cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 29 ноември 2022 г.

КАКВА Е МОЯТА ИСТОРИЯ В ХРИСТА

КАКВА Е МОЯТА ИСТОРИЯ В ХРИСТА ?
____________________________

    Когато бях в света - Бог ме дари с 2 прекрасни деца ! За , което много Му благодаря , въпреки , че не Го познавах !
Имах кола и с нея си отгледах двете деца .
И това беше пак поради любовта на Христа !
А нищо не знаех за Спасителя !
   Когато се омъжих нямахме пусната пара - но пак погрижи се Христа за нашата храна. 
   Когато бях в скърби и тъги - Той винаги беше до сърцето ми .
Загубих връзка с реалността , но когато отидох да се хвърля в близката река , Той и там беше на брега и хвана моята ръка !
Заведе ме в Дома Си на Отца , и дари ме със Свойта топлина !
Забравих тъгата и скръбта .
Отворих сърцето си за Исуса Христа , а Той ми обеща Райската врата !
Забравих  дом , семейство , Родина като пред очите ми стоеше само Божествена картина .
Живота със Христа В нашите сърца !
Така от тъжна и наскърбена , облече ме Той в Божествена премена. 
Направи ме Бог Царска дъщеря и Невеста на Сина Си Исуса Христа !
Това е моята история в Христа и пътя към мойта Свобода!
Амин за всички Божии чада !
Работете за своята свобода !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.