cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 23 февруари 2018 г.

ГЛАД ЗА БОГА

    Колко хора гладуват за Бога , за Неговата истина, ва Неговата сила и Невероятна любов .
Но истината е , че дявола атакуваумовете на хората , за да не търсят своя Творец и Небесен Баща .
И така той създава проблеми в живота ни , за да ни съкрушава и види до отчаяние .И когато види , че ти си съкрушен и отчаян той се радва , защото победата на дявола е когато види една душа отчаяна .А отчаянието види до смърт .
     Но Бог казва , че проблема не е по - голям от Бога . И затова призивът Му днес към нас човеците е : " Не гледайте на човеци , а погледнете към Мене и спасени бъдете ! И доверете се на Мене , защото за Мене няма невъзможно нещо ! При Мене винаги има възможност за поставяне на едно ново начало . "
" Ето Аз ще направя ново нещо .
Сега ще се появи , на го ли усещате , не го ли осъзнаване , няма ли да внимавате на Него ?
Да ! Ще направя път в пустинята и реки в безводни земя ! "
     Много хора , включително и аз , когато не познавах Бога търсех човеци за разрешение на мойте проблеми , но сега след като познах Бога , разбрах , че човек по човешки и с човешка сила не може да разреши всички свой проблеми . Но Бог , Който ни сътвори и възлюби е в състояние да разреши всяка една ситуация стига само да Му се довериш .
      Колко повече чакаш - губиш време и даваш път на дявола да съсипва живота ти . Но когато проблемът ти не се разрешава потърси Бога : " Боже помогни ми да се справя с този проблем !
Изведе ме от утеснението ми и ми помогни ! "
      Бог няма да те освободи чрез собствената ти ръка , но чрез Неговата прободена десница .
Постави си цел да откриеш Бога , ако все още не си Го намерил .
Не казвай сама съм , нещастна съм , а върви напред и направи нещо за своето спасение .
     Потърси своя " Помощник " , защото в словото се казва :
" Проклет , който търси и уповава на човеци ! "
Търси истината в Бога смело ! Не се обезсърчава ! Защото в словото се казва : " Който Ме търси ще Ме намери !..."
Дори да се изморявам върви смело напред и търси своя Бог .Защото Бог е Господ Бог на всички човеци .
Търси волята Му за теб !
Търси силата Му ! Чети словото Му и Неговата Божествена мъдрост !
     И когато Бог ти се открие - радвай се ! Благодари Му , защото Той ще поеме грижата за теб и твоя живот .
АМИН !!!
БЛАГОДАРИМЕ ТИ ГОСПОДИ БОЖЕ НАШ , ЧЕ ТИ СИ ПОМОЩНИК НА ВСЕКИ  , КОЙТО Е В НУЖДА И ТЕ ТЪРСИ С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ И С ВЯРА !
ДА БЪДЕ СЛАВА И ПОЧИТ НА ТВОЕТО СВЯТО И ПРЕСВЯТО ИМЕ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА ! АМИН !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.