cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 5 февруари 2018 г.

РАЗПОЗНАВАЙТЕ ДУХОВЕТЕ !!

РАЗПОЗНАВАЙТЕ ДУХОВЕТЕ !!!
      
Втора част :

      Врачки ,  магьосници ,
медиуми , астролози , екстрасенси , йоги , дановисти , сатанисти и др....за всички тях Господ казва : " Не са от Мене ! "
Ако не са от Бога , тогава на кой  дух са ?
     В Старо време Бог заповядваше такива да биват избивани . Дори и тези , които се допитват до тях .
Пример ни е цар Саул , който беше Божии служител и избран от Бога . Беше му заповядано да бъдат избити всички врачки .Но самият Саул се изкуши и се допита до врачка дали да отиде на война или не . И когато Бог му проговори през духа на Самуил , той му каза : " Ще отидеш , но ще умреш ти и тримата ти сина ! "
Така Господ ревнува , за това , че не се опитваме до Него , а го пренебрегваме , а също и не слушаме Неговите наредби .
    Днес Бог е същият както вчера !
Нищо не се е променило .
Ще ви дам пример :
Общуваш с една личност .Да речем сестра в Господа . Изпращаме си стихове от Библията , говорим за Бога и хвалим Бога . И ти смяташ , че Господ се радва на това приятелство .  След като разбрах , че не сме на един дух ...в последствие започнах да получавам сатанински снимки със слово Божие , но не извадено от Библията , а преснимано от " някъде си " и то с цел , за да бъда наранена . Бог знае от къде и между редовете знака на дявола / някаква петограма и буквата Ф обиколена с цифрите 11  , 12 , 9 , 10 , 1
Допитах се до моя пастор и той ми каза , че е сатанинско заклинание .
И как мислите , че реагира Духът
Господен на подобни неща ?
" Божието магии не го хващат ! Изолирай този дух ! " - ми повтори , за кой ли път СВЯТИЯТ Дух .
   Как мислите , че реагира Бог Отец от небето като гледа как се използва Неговото Слово от " чадата "  му , за да се проклинят ?
    Искам да попитам читателите ?
Бог забранява да се кълнеме и да се проклинаме ! Нали така ? Тогава това от Божият Дух ли е ? Нима това е Божията любов ?
Ако ти се сблъскваш с такъв дух , моят съвет е " Оттегли се навреме ! Не чакай Бог да ти проговори ! "
Защото Бог казва : " Това е сатанинско влияние и какво общо имат моите чада с дявола ? "
    " Завистта , злобата , омразата ,
лицемерната любов , наглостта и съблазънта , също не са от Мене ! Не общувате с такива ! " - забранява  нашият  Господ .
Отклоняването от Божия Дух е предателство и затова Бог днес предупреждава : " РАЗПОЗНАВАЙТЕ ДУХОВЕТЕ И СЕ СПАСЯВАЙТЕ !
БЪДЕТЕ БУДНИ И СТРАЖ НА ДУШИТЕ СИ , НА ДОМОВЕТЕ СИ И НА ДЕЦАТА СИ !
     ЗА БЛУДСТВОТО И ПРЕЛЮБОДЕЙСТВОТО  -Словото казва : " С такъв и на маса  да не
сякаш и да се пазиш от омърсената му дреха ".
   " Няма праведен нито един " -
казва словото .И всеки може да сгреши , но Бог казва : " Мойте знаят що е грях и се пазят ! "
Ако съгреши някой да се покае и да се промени . Днес Бог дава шанс , като ти казва :
" ПОКАЙ СЕ ! "
     Но ти не знаеш в един момент твоята приятел/ка блудница ли е или не и продължаваш приятелството си .
    И веднъж  тук в Италия Бог ме срещна с една сестра - пророчица : И тя ми каза : "  Сестра , Бог иска да ти говори нещо ! "
И благодаря на Бога , че чрез Духът си и слово Божие ми откри много неща относно моята мисия и неща които бяха за мое насърчение . В същото време се зададе към нас една сестра в Господа , която няколко дена преди това ме подслони в собствената си квартира за 3 дена . Сприятелихме се заради Бога , пяхме , молихме се и четяхме Библията .
    Направи ми впечатление многото грим който слагаше на лицето си , модерните дрехи и дългите разговори с един мъж по компютъра .
Но , аз си казах : " Какво ме бърка ? Та тя постъпи християнски с мен ! Не е моя работа да я съдя ! "
     Обаче , какво ми каза Господ чрез този пророчица : " Тя е сестра в Господа , но прелюбодейства и ти не трябва да дружиш с нея ! Така казва Годпод ! Оттегли се ! "
Аз не бях казвала нищо на тази жена . И след някко дена Господ ми отваря духовните очи и ми дава потвърждение :  Виждам я По фейдбук с един брат в леглото  полуголи  , която снимка те самите са си я поместили .
По - късно разбрах , че са се опитали да живеят заедно , но са се разделили .
     Всички можем да сгрешим , но Господ не греши . Докато ние се чудим Господ Бог е категоричен :
" Мойте служители трябва да се пазят от тези нещо ! "
Защото така не се прославя Господа ! А волята Му е да прославим името Му !
     Не искам да изобличавам никого , нито да съдя някого .
Въпросът ми е ? Знаеш ли каква е волята на Бога за теб ? И разпознавашли духът на нечестивия от Божия Дух ? Ако все още не го различаваш научи се , защото Господ ни заповядва днес това !
: " УЧЕТЕ СЕ ОТ СЛОВОТО МИ , НО И ОТ ГРЕШКИТЕ СИ !
ЗАЩОТО ВИ ИСКАМ СВЯТИ ! "
Бог да ни благослови !
Амин
    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.