cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 3 февруари 2024 г.

ГОСПОД ТЪРСИ РАБОТНИЦИ

ГОСПОД ТЪРСИ РАБОТНИЦИ
__________________________
Какво казва святия дух тази сутрин на своите избрани ?
На онези отпадналите духом .
__________________________ Ето чуйте чада Мой ,  синове Мой , дъщери Мой ,  защото се отпаднали ?
Защо сте съкрушени и отчаяни ? Защо казвате ; " Не ставам за нищо  " ?
Нима не разбирате , че врагът Ми  ви нашепва това  , за да ви обезкуражи и да ви отдалечи от Мене  ?
    Както по времето на Илия имаше остатък ,  така и днес имам свой остатък и ти си един от тези 7000 мъже !
Ето днес ти подавам ръка и ти казвам : " Изправи се и включи се в Моя проект ! "
 Днес Аз търся работници !
 Ти си един от мойте избрани по благодат !
 Аз умрях и пролях кръвта Си точно за теб и ти казвам : "  Не бой се , от онези които ти казват  че ти не ставаш за нищо ,  от онези , които очи имат , но не виждат , уши имат , но не чуват ;  които отдавна Ме отхвърлиха и търсят като рикаещ  лъв да съборят Мойте верните  .
Онези , които имат потъмнели очи и отдавна съм сгърбил гърбът им завинаги !
Те закоравиха сърцата си !
 Ето казвам ти днес : 
 " Бъди силен и смел ! Дерзай ! Защото Аз съм с теб !
Не съм те отхвърлил напълно и окончателно ,  но съм близо до теб и ти казвам : Не се страхувай от нищо и от никого ,  защото Аз съм с теб , за да те избавям !
Избран Си Ми по благодат !
Ти си моя остатък и никак няма да те оставя и никак няма да те забравя ! " 
Амин , Господи !Благодаря Ти !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.