cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 7 март 2024 г.

ЖАДЕН ЛИ СИ ?

ЖАДЕН ЛИ СИ ?
___________________________
" ЕЛАТЕ ВСИЧКИ ВИЕ ОТРУДЕНИ И ОБРЕМЕНЕНИ ;
ЖАДНИ И ГЛАДНИ И  ,  ЩЕ ВИ УСПОКОЯ , НАПОЯ И НАХРАНЯ ! "
___________________________
   Исус Христос нашият Спасител е и наш Утешител , грижовен Баща и Майка .
Който Го е опознал и опитал е разбрал колко много е благ .
Той нахрани с три риби и 5 хлаба 5 000 души .
Той ти казва днес като любящ твой Баща:
" Бремето тежко  чадо ,
предай на Мене , вземи сега ти Мойто най леко бреме , което е мир , радост и веселие ! "
И ако вашите бащи , които са зли , когато поискате хляб , не ви дават камък , но хляб , колко повече Аз вашият Небесен Баща ще ви нахраня ? "
   Но твоята душа е натъжена , наскърбена !
Сърцето те " боли " от братски слабости .
Гладен си за истинският хляб от небето , жаден си за " живота вода и истина " .
" Елате вие отрудени и обременени , гладни и жадни за Моята истина !
Не Ме търсете само за хляба и и рибата !

Оставете товара си пред Моите нозе и не тъжете и не линейте , но Моите песни заместен! 

Аз искам да ви утеша и успокоя .
За вас Аз живота си дадох на дървения кръст и кръвта Си пролях заради вас , защото силно ви възлюбих с безгранична любов !
   Не ронете сълзи , но елате смело при Мен и Аз ще изтрия всяка ваша сълза .
Елате вие , които сте жадни и гладни , вие угнетени , измамени и потиснати .
" Защото Аз съм пътя , истината и живота ! "
    При Мене е любовта , мъдростта и разума !
" За Мене няма невъзможно нещо . " - Лк .1 : 37
Елате с вяра без да се съмнявате !
В Мене е силата , в Мене е и мощта !
Ще ви дам да ядете от Моя хляб и да пиете от Моята кръв и никак няма да ожаднеете и никак няма да огледнеете !
   Ще изливам върху вас " потоци от жива вода "  и ще ви изпълня с Моята Пълнота - с присъствието на Святият Божи Дух .
И ще бъда винаги с вас от сега и до века !
" Ако някой е жаден , нека дойде при Мене и да пие  .
Ако някой вярва в Мене , реки от "  жива вода "  ще пътекат от сърцето му !.."
Йн .7 : 37 - 39
"
Ела и предай сърцето си на Мене .
Ще го напълня със Святата Ми любов и ще те изпълня с Моето присъствие , така , че любовта Ми ще прелива като  " вода от водопад . "

   Ето  говори Ми чадо !

Не се срамувай да Ми разкажеш живота си , тревогите си .
Аз всичко знам за тебе , още от утробата на майка ти , защото Аз те създадох , но желанието Ми е да общуваме като приятели .
Отвори устата си да пиеш и да вдишаш от Моят Святи Дух .
Отвори сърцето си да го напълня със Силата Ми от небе .
Така , когато Ми се довериш , ще те направя свръхестествени , дръзновен и силен и ще забравиш лошотиите , които ти тежаха в сърцето .
Направи чадо ПЪРВАТА СТЪПКА : " Ела при Мене и не си бави че времето лети !
Ела и всичко ти Ми разкажи ! Ела със вяра , за да Ми бъдеш угоден : " Защото без вяра не е възможно да се угоди Богу ! " - Евр .11 : 6
   Ела и говори !
На Мен се облегни  !
Разкажи ми всичко ти и ще напълня корема ти с небесна топлина !
Ще обърна говоренето ти в непознат език и докато се усетиш ще ЧУЕШ МОЯТ ТИХ И НЕЖЕН ГЛАС ДА ТИ КАЗВА ОТ НЕБЕ : "  ОБИЧАМ ТЕ , МОЕ МИЛО ДЕТЕ ! "
    Така ще утоля жаждата ти и ще те кръстя със Святият Дух на Отца , Който е предвиден за любящите и верните Мои чада   !
" ЖАДЕН ЛИ СИ ЗА МЕН И МОЯТА ИСТИНА ? "
   Отвори устата си  и пии !
Започни да " пиеш " от Св.Ми Дух и ще заговориш небесен език .

Така ще си общуваме всеки ден и всеки час , и ти мило Мое чадо ,  ще бъдеш винаги в Моето присъствие и любовта Ми ще прелива в теб денем и нощем !

Силата и Словото  Ми ще прелива  в изобилие и ще напояват и другите , които вървят след тебе в Моя Тесен , но славен път .
Защото Аз съм единственият път , който ще ви отведе при Бога Моего .
Изповядай чадо греховете си , за да се разчупят веригите на Сатана и Аз ще ти простя !
Моята скъпоценни кръв , която се проля и за теб - тя ще стори това !
Тогава ти ще забравиш всички проблеми и  всеки ден ще се радваш в Господа - в Моето присъствие !
Предай се изцяло в Моите ръце : предай тялото си , умът си , езикът си , който не можеш да контролират и дай място на Святият Божи Дух, Който не само ще те " нахрани и напои " , но и ще контролира всяка една ситуация в твоя живот .
   САМО ВЯРВАЙ И НЕ СЕ СЪМНЯВАЙ ! "
АМИН ГОСПОДИ !

ЕЛА СВЯТИ ДУШЕ В МОЯ ЖИВОТ !
ПРОСТИ ГРЕХОВЕТЕ МИ И УМИИ МЕ В ТВОЯТА КРЪВ !
АМИН !


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.