cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 22 февруари 2018 г.

КАК ВИЖДАШ СЕБЕ СИ ?

Числ .13 : 33
" Там видяхме спомените -Енаковите синове от исполинският род и и пред тях ни се виждаше , че сме като скакалци ; такива се виждахме и на тях . "

      Много е важно не какво мислят хората за вас , а какво мислите вие за себе си .
Много често мислим негативно за себе си и не си даваме добра оценка . Сравняваме себе си с другите и понякога стигаме до отчаяние , страх он провал , от отхвърляне и т.н....
        Но , какво казва Исус , нашият Господ : " Не бой се ! И да не се смущава сърцето ти  ! Вие сте моите малките ! Аз никак няма да ви оставя и , никак няма да ви отхвърля !..."
       Много е важно не какво казват хората за теб и какво мислиш ти за себе си , а как те вижда Господ в Своите очи !
       Когато веднъж Господ ми даде сън , че разговаря с мен за делото Си и ми разкрива каква е Мисията ми в това дело спомням си , че Му казах : " Но , Господи ,
аз не съм достойна и не съм способна да свърша това ! Има други по - способни ! "
А Исус ми отговори , като каза :
" Ти си Моя избрана фея ! Ти си ми скъпоценна ! Не казвай : Не мога ! Защото Аз знам , че можеш !....."
     Негативното мислене за себе си , не е от Бога .
Това е дело на Сатана . Когато отидох да се хвърля в Дунава , Сатана ми нашепваше : " Удави се ! Виждаш ли , ти не си обичана , защото не си хубава , не си способна ,  не си достойна и т.н....
Това е укор , който  дявола насажда в мислите на Божиите чада , за да ги доведе до отчаяние и самоосъждение . А самоосъждането е грях .
" Затова имайте свое достоинство ! " - казва Господ .
Дори да не си гигант . Дори да не си съвършен ! Дори да се виждаш като скакалец или мравка - радвай се , защото Господ Бог вижда в Своите " малките ", голямо достоинство , вярност и любов , трудолюбие  И всеотдайност . Послушание и всеотдайност .
     Бог е готов да ти даде милост , ако си готов да я приемеш .
Той не възнаграждава съвършените , а тези , които са поставили вярата си и упованието си в Него .
     Вярата ти в Бога ! - Това е угодно Нему ! Еф .11 : 6
Вярвай , че има Бог и Той възнаграждава всеки , който усърдно  Го търси !
     Ти , която си познала Бога не гледай на себе си и на своите слабости , а потърси лицето на Бога с цялото си сърце и това ще те направи достойна за Неговите награди .
Остави миналото си . Не гледай на грешките си , защото и Бог ги е забравил ., но приеми с радост
Неговите благословения и благодат, които Той иска да ти даде .
Не казвай : " Не мога ! "
А приеми служението Му с радост , защото ние сме отделени за Него над всякакъв укор и позор .
Бог гледа на теб като  на Своя собственост . Ти си ценен за Него , специален , отделен и обичан от Него .
      Не ти е нужна човешка похвала и оценка . Живей свят живот за Него и дори да допуснеш грешка  Той е готов да отнеме укора и позора ти , заради Своята любов .
      Спомням си как ме хулеха , усорявахаи мразиха , а Бог ме защитаваше по чуден начин , защото виждаше как гладувах ,
жадувах , и тичах за правдата Му.
     И беше казал на една сестра ,
която много ме беше намразила и странеше от мен , като разнасяше укори срещу мен : " Защо я мразиш . Ако тя тича за Мене и работи за Мене : Тук направи инжекция и вземи едно левче , на друго не взема . Тук мери кръвно и вземе едно левче , на пет не взема . Тук проповядва Моето слово , на друго място полага ръце и се моли . А ти какво правиш за Мене ? Нищо ! А мразиш сестра си , която през това време си пълни кошницата с плодове за Мене . Мислиш ли , че с тази омраза ще дойдеш при Мене ? "
      Затова , който е призван да служи на Бога и вече е спасен , не
трябва да гледа на себе си и на другите  , а да Следва Христос и да слуша и изпълнява словото Му . А Господ , знае как да те очисти , как да ти помогне и как да те защити от укорите на другите .
     НИКОТА не казвай : " Не заслужавам Божията благодат , защото не съм достойна . "
Много пъти ще чуеш укора на Сатана , дори от устата на най - близките си , че не си достойна за Божията благодат , че си грешна и това е мнението на дявола .
      Но , Божието сърце е милостиво и любящо - то може да ти прости , Той може да те благослови и да заличи съвършенно твоето минало .
Ти само приеми със смирение
Неговата прошка , любов и благодат .
Стой правилно пред Него чрез Исус , а не чрез собствените си дела .
       Не чрез собствените си дела печелиш всичката тази Божия милост и любов , а чрез Исус , Когото прие в своето сърце чрез вяра и Който спечели всички тези благословения за Мене и тебе на кръста .
Чрез своята доброта не можем да спечелим онова , което Бог ни дава даром чрез Своя Син .
      Излизайки от света е необходимо някой да отнеме укора от нас и това е Исус Христос - Божия Син .
От тук натам никой не може да те съди , нито света , нито Исус Който те оправда , нито Бога , Който те възлюби с вечна любов
Затова вдигни гордо глава и следвай дръзновено Своя Спасител , като не гледаш на себе си и своите слабости , а на Неговата голяма милост и безгранична любов .
Комуто да бъде слава и почит от сега и до века !
Амин !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.