cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 27 януари 2017 г.

СЛАВЕТЕ ГОСПОДА , ЗАЩОТО Е БЛАГ

Словото от 21 . 01 .2017

Пс . 118 : 5 -14
..........................
" В притеснението си призовах Господа ;
Господ ме послуша и ме постави на широко място  .
Господ е от към мене ,
Няма да се у боя ;
какво може да ми строи човек ?
Господ е откъм мене между помощниците ми  ;
Затова ще видя провалянето  на
онези , които ме мразят  .
По - добре да се надява някой на Господа , а не да се уповава на човека . .............................................
Сила МОЯ и песен МОЯ е Господ ,
и Той ми става ИЗБАВИТЕЛ .
...............................................................
Затова аз няма да умра , но ще живея и ще разказвам за делата Господни .
................................................................
21ст . Ще Те словослава , защото си ме послушал и станал си ми ИЗБАВИТЕЛ .
......................................................................

ХВАЛЕТЕ ГОСПОДА , ЗАЩОТО Е БЛАГ ,
ЗАЩОТО НЕГОВАТА МИЛОСТ ТРАЕ ДО ВЕКА .

......................................................................
НЕКА кажем всички :
Милостив и БЛАГ Си Татко наш , защото Твоята МИЛОСТ ТРАЕ ДО ВЕКА !
Вие , които имате страх от ГОСПОДА кажете :
" Помогни ни Господи , защото си БЛАГ и Твоята МИЛОСТ ТРАЕ ДО ВЕКА . "
Ако имаш неприятели , които са те обиколили като пчели , знай , че огън ще ги изгори като тръни .
Ако имаш врагове , които те тласкат силно , за да паднеш , знай , че благия и милостив Господ ще ти помогне да се изправиш .
Защото десницата Господна е над теб , за да ти помага .
Десницата Господна ще е винаги над теб  , за да върши храбри дела .
Молете се непрестанно !
Търсете Господа във всяка ситуация !
Уповавайте на Господа във болест и всяки труден момент във вашия живот .
Не се доверявайте на човеци , защото човеци са лъжци и измамници . Доверявайте се единствено и само на нашият Спасител , Който проля кръвта си за теб и мен , скъпи братко .
Опитай и ще видиш , че нашият господ е БЛАГ .
Той не крещи и не вика !
Той няма да те осъди за твоя грях .
Ти само Му кажи : Да Господи СЪГРЕШИХ само ПРЕД ТЕБЕ и ПРЕД небето ! Прости !
Не чакай прошка от човек !
Човек , който също е в грях не може да ти прости .
Но ако си наскърбил брата или сестра си иди , заради Бога и си поискай прошка . Така иска нашият Бог .
Я ти простил , я не !
Ако не ти прощава ти си свободен .
СЛАВЕТЕ БОГА И ВЪЗВИШАВАЙТЕ ГО , ЗАЩОТО Е БЛАГ И НЕГОВАТА МИЛОСТ ТРАЕ ДО ВЕКА !
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ И УМЪДРИ С ДНЕШНОТО СИ СЛОВО !
СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО МУ !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.