cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 15 май 2018 г.

ИМАШ ЛИ ВЯРА.......????

Мт .9 : 28 , 29

ИСУС ИЗЦЕЛЯВА СЛЕПИЯ И НЕМИЯ :
"И когато Исус си отиваше от там, след Него вървяха двама слепци, които викаха : Смили се над нас , Сине Давидов !И като влезе в къщи слепците се приближиха към Него и Исус им каза : Вярвате ли , че мога да сторя това ?
Казаха Му :  Вярваме , Господи !
Тогава Той се допря до очите им и рече :  Нека ви бъде според вярата ви !
И очите им се отвориха . "
    ИСУС не рече : Отче , отвори им очите !
Той рече : Вярвате ли ? Имате ли вяра в Мен ! Сигурни ли сте , че Аз мога да ви иззела и да сторя това чудо ?

       ДНЕС ИСУС Е СЪЩИЯТ КАКТО ВЧЕРА , ТАКА И ДНЕС , ТАКЪВ ЩЕ БЪДЕ И УТРЕ И ЗА ВИНАГИ .
Любящ , жалостив , милостив , дълготърпелив и верен на обещанията си .
Ако ти повярваш в Исус , в Словото Му , в обещанията Му , в Силата и любовта Му Твоята вяра ще докара чудеса в твоя живот .Повярвах 1992 година .От тогава и до днес аз не чакам от човеци да се молят за мен , за ме благославят , да ми пророкуват , да ме утешават или да ми помагат физически или духовно .
Защо ли ? Защото нямам вяра на никого .Аз вярвам само на Исус Христос .Сърцата на човеците са измамливи . Какво може да ми даде човек в този оскъден и отруден век .
Приятели , Исус е всичко за всички .ВЯРВАШ ЛИ ГО !
ТОЙ Е НАШЕТО ФИНАНСИРАНЕ : Бяхме с моя пастор на Божията нива 10 год без една стотинка , поради гоненията от "  човеци " , от които вие очаквате помощ .Аз плачех , че ще умреме от глад , а брат ми казваше : "Ще дойде време ще вземаме по 1000 лв . "
Не му повярвах, сега знам , че Господ не само ни изпитваше в трудностите , но ни учеше да Го търсим и да уповаваме на Него .
И днес вземам малко повече от 1000 .Някой може би си мислят , че добрата сестра Искра вечно ще помага .Да , ама не !
   Ако някой мисли да ми иска пари , просто да забрави .
Бог има СПЕЦИАЛЕН ПЛАН ЗА ДЕЛОТО СИ ! ПРОСТО КАЗА : " СПРИ ! "
Научете се да Му служите и да Му вярвате ! И Той ще възнагради всеки , който Му служи вярно и го търси от сърце .
ПРОСТО НАУЧЕТЕ СЕ ДА МУ ВЯРВАТЕ !
     ТОЙ Е НАШИЯТ ЛЕКАР :
Работех като здравен работник в болницата . Живота ми на млади години никак не беше розов .Поболях се от нерви , депресия и дявола всеки ден ми сервиране изненади .
   Ходих всеки ден при мойте колеги лекари и чантата ми беше пълна с лекарства . Но помощ никаква .Тогава Исус ме срещна и ме изцели съвършенно .
ПОВЯРВАХ В НЕГОВАТА СЪВЪРШЕННА ЛЮБОВ И ДО ДНЕС МОГА ДА КАЖА , ЧЕ НИКОГА НЕ ЧАКАМ НА МОЛИТВИТЕ НА ДРУГИТЕ , А ТЪРСЯ ПРИЧИНАТА ЗА МОЕТО СЪСТОЯНИЕ , ПОКАЙВАМ СЕ , МОЛЯ СЕ С ВЯРА И ЛЮБОВ И ИСУС СИ ВЪРШИ ИЗЦЕЛЕНИЕТО .
Защо ? Защото знае , че го обичам , търся го с ВЯРА и уповавам само на Него .
    Дойде при мен в болницата сестра , която водеше снаха си ослепяла от вечерта : " Сестра , моля ти се помоли се за снаха ми да прогледне ! " Попитах я : " Защо смяташ , че Аз мога да отворя очите на снаха ти ? "
Защото Бог ми каза , че ти си Негова и чрез тебе тя ще прогледне ! "
Ок ! А ти вярваш ло го ?
Да , аз вярвам , че Исус чрез своите слуги и днес върши чудеса " Слава на Бога !
Да ти бъде според вярата  !  "
   И момичето начаса прогледна .
Ако не ти е достатъчна вярата потърси Божиите презвитери , но ако имаш силна вяра макар и колкото синапово зърно с Исус планини ще повдигнеш .
    ТОЙ УТЕШАВА ЧРЕЗ ВЯРА .
10 години работехме с моя пастор на Божията нива .Минахме през глад , скърби , гонения . Но Бог ни даваше Дух на утешение .
Една сестра ни мразеше много , но Бог й се яви на сън и й каза :
" Ако Аз съм ги събрал да се утешават и да Ми служат , тебе що ти е ? С тази омраза няма да дойдеш при Мене ! "
    Мина време и нещата се промениха .Останах сама на нивата .Отчаях се и изпаднах в ужас .Как ще продължа , как ще се утеша сега ?
   За първи път помолих едно братле да се помоли за мен .
И Бог ми рече : " Не тъжи , дъще !
Помни Аз съм твоя Утешител ! От днес ще ти говоря в сънищата ти и ти никога няма да бъдеш сама ! "
И Слава Богу ,че Бог ме утеши .
ХУБАВО Е ДА ИМАМЕ ОБЩЕНИЕ И УТЕХА ЧРЕЗ БРАТЯТА .Но утехата на Исус е УНИКАЛНА !
    БОГ Е ЛЮБЯЩ БАЩА , ЗА ОНЕЗИ , КОИТО ИМАТ ВЯРА В НЕГО .
Никога не бях се отделяла от децата си . Винаги съм се справяла сама в живота .
Обичам децата си , обичам и домът си ., но за да ни спаси от глад и гонения Бог ни изведе , " докато положа врагът ти под краката ти ! " - каза Исус
Нямах представа за колко време .Нямах представа какво ще правя в Италия , но едно знаех : ТОВА БЕШЕ ВОЛЯТА НА БОГА ЗА МОЕ ДОБРО !
ЗНАЕХ , ЧЕ ТРЯБВА ДА ГО СЛУШАМ И ДА МУ РАБОТЯ И ВЪРША ВОЛЯТА МУ .
И като правех това аз прекарвам и днес времето си в Италия спокойно , защото Той ми обеща : " За децата си не се тревожи ! Аз ще бъда с тях ! ВЯРВАШ ЛИ МИ ? "
ДА , Господи ! Вярвам ти ! "
Благодаря на моят Господ за верните Му обещания и Бащинската грижа ! За тези 12 години децата ми не са боледували , Бог не само ги лекуваше , но и двете ми деца без мен ги приведе в Кошарата Си !
И аз ВЯРВАМ И ГО ИЗПОВЯДВАМ , ЧЕ " АЗ И МОЯТ ДОМ ЩЕ СЛУЖИМ НА ГОСПОДА НАШИЯТ НЕБЕСЕН БАЩА ! "
     АКО ИМАШ ВЯРА , ТЪРСИ ГОСПОДА !
АКО ИМАШ ВЯРА , ПЕЙ НА ГОСРОДА ! АКО ИМАШ ВЯРА , РАБОТИ ЗА ГОСПОДА ! АКО ИМАШ ВЯРА ПРОСЛАВЯЙ ГОСПОДА ! АКО ИМАШ ВЯРА НЕ СЕ ПЛАШИ , ЗАЩОТО ТОЙ ЩЕ БЪДЕ ВИНАГИ С ТЕБ ЗАРАДИ САМАТА ТИ ВЯРА !
   И като се молиш речи Му :
" Моля Те , Господи , притури на
Вярата ми вяра и на Любовта ми любов ! "
Бог да ни благослови да живеем с вяра и да уповаваме само на Него с простата вяра на малкото дете !
АМИН !
БЛАГОДАРЯ ТИ , ИСУСЕ , ЧЕ МИ ДАДЕ ТЕЗИ СЛОВА И СПОМЕНИ , ЗА ДА НАСЪРЧА ДУШИТЕ НА МОЙТЕ БРАТЯ ЧРЕЗ ДУХЪТ ТИ !

1 коментар:

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.