cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 24 февруари 2018 г.

НАУЧИ МЕ НА ВЯРА , ГОСПОДИ !

Еер.11 : 1

   ДЪЩЕ Моя ,
Не се притеснявай и да не се притеснява сърцето ти , защото ти си повярвала в Един превъзходен Първосвещенник , Който стана служител на Небесното светилище и на истинската с синия , която съм поставил Аз Бог , а не човек и след като даде живота Си на кръста за теб и за цялото човечество , като проля кръвта Си за вашите грехове се възнесе от смъртта и седна от дясно Ми на Моя престол - Престола на Величието в небесата .
     Не забравяй , че ти си повярвала в Живия Бог  , чрез Моя Син Исус , Който съм Аз -
Твоя Бог и от този момент , когато ти повярва и се кръсти в реката  -
ето ти сключи завет с Мене  чрез
Синът Ми . И сега Аз съм твой Бог  , а ти си Моя дъщеря  , част от Моя народ , Моя невяста и малка Фея , която Аз много възлюби с превъзходна любов .
      Повярвай в тази любов , защото тя ти е Дар от Мене !
Искам и ти да раздаваш от тази любов и на другите .
Ако стоиш в Моето присъствие , Моята любов ще изобилства в теб
всеки ден .
Тя е от голямо значение за теб и твоето служение .Чрез нея Аз ще те лекувам и ти също ще можеш да лекуваш другите като им говориш с любов Моите думи и се молиш за тях от сърце .
      Знай , че МОЛИТВАТА е твоята връзка с Мен .- Твоят Небесен Баща ! Чрез молитвата можеш да Ми кажеш всичко . Тя е твоето
" ПИСМО ДО МЕН ! " И ако ти се молиш всеки ден с вяра в Мен , Аз ще отговоря на всички "твои писма " !
      Аз те познавам и знам какво има в твоите мисли и твоето сърце , защото съм Бог сърцеведец , но волята Ми е да чуя твоя глас  , да видя твоята усмивки , дори и сълзите ти .
На Мене можеш да Ми кажеш всичко . Да споделиш болката , скръбта и радостта си .
      И когато си искренно и с чисто отношение към Мен и когато вярваш в Мен и молитвата ти е с вяра , отговорът Ми няма да се забави !
       Дъще Моя , искам да четеш Моето слово и да го изучавали ,
Защото ти си служителка на един
НОВ ЗАВЕТ , чиито закони и постановления Аз искам да положа в ума ти и да ги напиша на плочата на сърцето ти.
Както ти си нова и променена , така и завета , който си сключила с Мен е НОВ , подпечатан с КРЪВТА НА СИНЪТ МИ ИСУС ХРИСТОС , Който принесе Себе Си жертва на кръста , като Агне без недостатък за твоите грехове , за да бъдеш очи стена от тях и да служиш на Мене - Живия Бог !
В НЕГО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ТВОЯТА ВЯРА ! - ПОСРЕДНИКА НА НОВИЯ ЗАВЕТ !
     Ти вече си очи стена от грях и твоите беззакония и грешки не се помнят вече .
Така говори и на другите !
     И сега да ти кажа :
ЩО Е ВЯРА В БОГА ?
Евр . 11 : 1
" А вярата е даване на твърда увереност в неща , за които се надяваме , увереност в неща , които не се виждат . "
       Ти си повярвала в невидимия и жив Господ Бог !
Ти си повярвала в живото деятелно слово Божие .
Приела си сила и убеждение , че обещанията в словото Ми са верни и чакаш с вяра обещания вечен живот .
      И всичко това е Дар от Мене за теб, не , че си го заслужила с нещо , а само , защото повярва в Моя Син Исус Христос , защото Го прие в сърцето си и положи в него Моята любов . И сега вярвай , че не ти живееш , а Христос живее за теб .
Вярвай , че ти не си сама . Аз Господ Твоят Бог съм винаги с Тебе ! При лутането ти и при ставането ти , при влизането ти и при излизането ти .
      Имай вярата на Авраам и Сара , Исаак и Яков , на Йосиф и Мойсей , на Раав блудницата , на
Симсон , Давид ,Самуйл и др....
Имай вяра и върши всичко с вяра ! С вяра живей словото Ми , с вяра търпи страданията , с вяра се бори за истината , с вяра разказвай за Мене , с вяра се моли , с вяра изцеляваха , защото ако с ВЯРА  приемеш , че Аз живея в твоето сърце - живей живота си с тази вяра и Аз ще ти помагам във всичко .
Защото без вяра не можеш да Ми угоди и не можеш да получиш нищо .
      Моли се и искай вяра всеки ден : " Притури на вярата ми от Твоята вяра , Господи ! " И Аз ще
Ти давам не само вяра , но и сила от Моята Небесна сила !
      Ти прие в сърцето си Царство ,
непоклатимо , вечно и вечният живот с Мен  , затова винаги бъди благодарна и бъди Ми верна , работи Ми и имай страх да не съгрешаваш вече , за да се утвърди във вярата , та когато дойда да ви намеря с вяра и любов в сърцата .
ДЕРЗАЙ , НЕ БОЙ СЕ , ЗАЩОТО АЗ ЩЕ БЪДА С ТЕБ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
БЛАГОДАРЯ ТИ , БОЖЕ МОЙ !
АМИН !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.