cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 29 февруари 2024 г.

КАКВО НИ ГОВОРЯТ СЪНИЩАТА ?

КАКВО НИ ГОВОРЯТ СЪНИЩАТА ?
___________________________
Има сънища от Бога , но има и различни ,  вследствие нашите преживявания .
Sogni di oro! 
Сънища златни!
Ето моят сън от тази нощ : 
Вярвам , че е от " златните " .
 Нека тълкуваме заедно : " Един мъж млад има две-три дечица .
Жена му го напуснала , а Той търси жена да му помага да си гледа децата !
Аз съм покрай Него , но Той ми казва :
Можеш ли да ми намериш още някоя жена да ти помага : да готви , да чисти , да подрежда двора ? 
Срещу заплащане !
Ще има награда за всяка една , която дойде доброволно и си върши работата съвестно !
Излез на пътя , на кръстопътя и ги попитай : " Бихте ли се съгласили ? "  Излязох на пътя и срещнах една , две мой познати вдовици : мой съученички .
И те веднага се съгласиха .
 Мъжът  ги прие и им постави задачи .
    После ни заведе на кино и там жена му , която също беше на киното видя , че Той има жени покрай Него , 
поревнува и дойде в къщата и започна да роптае и да гони тези жени . Казвам й : 
"  Как ще ги изгоня , като те работят тук и ще си получат заплатата ? "  Едната се почувства обидена и рече : 
" Не искам заплата , аз ще напусна ! " 
    Отидох в стаята на Мъжа и му казвам , а Той ми отговори : 
" Кажи никой да не напуска ! Доволен съм от всички вас !
А тя си е такава : идва от време на време само за гюронтии . 
Ще повика , ще повика и пак ще си тръгне ! "       Тогава отидох при жените и предадох какво ми каза Човекът  .
В ръката си стисках нещо и жена му ме попита :  " Какво стискаш в ръката си отворих ръката си и видях , че докато сме говорили Той ми беше сложил в ръката два златни пръстена : една гравирана халка и един с кристално камъче .
Това беше моята награда !
 Кой е мъжът ? -Христос ! Кои са децата му ? - новородените Божи чада Коя е жената ? - която го напусна - туй идва  , ту си отива ? - отстъпващите християни .
Кои са помощниците на Мъжъ й ? -  верните Цаски  дъщери , вдовици сираци , бедни  , смирени ,  покорните .
Какво ви говорят двата златни пръстена ? - още две Дарби ще ми се дадат и съм одобрена за Негова Невяста !
    Имаме ли в църквите хора , които постоянно роптаят , ревнуват завиждат и забравят за Своя Съпруг и пред Кого стоят и пред Кого ще отговарят един ден .
Един път дойдат , пет пъти отстъпват , но когато да ревнуват и да роптаят са първи ?
И какво правят : Нарушават Мира в църквата , нараняват и онези , които са с кротък и смирен дух служат Богу с страхопочитание !
 Ще има ли награда за такива ?
Да !
" Ще има награда / 4
 за верните Мои чада ,  които са служили 
пред Мен устояли 
и пред Моето свято лице ! "
 Благодаря на Бога за откровенията и потвърждението на Неговото слово и обещанията за нас .
 По чуден начин Господ ни говори , но има ли кой да чуе Неговия глас ? Чудесен Баща !
Любящ съпруг ! Правосъден съдия !
Няма друг , подобен на Него !
Нека бъдем верни на нашия Господ Исус Христос - Спасителя на човечеството !
Амин !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.