cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 22 ноември 2022 г.

ПРИЗВАНИЕТО И СЪДБАТА НА БОЖИЯ СЛУЖИТЕЛ

ПРИЗВАНИЕТО И СЪДБАТА НА БОЖИЯ СЛУЖИТЕЛ 
__________________________
Из книгата :
" Извир на жива вода "
Автор сестра 
Искра Младенова 

Да продължим с разказа от книгата на Пастор Уилър
Затвор - Бобов дол
Библията 
Сергей и Кънчо Неделчев от гр .Якоруда - България 
Кънчо повярва в затвора от съкилиеца си Сергей , който му дал Библията - Словото на нашия Господ .
Прочитайки я Кънчо разбрал Кой е Исус и повярвал в Господ Бог .
Прибрал се у дома вярващ човек .
А у дома сиромашия , глад , мизерия .
Живее със семейството си в стая 4/4, без баня , 
без тоалетна и телевизор.
    Бог го благославя със земя , наследство от семейството, но вместо да си построи къща , Кънчо сметнал , че по подходящо било да построи дом за Господа .
    Построяването било придружено с много трудности .Това се убедих и от моя пастор , който с голяма борба и мъка с малко финанси съгражда Дома Господен . 
Кънчо вече е пастир , но беден .
Финанси няма. 
Кънчо казва : " Свършиха се тухлите и варта !
Нуждаем се от 800 долара ! "
Имал неделно училище .
Учениците събрали една сума и за учудване на пастора , когато преброили парите - точно 800 евро. 
Това за бедния пастор - слуга на Бога било чудо !
   Въпреки трудностите Кънчо не спирал , ентусиазиран от своите ученици да строи с вяра .
Тогава Бог виждайки Неговата твърда вяра и дръзновение го благословя с финанси от Пенсилвания .

И така църквата била завършена .
Обаче Кънчо и семейството му изпаднали в тежко положение . / това виждам се случва и при нашия пастор в повечето случай / 
Като , че това си е Божии план , Неговите избрани и помазани да се закаляват, минавайки през изпитания /.
    За Кънчо по онова време било невъзможно
да намери работа , за да осигури приход за нуждите на семейството си .
 Много често семейството му си лягало гладно .
Последния удар дошъл в септември , когато нямали подходящи дрехи за училище за 8 годишната си дъщеря .
    Товарът , който носел Кънчо , станал твърде тежък .
Кънчо е духовен човек , прекарвал часове в молитва всеки ден .
Един ден паднал на колене , търсейки отговор на въпроса си .
Когато станал от молитвата , отишъл право при жена си и й съобщил , че напуска служението .
Казал : " Вярвам , че ако служиш на Господ , Той ще снабди нуждите ти ! 
Не разбирам ситуацията ни ?  "
    Кънчо бил напълно съкрушен по дух 
С пресклив глас :
" Ще напуснем Якоруда и ще отидем на място , където ще мога да си осигуря работа .  "
Напълно съкрушен , тръгнал да скита безцелно по улицата .
/ напълно позната сценка / .
    В това състояние на объркване и отчаяние срещнал друг пастор .
Тогава се случило нещо невероятно .
Проповедника казал на Кънчо : " Имам послание от Господа за теб .
Господ казва : " Не оставяй стадото си !
Аз ще се погрижа.... ! " P ....S ...
    Спирам до тук с Кънчо ..... р ...s...защото докато четях този абзац от книгата на Дж .Пол Уилър : " Божествена намеса " , Святият Дух ми проговори :
" Пиши за пастор Борис - Моя син ! "

Призваният Божи служител и Неговата съдба .
___________________________

Божият служител няма собствен живот , не живее в охолство , няма свое време , гонен , преследван , мразен , хулен , притесняван .
   Пастор Борис Борисов е един от преследваните , гонените , заплашваните , " съдените " без вина , лишаван от много неща , поради  името Исус Христово и поради честността му и дръзновението му на Божията нива .
    Неговото призвание е да изгражда църкви и да създава ученици .
Познавам брат Борис от 1992 година , та до днес - 2022година .
Всичките му скърби , мъки и преживявания съм описала в мойте книги .
   Бог ни срещна , когато и двамата бяхме под гонения . / те са описани подробно в отдел гонения в книгата ми . /
Гоненията бяха , заради вярата ни и поради това , че искахме да помагаме на бедните ни братя .
И помагахме, но сатана беше разярен и не спираше гоненията .
Брата имаше Правозащитна организация , с която Бог го употребяваше да защитава невинните си и онеправдани братя и сестри .
   Опитаха се от завист , злоба и омраза да го смачкат , неприятелите на Христос .
Постоянно го заплашваха със затвор .
Не допускаха да се добере до работа .
В  най - трудните му години бях до него в служение .
Видях що е мъка , скръб , сълзи .
Да ! Той плачеше , но не за свойте болки , а за греховете на Свойте гонители най - вече за това , че бяха " братя " .
От нас бяха излезнали, но не бяха откъм нас .
И днес пастор Борис се бори за Божията кауза , минавайки през много тежки скърби и изпитания .
Докато той страда на мен Бог ми говори в послания за него  , за неговото семейство и за Мисията ни .
И Слава на Бога , че когато Бог говори идва и утешението :
" Не бойте се чада Мой , само вярвайте в Мене !
Защото Аз съм с вас и косъм няма да дам да падне от главите ви ! "
    Църквата в Крива бара ни е Дар от Бога .
С нея Бог има голяма Мисия за делото Си !
Училището , което отворихме / макар и малко прибързано / също ни е по откровение .
   Трудно се съграждат неща , които с години са рушили и са се опитвали да събарят .
Но , Бог ни казва : " Дерзайте !
Аз съм с вас ! "
    Ние се научихме да живеем в оскъдност , въпреки , че в Италия можехме до живеем и охолно. 
Но , Мисията ни беше друга , да оцелеем , да се учим и да се завърнем живи и здрави , за да продължим Мисията докрай . 
Голяма радост беше за нас , че си купихме неща за , които мечтаехме и от които се нуждаехме:
Телефони, компютри , уредби ., брата си купи малък апартамент  и кола , с която обслужва братята и сестрите в църквата .
Помагахме и на много братя и сестри в техните нужди , къде семейни , къде в църкви за закупуване на земята за построямане на Божи дом . И то с големи суми .
На доверие .къде 3 700 лв ., къде 300 Евро, къде 200 Евро, къде 300 лв .и т.н...
Не ги познаваме. Само , защото се представиха за Божии служители .

Нямаме благодарствени писма , но пазим документите от уестър унион и адресите и имената .
Давахме с обещанието , че ще ги върнат .
Като Божии хора хващахме вяра на всичко и на всеки. 
Когато да ги върнат, въпреки че всички са още по чужбина никой не рече : " Чакай да си върнем на сестрата , че живее сама дължимото ! "
Отначало боледувах за тези пари , но милостивея Господ ми каза като ме утеши: 
" Не е полезно за теб да скърбиш за тези пари !
По - важно е до вършиш Моята воля , а тях ги остави в Мойте ръце .
Не е добре да си създаваш лошо сърце . Братя са ти ! "
    Вече 5 - 6 години и повече ни вест , ни пари .Но слава Богу , че Бог ни дава здраве и ни благославя с ежедневния хляб и мир в сърцата .
Вярно в нужда сме , но вярваме , че " БОГ ЩЕ ПРОМИСЛИ ЗА ВСИЧКО !  "  АМИН !
Вярвам , че един ден и братята ще върнат на Господ дължимото, защото Той ми даде да го видя във видение. 
Преди не много време пастор Борис ми сподели :
" Сестра , много скоро ще остана без една стотинка . Къде ще търся работа не знам за приходи за ежедневните нужди като не мога да оставя Зинка и дъщерята сами ?
    Още същата нощ ми дойде в съновидение послание за него и отговор на въпроса му : 
" Видях брат Гошко , дошел в моя дом на село и ми казва същите думи :
" Ще трябва да търся работа ?
Къде ще намеря пари , не знам ?
Как ще оцелеем ? "
А в същото време под навеса на коша ми Исус с бяло наметало на пастир , с голяма тояга и стадо овце и агънца и ми казва: " Кажи на Гошко , че волята Ми е да не търси работа , а да пасе овцете Ми  !
За друго да не мисли ,  Аз ще се погрижа за всичко ! 
"   Подобно , да не кажа същото като на Кънчо .
Затова казвам , че тази съдба на Кънчо я виждам и при пастор Борис .
И вярнам , че те не са единствените верни - страдалци в България заради името Христово .
    Бог да благослови всички братя и сестри , които носят тежкия кръст Исус Христов на гърба си , заради живота си в Господа Исус Христос .
Днес посланието към теб пастор Борисе е : 
" Борисе , бори се !
Борисе паси агънца Ми ! 
Паси овците Ми !
Не се притеснявай за нищо , защото Аз съм в теб и съм по - силен от онзи , който е в света и те гони и притеснява !
Само вярвайте и Ми бъдете верни в служиние !
Защото Аз победих света и смъртта и вие  , чрез Мене ще бъдете повече от победители в този греховен свят .
Следвайте Ме смело и нивга , назад ! "
   Това е съдбата на призваните , истинските и верните Божии слуги :
Самота , скръб , сълзи , борби , " венец от тръни " , а там горе при Отца от дясно до Христа : китари златни и венец от злато !
Амин !

С братска любов 
Сестра Искра Младенова 
P...S...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.