cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 18 февруари 2024 г.

ОПОЗНАЙ БОГА , ЗА ДА ГО ВЪЗЛЮБИШ !

ПОЗНАВАШ ЛИ КОЙ Е БОГ ?
/ ОПОЗНАЙ МЕ , ЗА ДА МЕ ОБИКНЕШ !
ОПИТАЙ МЕ И ЩЕ ВИДИШ КОЛКО СЪМ БЛАГ ! /
___________________________
1 . АЗ СЪМ , КОЙТО СЪМ -
това е Моето име !
2 . АЗ СЪМ БОГ ЛЮБОВ !
И това е Мое име !
3 . АЗ СЪМ ТВОРЕЦЪТ ТИ И ТВОЯ СПАСИТЕЛ !
4 . АЗ ДАДОХ МОЯТ СИН ДА УМРЕ ЗА ТВОЙТЕ ГРЕХОВЕ !
5 . АЗ ПРОЩАВАМ ТВОЙТЕ ГРЕХОВЕ , ПОРАДИ КРЪВТА НА СИНЪТ МИ ИСУС ХРИСТОС , ПРОЛЯТА НА ГОЛГОТА !
6 . АЗ СЪМ ВЪЗКРЕСЕНИЕТО !
Аз умъртвяване и Аз възкресявам !
АЗ ДЕЙСТВАМ ЧРЕЗ ВЯРА !
7 . АЗ СЪМ ЛЮБОВ , НО И ОГЪН ПОЯЖДАЩ !
8 . АЗ НЕНАВИЖАМ ГРЕХА !
9 . В МЕН Е СВОБОДАТА !
10 . ЗА МЕН НЯМА НЕВЪЗМОЖНО НЕЩО ! -
Само вярвай в Мене !
11 . КОЙТО ВЯРВА ЩЕ СЕ СПАСИ , КОЙТО НЕ ВЯРВА , ЩЕ ПОГИНЕ !
12 . БЕЗ ВЯРА В СИНЪТ МИ , НЕ Е ВЪЗВОЖНО ДА МИ СЕ УГОДИ !
13 . ДАДОХ СИНЪТ СИ ДА УМРЕ ЗА ВАС ДОБРОВОЛНО ОТ ЛЮБОВ .
ЗАЩОТО ВИ ВЪЗЛЮБИХ С БЕЗГРАНИЧНА ЛЮБОВ !
14 . АЗ СЪМ МИЛОСТИВ , ЖАЛОСТИВ И СЪТРАДАТЕЛЕН - Милостта Ми трае до века !
15 . СМИРЕН И КРОТЪК ПО ДУХ И НА СЪРЦЕ !
16 . В МЕН Е СИЛАТА И МОЩТТА !
Името Ми е Всесилен и Всемогъщ !
17 . АЗ СЪМ ЦАРЯ НА ЦАРЕТЕ И ГОСПОДАРЯ НА ГОСПОДАРИТЕ !
18 . В МЕНЕ Е ЦЯЛАТА ВЛАСТ НА НЕБЕТО И НА ЗЕМЯТА !
Аз съм ВСЕВЛАСТЕН !
19 . АЗ СЪМ ВСЕВИШНИЯТ !
Навсякъде съм , всичко виждам.
Няма нищо скрито покрито пред Моето око !
20 . АЗ СЪМ УТЕШИТЕЛ И УЧИТЕЛ !
21 . ДОБРИЯТ САМАРЯНИН И СЪВЪРШЕНИЯТ ЛЕКАР НАД ЛЕКАРИТЕ !
22 . ДОБРИЯТ БАЩА И ДОБРАТА МАЙКА !
23 . ЗАКРИЛНИК НА СИРОМАХА , СИРАКА И ВДОВИЦАТА !
24 . МРАЗЯ ЛИЦЕМЕРИЕ , ГОРДОСТ И НЕПОКОРСТВО !
25 . В МЕНЕ Е ПРАВДА И ПРАВОСЪДИЕ !
26 . АЗ СЪМ СЪДИЯТА НА СВЕТА , , КОЙТО ОТСЪЖДА ПРАВОТО ВСЕКИМУ СПОРЕД ПОСТЪПКИТЕ МУ !
27 . СЪЗДАЛ СЪМ НЕРЪКОТВОРЕН ГРАД ЗА ВАС , ВЯРВАЩИТЕ :
" Каквото око не е виждало и на сърце не ви е дохождало ! "
28 . АЗ СЪМ СВЯТОСТТА И ТВОРЯ СВЯТОСТ , ЧРЕЗ СВЯТИЯТ СИ ДУХ ЗА ВСЕКИ , КОЙТО ГО ПРИЕМЕ ДОБРОВОЛНО .
29 . АЗ СЪМ СЪРЦЕВЕДЕЦ И гледам на сърце , а не на лицето на човека !
30 . РЕВНИВ БОГ СЪМ ЗА ДУХЪТ , КОЙТО ВЛАГАМ ВЪВ ВАС И ЩЕДЪР КЪМ ОНЕЗИ , КОИТО МИ СЛУЖАТ ВЯРНО И РЕВНОСТНО !
31 . ЗАКОНИТЕ МИ СА ИСТИННИ И СПРАВЕДЛИВИ и които ги спазват ще живеят вечно !
32 . АЗ СЪМ ПЪТЯ , ИСТИНАТА И ЖИВОТА , И КОИТО МЕ СЛЕДВАТ ЩЕ НАСЛЕДЯТ ВЕЧЕН ЖИВОТ !
33 . АЗ СЪМ ХЛЯБА НА ЖИВОТА !
" Който яде от Моя хляб, ще е горе най - богат ! "
34 . МОЯТА ПРОЛЯТА КРЪВ НА ГОЛГОТА ЗА ВАС Е МОЕТО ПИТИЕ !
" Който пие от Моята кръв има дял с Мене и Аз ще му давам сила от горе и Моето здраве -
на Моите верни и добри слуги ! "
35 . В МЕНЕ Е НАГРАТАТА ЗА ВЕРНИТЕ МОЙ ЧАДА ! -
" Аз понесох трънен венец , но за вас горе се пазят златни венци и китари златни ! "
36 .Обичам да Ми пеете и да Ме хвалите !
37 . АЗ СЪМ ВАШИЯТ МИР !
" Аз не ви давам както света ви дава , да не се смущава сърцето ви ! "
38 . АЗ ТВОРЯ ЧУДЕСА !
НЯМА ПОДОБЕН НА МЕНЕ !
39 . АЗ СЪМ ПЪРВИЯТ И ПОСЛЕДНИЯТ , НАЧАЛОТО И КРАЯ , АЛФА И ОМЕГА !
40 . АЗ СЪМ РАЗРЕШЕНИЕТО НА ВАШИТЕ ПРОБЛЕМИ !
КОЙТО МЕ НАМЕРИ , ЩЕ НАМЕРИ ИСТИНСКОТО ЩАСТИЕ !
АМИН , ГОПОДИ - БОЖЕ МОЙ !
ОТКРИИ СЕ ТАТКО НА ВСЯКА ЕДНА ДУША , ДАНО ДА ТЕ НАМЕРЯТ И ОПОЗНАЯТ И СПАСЯТ ДУША ОТ ГРЯХ И ВЕЧНА СМЪРТ .
Скъпи приятели ,
Бог е суверенна Личност в три лица !
Той дава свободна воля всеки сам да реши  как да живее и къде да отиди душата му след неговата смърт .
Защото смъртта е неизбежна тук на тази земя .
А след смърта има вечен живот с Бога и вечна смърт в ада със сатана .
Ти избираш приятелю !
Но знай  , след смърт покаяние няма .
" Днес ако чуеш за Христос , не закоравявай сърцето си , а Го приеми за свой Спасител !
Защото Днес е спасителен ден за теб !
Утре може да бъде късно !
Не отлагай за кога ? " Бог да покаже милост към всеки , който пожелае неговата покона за Божието царство !
ТОВА Е НЕГОВАТА БЛАГОДАТ ЗА НАС ГРЕШНИТЕ ЧОВЕЦИ !
" НЕЗАСЛУЖЕНАТА БОЖИЯ МИЛОСТ - БОЖИ ДАР ЗА ЧОВЕЧЕСТВОТО , БЕЗ ДА СМЕ Я ЗАСЛУЖИЛИ !
БОГ ИСКА ТВОЕТО СЪРЦЕ ,  ЗА ДА ТЕ СПАСИ ЗА НЕБЕ ! "
АМИН ГОСПОДИ !


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.