cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 30 януари 2017 г.

ПРОПОВЯДВАЙТЕ СЛОВОТО МИ

Словото от 29 .01 . 2017
2 Тим . 4 : 2 , 5 , 17
............................................
2 ст ." ......проповядвай словото, настоявай навреме и без време , изобличавай ,
Порицавай, увещавай с пълно търпение и непрестанно поучение ......"
.........................................................................
5 ст ." Но ти бъди разбран във всичко , понеси страдание , извърши делото на благовестието , изпълни докрай служението си . ..."
........................................................................
17 ст . " Но Господ беше с мен и ме укрепи , за да се прогласи напълно
посланието чрез мене и да чуят всички езичници ; и аз бях избавен от устата на лъва . ......."
.........................................................................

           БОЖИЯТА ЗАРЪКА :

    ПРОПОВЯДВАЙ СЛОВОТО МИ !
    ИЗОБЛИЧАВАЙ !
    УВЕЩАВАЙ !
    ПОУЧАВАЙ !

..........................................................................
     Днес имах откровение , че трябваше да обуя обувките на благовестител и да отида да благовествам за моя Спасител .
Още по пътя сатана ми се изпречи и каза , че ще ме убие ./ видях двама страниери как се наговаряха да ограбят чантичката с парите и документите на един възрастен човек . Те ме избутааха и казаха , че ако се обадя ще ми прережат гърлото . И продължиха да дебнат човека , но аз бях решила в името на Исус да опазя човека .Започнах да викам и да предупреждавам човека .
Той не знаеше , че това се отнасяше за него и продължи да върви спокойно .
Тогава една жена разбра какво исках да кажа и се приближи до човека като го предупреди да си пази парите .
Прегърнах моята чанта и продължих с вяра и молитва напред без да се обръщам .
Намерих двама полицай и ги предупредих да отидат на мястото , където обират хората и се разхожда сатана ...."
БЛАГОДАРЯ  НА БОГ ОТЕЦ , ЧЕ ИЗПРАТИ СИНЪТ СИ ДА МЕ ОПАЗИ ...!
ПРОДЪЛЖИХ с вяра и отидох в Striano
на 10 спирки  от моя град , за да благовествам на един човек , който е болен с белият дроб , на когото предстои операция на единият бел дроб.....
ВЪПРЕКИ , ЧЕ Е ОТ ХРИСТИЯНСКО СЕМЕЙСТВО ТОЙ ОЩЕ НЕ БЕШЕ КРЪСТЕН .
Разказах му за моя Спасител и още докато обядвахме и разговаряхме за Исус от болницата го извикаха и когато се прибрах видях във феисбук снимка , че са взели мерки и беше на системи .
Благодаря на моя Господ , че отвори вратата за неговото лечение .
Обещаха пред Господа със синът си , че ще откажат цигарите и ще се върнат при Господа !
НАВРЪЩАНЕ ВЪВ ВЛАКА БЛАГОДАРИХ НА МОЯ БОГ , ЧЕ ТОЙ БЕШЕ С МЕНЕ , ЧЕ МЕ УКРЕПИ И ОПАЗИ ОТ УСТАТА НА ЛЪВА , ЗА ДА МОГА ДА ПРОГЛАСЯ ПОСЛАНИЕТО МУ , ЧРЕЗ МОЯТА УСТА !
Слава да бъде на името Му от сега и до века !
Амин !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.