cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 26 март 2024 г.

ИСКАШ ЛИ ДА ЖИВЕЕШ БЕЗ БОЛКА ?

ИСКАШ ЛИ ДА ЖИВЕЕШ БЕЗ БОЛКА ?
___________________________
    Животът с болка изглежда мрачен  .
Как да се преборим с болката в нашето тяло в ?

    Библията Бог казва :
 " Моите няма да боледуват ! " 
Но виждаме в действителност , че и вярващите боледуват .
    Откъде идва болката в живота ни и как да се справим с нея ?
Една от причините е поради нашето непослушание !
   Природата ми е дала всичко , за да живеем здравословен начин на живот .
Бог се  грижи да снабдява всяка наша нужда : било храна , облекло и здраве !
Но ние човеците какво правим ? Живеем живот безхаберен ,  относно нашето тяло ?
В Библията се казва : " Не знаете ли , че вашето тяло е храм на Живия Бог ?  Храм,  който трябва да е чист ,  свят непорочен  .
Защото Свят еДухът на Господа ! 
Ако Духът е свят и тялото ни трябва да е свято ! Защото там , където има грях , Духът на Господа не обитава !
    Ще кажете : " Ама какво общо има Господ с болката в нашето тяло ? " Грехът в човешкото тяло води до болести и смърт , а когато има болест има и болка , и кой би желал да умре от болка ?
" Но може ли да се умре само от една болка ? "
Да , може !
Болката може да бъде остра и хронична болката .
 Може да те държи цял живот .
Животът ти да се превърне в мрак .
А волята на Бога е да сме здрави !
В Библията се казва още : 
" Вашите грехове са приковани заедно с вашите болести още преди 2000 години на Голготския кръст !
Аз пролях кръвта Си за да бъдете умити от всеки грях ! Аз изцелявам , Аз превързвам и Аз възкресявам и оживотворявам за живот !
 Аз съм вашият съвършен Лекар  !Лекувам без остатък срещу вяра в Исус !
 Аз съм пътя , истината и живота !
Който вярва в мене , няма да боледува , няма да умре , но ще живее !
 Дори да умрете пак ще живеете ! " 
    И ето някой свидетелства :
Идва при мен в кабинета в който работех една млада учителка , но със силно главоболие - мигрена  .
Тя седна на кушетката и докато се събличаше за ЕКГ разговаряхме като споделях моята Вяра . След кардиограмата тя се усмихваше и ме попита : " Какво ми направи ти ?
Учудих се : "  ащо ? " " Какъв човек си ти ? 
Защото болките в главата ми изчезнаха ! " ' ми сподели учителката 
Как да ѝ обясня ,че Бог ми е казал : " Чрез песни , Дух Свети Слово Боже ще лекуваш Моя народ ! "
    Само да слушаш Словото , което говори Божият човек !
Бог лекува всяка болка ,  но тук се иска да знаеш приятелю ; отвори сърцето си да слушаш ,  защото вярата идва от слушане на Словото Божие  .
Защото всяко Слово Божие е хапче за твоето заболяване !
    Снощи една сестра с радост ми споделя :
Тя работи в шивочки цех . Техноложката й идва на работа мрачна без настроение  .
Сестрата я пита : " Вероника какво ти е ? "
" Силно главоболие имам ! " - отговаря Вероника 
Тогава сестра Тони , която е от една година вярваща в нашата църква и от няколко месеца прие Исус за свой Спасител решила да се помоли за нея , така както си шиела на машината  .
И поглеждайки към Вероника вижда че е още намръщена и нещо ме по повдигна от стола и като че ли ми рече :
 " Иди положи ръце на главата и ! " 
Попитах я : " Вероника как си ? По-добре ли си ?
 " Малко по-добре ! " - казва техноложката 
" Би ли ми позволила да ти се помоля върху главата ? " - казва Тони 
    Така , след като се  помолила , сестрата седнала отново на машината .
След кратко време идва Вероника и казва : " Тони , какво ми направи ? Главоболието ми премине !
Сега нямам никакви болки ! "
" Аз нищо не съм ти сторила , просто се помолих на Господ и Той те изцели !
Трябва да вярваш , защото Той е Жив и е нашият съвършен лекар и Той не желае ние да боледуваме ! " 
     В Италия съм простирах дрехи на простора . Осем часа вечерта  .
Покрай оградата минават две жени и две момчета роми от България .
Така ми каза Святия Дух и аз се провикнах : Ехей ,  братя : Вuonна sеrа ! , къде така ? "
" Брат ми го боли много зъб . " - казва едната жена 
А до сами мен имаше зъболекар .
Казах им , че съм българка от Лом .
 Оказа се че и те бяха от Лом . Това ги зарадва , спомниха си , че ме познават и решихме да се помолим : положих ръка на болото място и болката на часа отлетя . Момчето много се зарадва и искаше да се върне , като се страхуваше от зъболекар ,  но аз го посъветвах : "  Ако не искаш болката да се върне , лекувай зъба ."        Много пъти съм имала смущение в здравето и Господ ми каза : Иди на лекар , имаш нужда от преглед ! " 
    Да , приятели ,
и лекарите са от Бога , но за нашето здраве сме отговори самите ние !      Знаете ли , че една обидна - "  гнила дума " ,  казва Словото , може да ви разболее до смърт ?
А прошката може да ви изцели съвършено ? Проклетиите и клетвите ви връзват с вериги , но прошката и молитвата разчупват всяко проклятие и всяка верига .
 Не знаете ли , че духовните песни на Бога лекуват , особено когато самите вие ги пеете ? Знаете ли , че когато се кръстите на реката в името на Исус - реката е символ на кръвта на Исус и ако сте болни греха и болестта остават в ръката и вие излизате Нов човек от водата : родени ,  чрез вода и дух ? И Бог не ви гледа като грешни и болни , а като Праведни Свои светии :  здрави в дух , душа и тяло !
    Много хора , поради незнание погиват ,  защото се страхуват да влязат в ръката ?
    И да погледнем болката от другата страна : пороците ,  алкохола ,  пушенето , наркотиците влияят пагуно на нашето тяло ! Всичко това води до разрушителни болки  , а Господ Исус ни съветва  за нашето добро :
 " Бъдете непорочни , святи ,  както Аз съм свят ! " 
 Без Господа ,  животът ни е обречен на провал , но с Господа сме повече от победители !
Имаме Надежда за дълъг и Вечен живот !
    Не е възможно човек да не се разболее в този грешен и болезнен свят в който живеем .
Но болестите се лекуват ,  когато се хванат навреме и се лекуват правилно .
    Има добри лекари и има много лекарства :  Парацетамол , ибупрофени , аспирини и какви ли още не видове лекарства , но дали ги пием правилно ? Дали не прекаляваме и понякога вместо да се излекуваме ние си вредим .
Търси мазила , студени компреси ,  топли компреси и други... Понякога се прекалява с опияти от рода на лекарства като морфин и неговите производни...    Эсвен острите болки като невралгия , зъбобол ,  главоболие , след оперативни периоди и т. н . има и хронични болки в следствие на ненавременно лечение на дадено заболяване .
 Как да преодоляваме  хроничните болки ?
Много пъти се залежаваме , като болката временно утихва. Но това не е ефективно . Напротив , физическата активност са упражненията .
Те спомага за преодоляване на болезненото усещане !
   Като бях в Италия идваха лекари от време на време да преглеждат болните ,  които гледах . Един ден се пресрамих и попитах лекаря :
" Докторе , какво ще  ме посъветваш за моя гръб ? Боли ме кръста ? " 
И той ми отговори с едно изречение : " Разтягане " , което значи -  гимнастика     Каквато и да е болката движението е благотворително и болкоуспокояващо по време на физическа активност и стимулира производството на ендорфини , така наречените "  молекули на щастието " 
 Аз се тренирам всеки ден в градинката !
Хем работя , хем се " разтягам " .
А в леглото като съм имам няколко упражнения от Метода "Актив Сити " на Коко Ковачев 
Те ми блатоприятстват освен на болката в кръста и мускулите на гърба и врата , но ми благоприятстват и за  добрият ми сън ! Упражненията допринасят за намаляване на тревожността и депресията при хронични болки .
За хроничните болки ,  помагат освен физическата активност и различни техники във физиотерапевтичните отделение или в домашни условия ! Отвличане вниманието на болния , чрез молитви песни и различни други занимания с любими неща .
Има терапевтичен ефект релаксацията  , също така помага акопунктура ,  остеопатия разтягане на мускули и сухожилия и медитацията , които в медицината помагат като средства за отдалечаване на болеката  .
Но всички тези неща не се правят самоволно , а под лекарско наблюдение и ръководство , тъй като понякога , ако се прекалява се постига обратен ефект !
И ще завърша с това ,  което казва Библията : 
"  Отишел един човек при Исус и му казал :
 " Господи , ако искаш , Ти можеш да изцелиш  сина ми , който е  болен на легло ? " 
Исус му отговорил :
" Искам ! 
А  ти можеш ли да повярваш ? " 
" Вярвам Господи ! "
" Иди си , нека ти бъде според вярата  ! " - казал му Исес Христос 
Когато се е прибрала у дома ,  човекът видял че  детето било станало от леглото и попитал  : 
"  В колко часа се изправи синът ми ? " 
Отговориха му в : 
" В  7:00  вечерта " 
Това беше часът , в който Исус му каза : " Ако повярваш , ще ти бъде  ! "
АЗ ПОВЯРВАХ В ИСУС , ЛЕКАРЯТ НАД ЛЕКАРИТЕ ! 
А ВИЕ ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.