cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 25 ноември 2022 г.

СПРИ ДА МИСЛИШ ЛОШОТИИ

СПРИ ДА МИСЛИШ ЛОШОТИИ !
__________________________

    Какво ми говори Святият Дух тази сутрин :
" СПРИ ДА МИСЛИШ ЛОШОТИИ ! "

    Бях на двора .
Използвах приятното слънчево време и реших да поработя и да си почистя цветната градинка .
Но , през цялото време , докато работих чувах на няколко пъти : " Спри да мислиш лошотии ! "
   Спрях да работя и се зачудих :
" Какво съм мислила , Господи ? "
   Оставих метлата и идвам да пиша .
Разбрах , че Господ има да ни говори нещо тази сутрин :
1 .МИСЛИТЕ :
_______________
Оправете мислите си !
" С грижи и мисли не можете да притурите един лакът на себе си ! "
Имайте Ум Христов !
" Контролирате мислите си и пресйлвайте онова , което е от Мен и кои мисли не са от Мен !
Мисли , които смущават Духът ви и всяват страх в сърцето ви , не са от Мене . "
2 . СПРИ СЕ !
______________
" Ослушай се и прецени чии глас е този , който ти шипти !
Тревогите , страховете , безпокойството не са от Мене !
Какво може да сторите без Мене с вашите тревоги ? "
3 .МОЛИТВАТА !
__________________
     
    Помоли ли се като се събуди ?
Не съм ли ти казвал , че на ранина ще ти говоря ?
" Остави проблемите си на Мен в молитва ! "
Аз знам как да се грижа за теб , за децата ти , за близките ти . 
Ти по - добре се моли за тях !
Дал съм ви сила и власт да изгонване демони , да 
настъпвате " главата на змията " , да побеждавате над врага .
Не освобождавайте поле за дявола! Запрещавайте ме с д9ух , с истина и слово Божие !
" Махни се сатано ,
нямаш власт над мене! "

4 .СВЯТИЯТ ДУХ !
____________________

" Дал съм ви сила с Висше!
Действената сила на Отца Ми е във вас !
Сила , с която да владеете над тъмните поднесени сили .
И този Дух , който царува в сърцата ви е по - силен от всяка човешка сила в света !
Използваш ли тази сила ?
_ пита Св.Дух 
Чрез Святият Дух , можеш да се радваш , можеш да дишаш , да живееш , да пееш , да се молиш , да ходиш , , да тичаш , да работиш , да четеш , да пишеш ...!
Действенатасила на Бога е в теб ! 
Защо не я използваш ?
" Спри да мислиш лошотии ! "
5 . РАЗПРЕДЕЛИ ВРЕМЕТО СИ ;
___________________

     1 . Време за себе си !
      2 . Време за децата си !
       3 . Време за приятелите си !
       4 .Време за Бога !
       5 . Време за работа !
       6 . Време да почивка !
        7 . Време за размисъл !
" И тогава няма да имаш време за лоши мисли ! 
Влез в Мойта почивка !
Искам да разговарям с теб !
Послушай Моите съвети и Аз ще те успокоя !
" Търси първо Моето Царство и всичко друго ще ти се прибави ! " 
6 . РАЗМИШЛЯВАЙ ВЪРХУ СЛОВОТО МИ :
________________________

    Чрез Него искам да те науча как да вървиш в Моя път .
Как да пресяваш мислите си !
Как да говориш , така че да бъдеш удовлетворена от това , което изговаря устата ти  .
Ще те науча да обичаш с Моята любов !
Да прощаваш дори на враговете си !
Да утешаваш наскърбените !
Да превръзваш наранените !
" Спри да мислиш за злото на този свят ! 
" СЕЙ СЕМЕТО НА ДОБРОТО !
Бъди Учителка , а не ученичка ! Храниш се с твърда храна . "
Храни гладните с Моето слово и така ще ми бъдеш угодна !
Не завиждам , не злобей , не одумвай , не клюкарствай - всичко това е от дявола .
Изправи главата си високо !
Поглед отправи към Господа !
Чуй Моя глас , дъще Моя :
" Избрана си Ми да вършиш Моята воля !
Работи за Мене и Моето дело !
И не се бой от човеци земни и временни и човешки закани , защото Аз съм с теб , за да ти бъда щит и канара ! "
7 . НЕ МИСЛИ  - 
" СТАРА СЪМ ! "
________________________
  
   Болна съм !
   Не ! Не !
Който е с Мен - ще подновя силата му като на орел и ще му дам крака , като на елен .
Мойте няма да боледуват !
"Защото Аз ще се грижа да вашето здраве !  "
8 . ГОВОРИ НА НАРОДА МИ !
___________________________

    ТАКА КАЗВА ГОСПОД :
ЕТО ДАВАМ ВИ СЛОВО ОТ НЕБЕТО :
" Приклони ухото си дъще Моя и чуй Моя глас : 
Не закоравявай сърцето си , когато искам да ти говоря !
Ако не послушаш Моя глас , ти Ме разгневяваш и Ме отхвърляш , то тогава знай , че и Аз ще те отхвърля ! Ер . 7 : 28
Защо ще ни отхвърли Бог ?
" Защото ще се отдалечи от нас честността , истината, добротата !
И тогава идва Божия гняв върху непокорните ! "
    " Чада Мой , мили Мой 
дайте веч внимание на думите Ми ,
Мойте думи са закон и никак не се изменят !
Иде веч , чада Мой , мили Мой , 
раздяла между брат и сестра , м / у мъж и жена 
Чуйте веч , чада Мой мили Мой ,че времето е наближило да се свърши
чада с таз земя и небе и 
ще изгори всичко в света !
Ще заплаче чада , всяка твар  !
Ще потърси тогава Господа , ще вика , 
ще плаче , чада Мой , мили Мой .
Но , тогава ще бъде вече късно .
Затова чада Мой , мили Мой , 
стойте будни винаги , че 
иде ден , чада Мой и този ден е близо да се свърши тука със света . "
    Затова не мислете лошотии !
Не мислете за това , което идва , а се молете и се доближавайте до Мене !
ЖИВ СЪМ АЗ И ЖИВЕЯ ВЪВ ВАШИТЕ СЪРЦА !
Дръжте светилниците си запалени и стойте твърди във вярата!
Защото само чрез вярата , любовта и действената сила на Святият Божи Дух ще преминете всички препятствия и през огъня , за да достигнете до Моя трон ! "
    Благодаря Ти , 
Святи Отче за това прекрасно послание !
За наставленията и мъдростта !
За предупреждението и утехата !
Ще Те послушам Господи , за да ми бъде леко на душата ми !
А сега , отивам да си довърша работата навън , успокоена от моя небесен Баща !
Комуто да бъде вечна слава от сега и до века !

Няма да мисля за лошотии , защото Моя Господ ще се погрижи за всичко : 
Еова Ире ще промисли !
За децата ми !
За близките ми !
За църквата ми !
За братята ми !
За здравето ми !
Амин 
Скъпи приятели , надявам се и вие да сте насърчени с това послание тази сутрин !
Бъдете благословени в името Исус Христово !
Амин 
Бог да ни пази !
Бог да пази и България !
Амин !

   










Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.