cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 17 май 2018 г.

ПРОРОЧЕСКО СЛОВО ЗА БОЖИИТЕ СЛУЖИТЕЛИ

17. Май .2018
Ето какво говори Духът на истината :
" Господ на силите намисли да посрами гордостта на всеки Негов служител , който се обогати от Неговите богатства , които му изпращаше , но той се възгордя и забрави грижата за Моите " малките " .
Отдаде вниманието си върху своята слава .
Ето ще унищожа тези " знаменити " служители . Ще докарам запустение върху техните домове и семейства .
Ще ги разпръсна и ще се скитат и всички , които видят и разберат , че това е сторила Моята ръка ще накарам да се разтреперят.
     Мразя гордост и нечестно забогатяване !
Мразя алчност и непослушание !
Ще съборя всичките им " крепости " и ще направя да бъдат забравени за известно време .
За тяхно назидание и поука на останалите .
Но милостта Си няма да оттегля от тях .
     След време , време и половина ще ги върна пак .
Ще затръбя от устата им и ще запеят много песни , за да си спомнят за него .
И отново ще ги обогатя , но тогава печалбата им ще бъде и приходите им за Мене и Моето дело , а не за техните складове .
Тогава печалбата им ще бъде вложена в " моето съкровище " .
" И  печалбите им ще бъдат  вложени за живеещите пред Господа за тяхната храна и прилично облекло . "
ТАКА КАЗВА ДУХЪТ НА ИСТИНАТА :
ЗАЩО СЕ ИЗПРАЗНИХА ЦЪРКВИТЕ ?
КЪДЕ ОТИДЕ ГРИЖАТА ЗА МОИТЕ " МАЛКИТЕ " ?
КЪДЕ ОТИДЕ " СТАХЪТ ОТ ГОСПОДА ? "
ЗАБРАВИХТЕ ДА МИ БЛАГОДАРИТЕ !
СЪЗДАДОХТЕ СИ " КРЕПОСТИ " , В КОИТО СЕ КРИЕТЕ .
ОБОГАТИХТЕ УМОВЕТЕ СИ , НО ЗАКОРАВИХТЕ СЪРЦАТА СИ И ОТ МОИТЕ " МАЛКИТЕ " СЕ СРАМУВАТЕ ВЕЧЕ .
НАЯДОХТЕ СЕ И ЗАТЛЪСТЯХА СЪРЦАТА ВИ .
ГОВОРИТЕ ЗА МИР , А САМИТЕ ВИЕ НЯМАТЕ МИР В СЪРЦАТА СИ ГОВОРИТЕ ЗА ЛЮБОВ , А ЗАБРАВИХТЕ МОЯТА ЛЮБОВ .
ИСКАТЕ ДЕСЯТЪЦИ ОТ " МОИТЕ МАЛКИТЕ " И ПОСЛЕ САМИТЕ ВИЕ ГИ ОГРАБВАТЕ ?
НАВСЯКЪДЕ СЪМ ВСИЧКО ВИЖДАМ И ВСИЧКО ЧУВАМ !
     И ТОВА ЗАБРАВИХТЕ !
" Ето ще докарам върху вас вечен укор и вечен срам , който няма да се забрави . "
Мойте " малките " ЗАБРАВИХТЕ ,
от Мене отстъпихте , а на "  големите " от света слугувате за пари ! Защо ????
ТОВА ЛИ Е МОЯТА ВОЛЯ ЗА ВАС ???
О .НАРОДЕ БЕЗСРАМНИ !
ДО КОГА ЩЕ ВИ ТЪРПЯ ???
ОПРАЗНИХТЕ ЦЪРКВИТЕ МИ , А СЕГА И НА ТЕЗИ , КОИТО СА ОСТАНАЛИ КАЗВАТЕ ДА ИЗЛЯЗАТ . И КЪДЕ ДА НАМЕРИ МОЯТ НАРОД УТЕХА , АКО НЕ В МОЯ " МОЛИТВЕН ДОМ " ?
   Духът Ми е развълнуван , сърцето ми се гневи срещу вас служители Мой , които избрах да Ми служите , но вие се самозабравихте.
    Но , Аз имам ВЕРЕН ОСТАТЪК ,
който скоро ще върна и МОЙ ПРОРОЦИ , които скоро ще изпратя до вас и ще ви изоблича пред всички .
    СТРЕСНЕТЕ СЕ ! И РАЗМИШЛЯВАЙТЕ ПО ЛЕГЛАТА СИ ! ЗАЩОТО СЛОВОТО МИ ИЗВРАТИХТЕ И ГОВОРИТЕ ТОВА , КОЕТО НА ВАС ВИ ХАРЕСВА , А МОЯТА ИСТИНА КРИЕТЕ ОТ НАРОДА МИ .
Избрах ви да Ми служите , а не са ви служат .
Да давате пример , а не да се хули името Ми поради вас !
ЗАЩОТО " ЕТО ИДВАМ СКОРО ! "
"И ЩЕ СЕ СПАСИ ВСЕКИ , КОЙТО СЕ НАМЕРИ ВЕРЕН ПРЕД ЛИЦЕТО МИ ! "

ТАКА КАЗВА ДУХЪТ НА ИСТИНАТА !
АМИН , ГОСПОДИ !
НАРОДЪТ ТИ КАЗВА : " ДОЙДИ ! "

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.