cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 4 юни 2017 г.

Пророчество за България и църквите в България

Понеже мнозина искахте да знаете Божието слово,което иде към България ето какво казва Господ. От Изток и запад идва зло над страната а на юг хората са се озлобили и забравиха своя Бог. На север сърцата ми са станали на камък а на Югозапад стой зло над тях,те са със сатана и не се отърсиха от себе си. Ето в София стой зло и то такова зло, което ще докара над всички църкви. Унищожихте праведните,изпъдихте ги от предлеите на моя дом да се скитат и да не ми слугуват. Ето така казва Господ на силите,ще доведа зло докато не викнете и не ми върнете служителите ми от север,от юг,от запад и изток и докато не се покаете. Кой ви позволи,да освободите мойте верни служители,да ги гоните от град на град,да гворите зло против тях.Това зло наговорено против тях е против мене изговорено,казва Бог. Кой ви даде правото,да отнемете служителя ми,да не ми слугува и той да бъде освободен и с това,което го подготвих,обучих и възпитах вие ми го отнехте. Нима мислитече на него сторихте това зло. Не на мен сте го направили,затова и вие коравосърдечни пригответе се ленивцич които съсипахте моя дом,ето огън и жупел ще хвърля на домовете ви и чадата ви ще ви направя да се скитате,както направихте с моя служител,за да усетите тежеста на моята ръка.На север и северозапад ето отново ще извикам онези, които ми издигнаха името ми,съградиха за мен дом те ще се върнат на местата си.А вас ще изпояде червей и жупел. Кой ви даде право да разделите моето тяло, нима аз, който съм Господ.Не но вашата злоба и корист, ненавист отхвърлихте ме от вас,като казвате ето Господ е с нас,и Бог ни заговори, чрез Святия си Дух. От мене ли пророкувате зло.Не навашите глави ще дойде, докато не се осъзнаете и обедените моя дом и тялото ми стане едно,тогава ще съм сред вас.Който ме предаде и съсипа не може да има дял с мен, аз съм Господ който наказвам до 4 поколение и благославям до хилядно.Ако това поколение не се покае така ще го накажа,че моя мир ще отнема от земята и тогава ще ме потърсите и не ще ме намерите.Върнете се чада мой,върнете се от 4 крайща на земята,за да ми послужите в моя дом.Този, който стори зло на онзи,който ми служи ще го накажа и ще му отнемам правото на благословение и дела на живота.Ето иде зло и скоро ще ви накажа,за престъпленията ви.Тогава и да ме търисте и да викате не ще чуя молбите ви.Но който застане и срещу бедния,срещу тези, които пострадаха за мен,тогава моята ръка ще бъде с тях и ще ги защитя а гонителите им,ще ги изтребия, казва всемогъщият Бог.

Пророк брат Емилиян Узунов

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.