cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 23 октомври 2022 г.

БОЖИЯТА РЪКА И ДНЕС ВЪРШИ ЧУДЕСА

БОЖИЯТА РЪКА И ДНЕС ВЪРШИ ЧУДЕСА
СВИДЕТЕЛСТВОТО НА МОЯ СЪСЕД 

   Идва тази сутрин и ме пита : " Ти какво направи на супата снощи ? "
Вчера ме попита как се прави супа от свински крачета ?
Аз не съм голяма майсторка по готвенето , но му дадох няколко съвета .
    Той е на години и леко " уморен " от възрастта .
Обеща ми , че като стане готова и хубава супата ще ме почерпи .
Дойде време за вечеря .
Започнах да си приготвям моята трапеза .
Изведнъж се сещам за свинските крачета .
За да не разкарвам човека и да го чакам , грабвам филииките хляб и отидох при него .
" Какво става със супата ? "
А той все още работи в двора .
" Влез и я погледни ! " - каза ми той .
Довърших я , подправих я и я сервирах на масата .
С една дума се " самопоканих " .Помолихме се !
Благословихме храната и така до края на вечерята имахме време да общуваме за Господа и Господното дело .
През цято време , бати Любчо , който е много по -голям от мене хвалеше супата .
" Боже , каква вкусна супа ? "
     Снощи хвалеше супата , а тази сутрин хвали Бога .
Той : " Я ми кажи какво беше сложила снощи в супата ?
Че беше вкусна , беше , но тя извърши някакво чудо ?
Чудно нещо : 
Снощи ме боляха краката , а тази сутрин вече не ме болят. 
Защо ? Какво се случи ?
Ти какво направи ? "
Братя и сестри има истини , които не трябва да забравяме :
1 . Когато нахраниш един от моите малките - Мене храниш ! "
2 . Ръката Господ на изцелява всяка болест .
3 .Който приеме един от мойте малките -Мене приема .
ЗАПОМНЕТЕ : 
ГОСТОПРИЕМСТВОТО НОСИ МИР И БЛАГОДАТ , ОСОБЕНО НА БОЖИ ХОРА !
ПОСЛЕ ОБЩЕНИЕТО В ИМЕТО НА ГОСПОДА ! МОЛИТВАТА ЗА БЛАГОСЛОВЕНИЕ .
4 ." Там , където са двама и трима и Аз съм сред тях . " 
А когато Господ е сред нас Той се радва и ни лекува , ЗАЩОТО " Ръката ми не се е СКЪСИЛА, ТА да не може да ви помага ! "
ТАКА , ЧЕ ЦЯЛАТА СЛАВА ОТДАВАМЕ НА ГОСПОДА ИДУСА ХРИСТА .
Тогава бати Любчо , разбирайки Божията намеса хвана главата ми и целуна челото ми !
Слава на Бога !
Бог върши чудеса и днес !
Неговите думи са верни и истинни и се потвърждават и днес !
Бъдете благословени и се насърчавайте от словото и свидетелствата за нашия Господ !
Бог с вас !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.