cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 16 януари 2018 г.

КАКВА Е ТВОЯТА НАДЕЖДА ?

     Когато не познавах Бога , нямах никаква надежда .
Не познавах любовта  . Не вярвах в нищо .Вярвах в себе си и уповавах на себе си . Каквото добро си намислях , действах и то ставаше .
Сега разбирам , че Бог е бил с мене през целият ми живот , но аз не го познавах . И никога не съм Го търсила за нищо , защото Той без да знам ми помагаше .
     Но , когато Бог видя , че аз не правя никакви усилия да Го потърся и да спася душата си и когато дойдоха върху мене " беди и беди " и видя Господ , че тръгнах към Дунава да се давя , защото силите ми на които се уповавах  се " свършиха " - тогава
Бог ми се откри . И стана чудо .
Аз бях спасена да не се удавя .
Бог ме върна при децата ми и ми
каза : " Ще живееш за децата си ! " и т.н...това свидетелство е описано в предишни теми .
     Но днес искам да говоря за моята и твоята надежда .
И така : Когато Бог ме хвана за раменете и ме дръпна назад , за да не се удавя и ми проговори , тогава повярвах в Бога .
Започнах да ходя на църква редовно , защото Той ми каза , че това е Неговата воля . Заобичах
Господа с цялото си сърце .
Откри ми Сина Си , откри ми Себе Си и накрая и Святия Дух .
     Започнах да Му служа с радост и до днес с търпение и надежда чаках всеки нов ден , за да се срещам с Него .
И така дойде надеждата ми в Бога , че  Той ме обича и , че никак няма да ме остави .
Това ми обеща Той при р.Дунав , а пък аз при реката в село Василовци Му обещах , че ще Му служа до края на живота си .
     И Бог ми даде надежда , че ако Му служа вярно докрай ще бъда с Него вечно на небе .
Така дойде и вярата , заедно с любовта , че надеждата ми за моето спасение тук на земята и горе на небето са само и единствено в Бога .
     Така МОЯТА НАДЕЖДА стана
НАДЕЖДА ЧРЕЗ ВЯРА ,  че Господ е мой Бог и аз като Негова дъщеря и служителка Той , Който ме е в ъзлюбил още от утробата на майка ми , никак няма да ме остави и никак няма да ме забрави .: " Защото Той така ми обеща ! "
      А в Библията има още над 500 обещания за мен и за теб братко и сестро .
И днес НАДЕЖДАТА МИ , която е от 25 години е в живия Бог  и в Неговите обещания . И откъде дойде тази надежда и вяра ?
ОТ НЕГОВАТА МИЛОСТ !
Милостта , която Той показа към мен ме трогна и ме накара още по - ревностно да го търся и да Го позная .
Как ? Чрез четене на Словото Му и практикуване на ВОЛЯТА МУ В ЖИВОТА МИ .
А волята Му за мен е : ДА ГО ОБИЧАМ ; Да Му служа и да бъда послушна на Неговия глас и Неговото Слово .
     И като си послушен на живия Бог и прекарваш живота си в страхопочитание и смиреномъдрие сред " живите " ,
то и НАДЕЖДАТА ТИ ЩЕ Е ЖИВА , тъй като тя се задейства от Святия Божи Дух и от Божието Писание .
Гал . 5 : 5
" Защото чрез ДУХА ние очакваме оправданието чрез ВЯРА , за което се надяваме . "
    Искам да се похваля , скъпи братя и сестри , че надеждата ми за всяко добро от Бога не дойде докато не преминах през скърби и изпитания , след като се утвърдих във вярата ,  след като
опитах , колко е благ Бог и познах Неговата правда и колко е верен на думите Си .
Тогава дойде и твърдата надежда , че всичко , каквото е написано в
Светото Писание е истина и , че щом е истина и Господ е Жив - то и моята вяра и надежда са живи и са единствено в Бога чрез Исуса Христа .
     И сега искам чрез моя живот , който погледнато от страни не изглежда много розов , да ви кажа , че аз съм богата  на вяра , опитност , любов и надежда .
Благодат , която ми се даде даром от горе .
И така НАДЕЖДАТА МИ Е В ТОВА , ЧЕ ЩОМ БОГ Е ЖИВ И Е С МЕНЕ ТОЙ НЯМА ДА МЕ ОСТАВИ ДА СЕ ПОСРАМЯ .
ИЛИ ДА ОСТАНА В БЕДА , В ОСКЪДНОСТ ИЛИ В НЕМИЛОСТ !
     Неговата милост е много голяма към всеки , който се надява на Него !
Амин !!!!
Вярвайте Му и се надявайте за всяко нещо с вяра в Него , че Той е милостивия , живия и любящ наш Небесен Баща !
Да бъде благословено името Му от сега и до века !
Амин !!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.