cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 27 януари 2017 г.

АЗ СЪМ , КОЙТО СЪМ

Словото от 24 . 01 .2017
Откр .1 : 8
............................................
" Аз съм Алфа и Омега / Началото и Края / - казва Господ Бог , който е , който е бил и който идва !
Всемогъщия ! "
.........................................................................
Откр . 22 : 12 , 13
...............................
" Ето ида скоро ! И В Мене е моята награда , за да отплата на всеки , според делата му  .
Аз съм Алфа и Омега .
Началото и Края ! "
........................................................................

           АЗ СЪМ , КОЙТО СЪМ !

.........................................................................
     Днес съм втори ден от моя пост за Божиите служители и за Божието дело
Станах и се помолих на моя Небесен Баща .
После Светият Дух започна да ми нашепва . Насочих вниманието и разбрах , че трябва да пиша :
" Аз съм , Който съм !
Аз съм Първият и Последният !
Аз съм Този , Когото трябва да слушате  , когато ви говоря .Аз съм , а не някой друг .
Аз съм Алфа и Омега и няма друг .
Аз те обичам повече от всички , защото си записана на Моята длан и Ти си Моята дъщеря .
Никак няма да те оставя и никак няма да те забравя .
Ти си отхвърлена от младостта, заради Моето име и запомни :
Всеки Мой син и дъщеря тук на тази земя на която и Аз бях някога и сега съм , които са отхвърлени , гонени и преследвани Мой са !
      Аз съм Твоя Спасител , Аз съм твоя Изкупител .
Ти си Моята Избрана - Град изоставен !
Аз ида скоро и наградата ми е с Мен и
Въздеянието Ми е пред Мен ! "

КОЙ Е ТОЗИ , КОЙТО ИДЕ ?
........................................................................
Аз съм , Който съм !
Това е Неговото име !
Но има още един , който казва всеки ден на тази земя : АЗ СЪМ !
Аз съм княза на този свят !
Аз съм , който владея и разделям !
Аз съм , който нападам и убивам .
Аз съм , който хуля и плюя Божиите !
Аз съм , който имам парите на света .
Аз съм , който крещя и командвам !
Аз съм силният и мощният тук .
Аз съм , който коля , който беси .
Аз съм , който събарят съграденото !
Аз знам цялото слово и само мене ще слушаш !
Аз съм и на мене ми е дадена власт на земята :
Да клевети , да убива , да наранява , да плюе , да злослови , да предава , да лекарства .
Да обикаля като рикаещ лъв и да събира информации и т.н....
Да , ама той не е Всезнаещия и Всеможещият .
Неговата власт е ограничена .
Той знае , но не всичко .
Той може , но не всичко.
Той лекува , но не съвършенно .
Той не може да възкресява .
Той не може да спасява .
Той не може да говори истината , защото лъжата му е винаги на устата му .
Той командва , заповядва , вика  , крещи , налага се , няма страх от нищо , но от Исус бяга като "  опърлен " .
Като усети Неговото име и духът ме , веднага блокира . И Той блокира , но и слушещите ги блокира или ги отхвърля .
     Той има армия от лидери , прави конференции , занимава се с политика .Участва в избори , организира стачки . Той е който пасе себе си .
Който мачка овците . Който ги изпояжда , наранява , но не и да ги привързва .
Той е , който ви обира финансите .
Който отнема хляба от устата ви .
Който ви оставя без работа .
Разболява ви и ви оставя без лекарства . Плаши ви !
Отнема мирът ви ! " - казва Божият Святи Дух ДНЕС !
" Той е ! Да ! Той е който беше първият ангел и най красивият , който Аз създадох , но поради " моето Аз  и гордостта му Аз го отхвърлих .
Да ! Изхвърлих го в поднебесната .
Искаше да бъде РАВЕН на Мене , но не ме у дадено .
Аз съм Царя на Царете и Господаря над Господарите .
Аз съм Всесилният и Всемогъщият !
Аз съм Лекарят над лекарите .И само Аз ЛЕКУВАМ съвършенно и само Аз мога да възкресява мъртви !
Аз съм Любов , а той е омраза .
Аз съм Истината , а той е лъжата .
Аз съм живота , а той е смъртта .
Аз съм , Който съм и съм всичко во всичко , а той е само Аз съм и нищо друго . Което не значи нищо .
Започва с Аз и завършва със съм .
Докато Моето име е :
" Аз съм , Който съм !
Аз съм Алфа и Омега !
Аз съм Първият и Последният .
Началото и Края .
И освен Мене няма друг Бог , нито на земята , нито на небето .
Аз съм и Моето име е ВЕЧНИЯТ !
ВСЕЗНАЕЩИЯТ ! ВСЕМОГЪЩИЯТ !
ВСЕСИЛНИЯТ И СЪВЪРШЕННИЯТ !
АКО ЧУЕТЕ , ЧЕ НЯКОЙ КРЕЩИ И СЕ ПРАВИ НА ГОСПОДАР - БЯГАЙТЕ , ЧАДА МОЙ ! БЯГАЙТЕ НАВРЕМЕ !
ТАКИВА НЕ СА ОТ МЕН !
ЛЪЖЕЦА ! ЛИЦЕМЕРА !  НАТРАПНИКА ! НАСИЛНИКА ! ОДУМНИКА ! ЗЛОДЕЯ !

      АЗ СЪМ , КОЙТО СЪМ !
Моят глас е тих и нежен ! Никак няма да ви крещя и нар я явявам , защото ви обичам . Аз ви жаля , защото съм страдал от този свят и знам , че заради Мене и вие ще страдате .
ЗАТОВА И ГОНЯТ МОИТЕ СИНОВЕ ,
ЗАЩОТО АЗ , КОЙТО СЪМ ЖИВЕЯ В ТЯХНИТЕ СЪРЦА !
И  Ти казвам Моя мила , скъпоценна :
АКО ВСИЧКИ ВИ МРАЗЯТ И ОТХВЪРЛЯТ , АЗ СЪМ , КОЙТО ВИ ОБИЧАМ ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКИ В ТОЗИ СВЯТ !
НЕ БОЙТЕ СЕ ! СТОЙТЕ БЛИЗО ДО МЕН ! СТОЙТЕ В МОЕТО ПРИСЪСТВИЕ И В МОЯ МИР И ПАК ВИ КАЗВАМ :
" НЕ БОЙТЕ СЕ ! "
Аз съм , Който ида скоро !
Вие сте МОЯ народ !
Чада , които не ще постъпят невярно !
Аз съм вашият Спасител !
Аз бях във всичките ви скърби !
И Моят ангел на присъствието Ми винаги ви е избавил и пак ще ви избавя .
Поради милостта Си и любовта Си ще ви вдигам и ще ви нося на ръце ! "
       Върни се Господи , заради стадото Си ! Заради верните Твой чада !
Дойди , Господи , заради враговете ни , които побъркаха светилището Ти !
Ние сме станали като онези , над които Ти никога не си владял , като онези не са били наричани с Твоето име .
ОНЗИ КОЙТО ТИ ЗАЯВАВЯ / ГОВОРИ / ДНЕС ТИ КАЗВА :
"ДА ! ИДА СКОРО ! АМИН !
ЕЛА , ГОСПОДИ  И СУСЕ ! "
   
ОБИЧАМ ТЕ И СУСЕ , ГОСПОДИ БОГЕ МОЙ !
Благодаря Ти за това , че Ти ДНЕС , за кой ли път ми даде Твоят Мир и утеха !

ЕЛА , ГОСПОДИ ,
овцете Ти са гладни , изтощени , пребити , изоставени , ограбени ,
изнудвани , оплювани , заблуждавани ,
оглозгани от вълци грабители и притискани от подкупена наемници .

ДОЙДИ ГОСПОДИ , С ТВОИТЕ АНГЕЛИ !
АМИН !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.