cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 8 октомври 2022 г.

Кой е нашият Спасител

05 .10 .22
Тема : 
Ис .1 - 28
КОЙ Е НАШИЯТ СПАСИТЕЛ ?
__________________
" Аз Творецът ти Яков,
Създателят ти , Израилю !
Не бой се , защото Аз ви изкупи. 
Призван ви по име , 
Мои сте... " 
КОИ СА БОЖИИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ? -
ЛИДЕРИ И ПЪЛКОВОДЦИ НА БОЖИЯ НАРОД !
___________________________
    Какво каза Бог на Исус Навие в Ис .Нав 1 : 1 - 18 ?
" Стани и влез с целия народ в тази земя, която Аз ви давам ! "
За специални служби , мисии и дело , Бог си избира хора , които ги нарича " МЪЖЕ НА БОГА ! " Такива бяха : Моисей, Давид , Соломон , Йон , Йосиф и много други .
Както и самият Исус Христос .
    Такива има и днес :
Хора на Бога , " Деца по сърцето на Бога " !
Ис .Нав .1 : 2
След Моисей Бог предаде водителството на Неговия народ на Исус Навие като му заповяда : " Стани и влез в земята , която Аз давам на Моя народ - Израилтяните! " 
Бог заповядва с власт , когото става дума за Божието дело .
Ние сме длъжни щом чуем да се подчиним . 
Гласът на Бога е тшх и нежен , но когато става дума за нещо много важно и специално е строг и властен  :
" Ако ти Ми останеш верен и Аз ще бъда верен , но ако ти не останеш верен , то Аз оставам верен до край " .
Божието слово , нито се връща назад , нито се развръзва .
Йон се опита да се скрие от Бога , но Бог го откри и го постави на определения пост , за да изведе народа от греха в град Ниневия . - Йон 1 : 2
Исус Навиев беше избран , Йон също , ние също сме избрани .
Йон 1 : 2 : Вт .2 24
" Станете и тръгнете и преминете през потока Арнон.... ! "
Йон 1 : 2
" Стани и иди в големия град Ниневия та видни против него , защото нечестивостта му стигна до Мене ! "
/ тук се говори за извеждане на езичниците /
Голям град с 120 000 души .
Бог е много милостив и жалостив .
Както говореше на Исус Навие, така Бог се обърна и съм Йон , така и днес Бог кани нас Неговите избрани и призвани : 
" СТАНЕТЕ И МЕ СЛЕДВАЙТЕ ! "
Дали ще отидем в Ханаам или ще спасяваме Ниневия  или ще отидем и ще се борим за Лом или за спасението на България ?
Йон 3 : 8, 9 , 10
" ...но човек и животно да се покрият с вратите и нека викат силно към Бога , да ! Да се върнат всеки от лошия си път и от насилието , което е в ръцете им . .." 
    Призивите е един и същ : " Стани и влез ...! Стани иди !...или Стани и следвай Ме ...!
В Новия завет се казва : " Избрах те още от утробата на майка ти ! "
Бог избира Своите ПЪЛКОВОДЦИ и им поставя имена :
" Симона в Петър ; Искра в Анна Мария ... и т.н... "
Лидери- Божии избрани !
Когато Бог избира , кои сме ние да роптаем или да отхвърляме ? 
Защото Бог ще ни избира и пак ще ти постави на поста , за който ни е избрал .
Йон се опита да се скрие , но Бог го изпълва от устата на рибата. 
А Йон се скри под листата на тиквата , но Бог даде силно слънце , изгори листата и рече на Йон , когато той съжали за сянката : Йон 3 : 9 , 10
" Добре ли правиш като негодуваш за тиквата ?
Ти пожали тиквата , за която нищо не си се трудил , нито си я направил да расте , която се поди в една нощ и в една нощ Дарина. 
А Аз не трябва ли да пожали онзи град Ниневия , в който има повече от 120 000 души , които не умеят да разпознават дясната си от лявата ръка ? / непознаващи Бога /
    Много пъти Бог ни говори за Мисията , която ни е дал като християни, но ние не искаме и да чуем . Връщаме се в света , почиваме си като Йон на "сянката на греха "
бездействие и се " криеш " от нашия Спасител .
Забравяме , че освен за нас , Бог милее и за останалият народ .
Затова Бог не само ни избира , призовава , но и заповядва : " Стани , иди в Лом , Стани влез през р.Лом в Крива бара  , Стани , излез от Италия , Германия  , Англия , Франция , Белгия , Тунис...и влез в България!
Там народа се дави в своята нечестивост и беззаконие и всичко това стигна до ушите Ми ! "
Да ! Бог ни заповяда да бъдем послушни на Неговия глас .
И ние напуснахме Италия и се прибрахме да Му служим .
И какво заповядва още Бог ?
" Да Го обичаме , да четем и изпълняваме Словото Му , като се запознаем добре с Неговите заповеди и закони и ги изпълняваме прилежно .
Бог заповяда да бъдем още : Дръзновени , силни и смели и да не се отклотяваме от Мисията , 
нито да се връщаме назад. 
" Който е сложил ръка на ралото и е тръгнал към Божието царство , такъв никак да не се връща назад ! "
Силата и смелостта ще дойдат от Бога , ако сме послушни и дръзновени да не отстъпване назад .
/Ис .Нав .1 : 7 ; Вт .1 : 28 ; Вт .31 : 23 /
Силата ни е в знанията , а
те идват от послушанието 
ни към Бога и в постоянството в учението и служението ни .
Вт .11 : 22
" ПОНЕЖЕ, ако пазите прилежно всичко , което ви заповядам и да сте привързани към Него - казва Моисей 
Да не забравяме , Кой е нашият Спасител , Началникът и Господар , Цар и Лекар . "
Много пъти Бог въпреки даже , че ни изцелява , ние първо забравяме да Му благодарим а колко пъти даже и от службите се отказвам, каму ли да работим за Него на нивата Му .
ДНЕС ОБАЧЕ БОГ ОТНОВО ПРЕДУПРЕЖДАВА :
Ис .Нав .1 : 18
" Всеки , който би се противил на твойте заповеди и не би послушал словото ти  във всичко , което му заповядаш да бъде умъртвен !
Само бъди силен и смел . 
Само бъди силен и смел !
Господ Бог ще бъде с теб, както беше и с Моисей. 
   Бог не благоволява да отстъпваме , но е и против онези , които пречат на делото и Мисията. 
Затова и днес , всеки , който застава срещу Божи служител , получава " ШАМАРИ " !
   Мисията да служим на Бога , никак не е лека :
От една страна борби , лишения , гонения , омраза , от друга Бог казва , че никак не е трудно : " Нищо трудно няма чада , в пътя прави щом вървиш , любовта щом те изпълва , ще изплуваш на брега ." 
   Любовта към Бога и Неговото дело и 
Любовта към хората !
" Ако ти обичаш само тези, които обичат само теб , какво те ползва ? "
   Бог желае с цяло сърце , душа и ум и дръзновение без страх да Му служим .
   Ис .Нав . 1 : 7
    Вт .11 : 8
" Тогава Той обещава и успокоява , че никак няма да ни остави и ще бъде винаги с нас " .
Божии обещание :
Ис .Нав .1 : 7 
" Ще бъдете благословени ! "
Вт . 11 : 8
" Всяко място , където стъпите ще бъде ваше ! "
Ис .Нав .1 : 5
" Няма да отстъпя от вас , 
нито ще ви остава !
Аз ще бъда винаги с нас !" Вт .2 : 25
" Ще започна да всявам трепет и страх и като чуят за тебе ще се разтреперят и ще се ужасят. 
Ис .Нав .6 : 8 , 9
" Раав - Зная , че Господ Бог ви даде този земя и страх стопи сърцата ни , понеже чуха за чудесата при р .Йордан . "
Бог обещава 21водителство , защото делото е Негово .
Бог те ни изоставя .Той дава изходен път и победа , че никой няма да устои пред нас .
Благословения и успех .
Ис .42 : 1
" Ето Моя служител , Когото подкрепям в ,Ч Когото благоволи душата Ми и вложих Духът Си ! "
Ис .42 : 3
" Смазана тръстика няма да пречупя и замъждял светилник няма да угася . "
Ис .42 : 6
" И като те хвана за ръката ти , ще те пазя , да да отваряш очите на слепите , да освобождаваш пленници от затвор и да изваждаш седящите в тъмнина ."
Ис .43 : 1 , 2 , 3 - 13
" Не бой се Аз съм Твой Спасител : През реки , води и огън да минеш ще те пазя . Понеже си скъпоценен пред Мене -
Почетен съд за смята употреба . 
Аз съм с тебе ! 
Вие сте Мой свидетели !
Освен Мене няма друг Спасител и няма кой да ви избави от ръката Ми .
Аз действам и кой може да ми се противопостави ?
Вие сте Мой народ , Мой избран , който създадох да Себе Си , за оповестяване на Моята слава !
   Колко пъти забравяме защо Бог проля кръвта на Своя Син .
Каква жертва даде за нас 
и защо го направи ?
Забравихме Божията милост и Божията любов към нас хората .
Божиите служители и Бог е с нас .
Ние сме Божи народ .
Ис .43 : 2
" Моят народ , моят избран народ , който създадох за Себе Си  .
Служители на Бога и Божията нива .
" Вие сте Мои служители , които избрах . " - 
Ис .43 : 10
Ис .42 : 1
" Ето Моя служител , когото подкрепям ! "
Ис . 44 : 5
" ...А друг ще подписва с ръката си , че ще служи на Господа и ще произнася с почит Неговото име . " 
Ис .44 : 1
" Но сега слушай служителю Мой , когото Аз избрах....Вие сте ми
свидетели . "
Ис .44 : 21
" Помни Яков и Израилю , защото Си Ми служител !
Мой служител си ти .
Ти си Мой помазаник , когото държа за ръката . "
Ис .45 : 4 
" Заради Яков и Израил - служителите Ми ...! "





   


   

   




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.