cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 9 юни 2017 г.

ТАКА ГОВОРИ ГОСПОД : / 08. 06 .2017 /

Тази сутрин това ми говори Господ на силите.

Видях много зло. Зло,което съсипват праведниците ми. Зло в което светските хора съсипват духовните в моя дом. Превърнахте домът ми на разбойнически, служителят ми скитник, благо вестителят да прославя идолите, певеца да въздига себе си! Това ли исках, казва Господ на силите да съсипете и разрушите моя дом, да премахнете моя олтар и да издигнете олтарите на блудниците и прелюбодейците. И като го вършите бършете устните си, казвате не сме го направили. Служителите ми и онези които ме следват пушат, децата ми съвсем ги няма. Превърнахте домът ми на разбойнически. Тези които ме предават, големствуват в моя дом. За това Господ на силите ви пита;-На мене ли служите, служителю на сатана? Аз ли те поставих в моя дом? Аз ли те въздигнах в култ? Нима мислите, че сте по-големи от мен не не сте, защото сте лъх и измет на земята. Развратихте домът ми, изпъдихте праведните, подтискате  ги, и казвате, че аз съм с вас! Не не съм с вас и никога няма да бъда. Защото ето вие ме позорите, опустошехте домът ми на кой бог служите на мен ли казва всемогъщият и всесилен Бог Еова? Ето очите ми виждат всичко, като стотина организират се срещу един да го смажат, наранаят и отнемат ми правото на живот. Кой ви дава правото да давате живот и да определите, кой ще се спаси, когато вие вървите за ада и душите ви са в още сега в огненото пъклено езеро. Искате да ви говоря, но аз мълча. Искате да чуете истината а  не можете и пророкувате лъжи, подмазвате се и говорите неща, които няма нищо общо с моето Слово. Докато не върнете стадото, което сте го пръснали обръщам се към онези които казват, че носят светлина в себе си ще ви унищожа, ще ви съсипват, ще ви обърна животът ви в ужас и посмешище, както сте направили с моя дом и с моите служители. Ако се не покаете публично, ако не издигнете глас на хвала тогава ето изпращам ви ада да ви последва и името ви ще бъде заличено от книгата на живота. Ето наредих на моите праведници, да ми служат независимо преследването им, защото наградата им никак няма да се забави. Да те ще ми построят нов дом, да те са с нови сърца и с нови благословения от мен казва Бог Еова. Това, което ви говоря не е ново слово, към вас, но е старото онова, което сте го чули. Но виковете на праведните стигнаха до мен, плачат и болката ме докоснаха и готов съм да ги защитя и да очистя моя дом, който ще се нарече Молитвен дом , дом на Бога. Ако се не покаете така ще загинете в греховете си.

Пророк  Емилиян Узунов

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.