл Град за теб и твоята душа. 
И когато ме срещна Господ в най- отчаяният миг  на живота ми , рече ми :
" ЕЛА в Моя Молитвен Дом и там ще намериш утеха за живота си ! " 
В този миг започнаха първите Божии чудеса в живота ви :
1 . Сърцето ми започна да бие с ритъма на щастието .
Защото за мен щастието стана  моя Спасител .
2 . Защото Аз намерих разрешението за моите проблеми !
" Остави проблемите си в нозете Ми на кръста и погледни с няра на Мен , защото АЗ СЪМ РАЗРЕШЕНИЕТО НА ВАШИТЕ ПРОБЛЕМИ ! "
3 . Пред мен блъсна светлината на Божието присъствие !
" ЗАЩОТО АЗ СЪМ СВЕТЛИНАТА НА СВЕТА ! " - казва Исус в Своето Слово Божие 
4 . Ти имаш лична среща с Господа ! ТОВА Е ТВОЕТО СВИДИТЕЛСТВО НА ВЯРАТА ТИ !
ИВАШ ЛИ ТОВА СВИДЕТЕЛСТВО ?
АКО ГО ИМАШ - БЛАЖЕН СИ !
Итака започваш НОВ живот в Духа на Господа Христа .
И със Своята милостива ръка Той те повежда в пътя на Правдата  Си , в чудесата на Своите Божествени дела , в тайните на Божията премъдра книга - БИБЛИЯТА !
Ще ти покаже Своите благи милости и дела .
Ще промени характера ти , 
Ще те очисти в кръвта Си , от греха на света и неговите последствия и проклятия .
И как да не славя Господа , когато Той направи чудеса за мен .
Изцели душата ми .
Даде ми Своя мир и радост в сърцето ми - да се радвам на Неговото спасение .
Изми сърцето ми от грях и ме развърза от веригите на сатана .
Подари ми НОВ живот - различен от греховния .
Освободи ме от робството на греха и ми подари вечен живот .
Дори ми каза :
" Ти няма да видиш смърт , но в миг на трепкане та окото , ще те грабна и ще премине от смърт във вечен живот с Мен ! "    Голяма и неописуема е Божията милост към онези , които викат към Него , с цялото си сърце и душа .
" Вяра се иска тука от нашият и всичко друго ще се прибави . " - казва Духът на Истината .
Приятелю , 
стига се лута  сам в пустинята .
Остави цигарите , те няма да те утешат , а напротив ще те разболеят .
Остави другата,  алкохола  и всички заблуди на дявола .
Падни на колене в долината на мрачната си  сянка и извикай към Спасителя !
Не се плаши , че греховете ти са като "  планини " .
Милостив и благ е Господ да те приеме такъв какъвто си .
С всичките ти слабости и грешки .
13 ст .
" Извикай и той ще те избави от утеснението ти .
Ще те изведе от тъмнината на мрачната сянка , в която дявола те е тласнал и ще разкъса грешните вериги с , които той те е окован .  "
ТОВА Е ЗА ТЕБ ОБЕЩАНИЕТО ОТ НЕБЕТО ЗА ТЕБ ГРЕШНИЧЕ
________________________________ ГОСПОД ТЪРСИ ГРЕШНИ ДА
________________________________
 СПАСИ !
___________
    Излез от беззаконието си !
Излез от грешния си път , който те води към вечна смърт .
Ето днес Бог ти изпраща слово и обещание за теб , грешниче :
19 ст . " Ще те избавя от утеснението ти !
Ще те изцеля и 
Ще те избавя от ямата в която лежиш ! " 
     Ще обърна бурята в Твоя живот в тишина и вълните ще утехата ! "
- казва словото в Пс .107
Излезте от " пустинята " , защото там няма път !
" Елате при Мене всички гладни и жадни за истината!
Елате всички грешни и болни и Аз ще ви утеша и успокоя ! " Аз ще превържа раните ни и ще ви изцеля .
БЪДЕТЕ РАЗУМНИ , ЧАДА МОЙ !
Бягайте за живота си !
Бъдете въдри и обърнете внимание на това що ни говори Святият Ми Дух :
43 ст . " За да разберете Господната Ми вилост и да опитате Моята любов , за да разберете колко съм благ ! "
Как да не те слави Господи за Твоята милост,  любов и правда !
" Велик си Боже мой , чудеса извършват Ти , няма никой като ТЕБ !... " 
Добър и блат Баща си Господи ! Прощаваш нашите слабости и грешки и те държиш гняв завинаги .
Верен на обещанията Си !
Ето за това Ти благодаря и славя Твоето име от сега и до вечни времена ! 
Амин ! 





Ч

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.