cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 27 януари 2017 г.

ПЕСЕН НА ВЪЗКАЧВАНЕ

Словото от 22 . 01 . 2017
Пс . 120 :
Песен на възкачване
..............................................
В скръбта си извиках към Господа  ;
И Той ме послуша .
Господи избави дущата ми от
Лъжливи устни
И от измамлив език  .
Какво ти дава или какво
Ти прибавя
Измамливия език ?
ИЗОСТРЕНИТЕ СТРЕЛИ НА СИЛЕН МЪЖ 
с разпалени въглища от хвойна .
ГОРКО МИ , защото странства в
Мосох , живея в  Канарските шатри !
Дълго време живя душата ми с онези ,
които мразят мир .
Аз съм за мир , но когато говоря  , те се готвят за Бой !
......................................................................
В СКРЪБТА СИ ИЗВИКАХ КЪМ ГОСПОДА И ТОЙ МЕ ПОСЛУША !
1 . МНОГО Е ВАЖНО БРАТЯ КОГАТО СТЕ НАСКЪРБЕНИ ДА ИЗВИКАТЕ КЪМ ГОСПОДА !
ЗАЩО ЛИ ?
ЗАЩОТО ТОЙ ЧУВА МОЛИТВИТЕ НА НАСКЪРБЕНИТЕ ЧАДА !
2 . ГОСПОДИ , ИЗБАВИ ДУШАТА МИ ОТ
ЛЪЖЛИВИ УСТНИ И ИЗМАМЛИВ ЕЗИК !Измамници и лъжци , лицемери с измамлив език много !
Бягайте навреме за да не страдате .!
3.Какво ти дава или какво ти прибавя
Измамливия език ?
Само скръб и сълзи .
" Изострени СТРЕЛИ на силен мъж
с разпалени въглища от хвойна .
4 . З месеца живях с човек който говореше за мир , но се оказа ,че той мрази мира .
Аз бях за мир , но като заговорих истината  той стана да воюва .
................................................................
Това слово ми се даде след днешния пост и молитва !
Бог да ни благослови с това слово .
Аз продължавам да се моля за злите пастири и злите работници на Божията нива , които изпояждат : " Мойте мъките ! " - казва Исус .

...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.