cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 24 април 2018 г.

НЕ ИСКАТЕ ДА ЧУВАТЕ

" Уши имате и не чувате ,
   Очи имате и не виждате..."
- казва Господ

     Какво иска да ни каже СВЯТИЯТ Дух тази сутрин ?
Бог говори за Божият народ не за болните от света  , които са глухи и слепи .
Бог говори на духовните си чада , на онези , който видяха много неща от Него и чуха словото Му , но как ни вежда Господ днес :
Като че нищо не сме видяли и като че никога не сме чули за Него . Закоравели ! Безразлични , лицемерни и лъжци .
Защо лъжци ? ЗАЩОТО , ако човек можеш да излъжеш , Господ не можеш .
" ЗАЩОТО , навсякъде съм и всичко виждам и всичко чувам ! "- казва Исус
"ДНЕСКА ВИ КАНЯ НАРОДЕ МОИ , ЕЛА ПРИ МЕНЕ , ВСЯКОГО ЛЮБЯ !
ВЪРНЕТЕ СЕ ЧАДА ОТСТЪПНИЦИ ! "
    Господ кани , изпраща послания , говори чрез служителите Си , чрез пророците Си , чрез онези , които пишат , вика по площадите , говори по радиото , по фейсбук , по телевизията.....
В притчите , в псалмите :
" Слушайте , чада Мой ! Послушайте Моя глас , наставленията , законите Ми....!!! "
НО НИКОЙ НЕ ИСКА ДА СЛУША !!!
    По всичко личи , че идвам скоро : Наводнения , земетресения , небето изпраща своите белези  и това виждате и
пак като , че не сте нито чули , нито видели .
    За вас е приказка , за Мене истина !
" ИДВАМ СКОРО , ЧАДА МОЙ !
МНОГО СКОРО ИДВАМ !
ИДВА МОЯ ДЕН - ГОСПОДНИЯТ МИ ГНЯВ ! "
Но вие , които сте чули за Мене -
вашият Спасител и не искате да се потрудите за вашето спасение и спасението на децата ви - къде ще бъдете ?
     Четете Словото Ми и като , че ли не сте го чели .
Роман ли четете или Моите живи слова сте чели ?
Забравихте ли , че като дойда
Словото , което сте чули и видели - ТО ЩЕ ВИ СЪДИ !!!!
    Чули сте , че съм казал :
" Имайте страх от Мене , но имайте и любов Божия помежду си . "
       Страх да мразите !
Страх да Ми съгрешавате !
Страх от съблазните на света .
Казал съм още : " Възлюбете се един друг , както Аз ви възлюби  ! А как е сега ? Как Ми стоите ?
Един друг се изяждане :
" Тоя ми взел територията ! Тоя говори по - добре от мен - прави се на учен ! Този има повече църкви от мен ! Онзи това , другият онова , този е такъв , онзи онакъв и т.н... "
     Не са ли всички " територии " Мой ? Чии са църквите ? Не съм ли Аз глава на Църквата и на всички църкви ?
Кой е Пастирят на овцете ? Не съм ли Аз ????
Ако Аз употребявам някой от вашите братя повече от вас , ако съм обучил някой повече от теб ?
Тебе що ти е ?
Учете се от Него ?
Служене заедно един на друг ! Всеки според дарбата си и силата , която съм ви дал .
Защо заставате срещу Моите помазани ?
Не сте ли всички братя ?
Защо мразите  онези , които говорят Моята истина ?
Който говори истината Аз говоря от устата Му - Защото Аз съм Истината .
Противници ли искате да Ми станете ? Защо давате сърцата си на Сатана ?
    Тръбите Ми тръбят от небето ! Вече сте в Петата тръба и
НЕ ИСКАТЕ ДА ЧУЕТЕ !!!!
ПОКАЙТЕ СЕ !! СЪБУДЕТЕ СЕ!!!
ИДВАТ ПО - ЛОШИ ВРЕМЕНА !
Виждате злото и като , че не го виждате ! Затворени са очите ви от греха и заблудите на Сатана .
Чувате за воини и като че ли нищо не сте чули .
Сатана изтрива всичко от съзнанието ви , за да не предприемете нещо и да се спасите !
Малко е времето на Сатана ! Видяхте победата Ми на кръста !
Чухте за Моята жертва за вас !
И като , че ли нищо не сте видяли и нищо не сте чули ?
И всичко това прави Сатана , за да ви заблуди .
Той е разярен и не спира да връзва и да погубва душите ви .
А вие стоите и не се борите за душите си ! Не се въоръжавате !
Погивате в греховете си и пак
НЕ ИСКАТЕ ДА ЧУВАТЕ !
    ИДВАТ печатите на Сатана !
Библията ще се отнеме ! Служителите Ми също ! А ПОСЛЕ ЩО ????
КЪДЕ ЩЕ ТЪРСИТЕ СПАСЕНИЕ ?
     ИДВА ДЕНЯ НА МОЯ ГНЯВ - Тогава ще бъде " Горко " , " Горко " , " Горко " - за душите ви
" Последният Цар / Папата /  8 ят
Не ви ли говори нещо ?
Всичко е описано в Откровението .Религията слушате лесно , а Моите слова с години НЕ ИСКАТЕ ДА ЧУВАТЕ .
Дявола не ви обича и него слушате .Аз дадох живота си за вас , Мене не слушате ??
Чули сте за вечния огън , и въпреки това все към него тичате .        Защото ЗАКОРАВИ САТАНА СЪРЦАТА ВИ !
И сега : " УШИ ИМАТЕ И НЕ ЧУВАТЕ , ОЧИ ИМАТЕ И НЕ ВИЖДАТЕ !! "
ПОКАЙТЕ СЕ , чада Мой !!
ВЪРНЕТЕ СЕ ОТНОВО ПРИ МЕН !
АЗ ВИ ЧАКАМ ! ОБИЧАМ ВИ ! ИСКАМ ДА ВИ ПРОСТЯ !!!
ДА ВИ ПОДПЕЧАТЯ С МОЯ ПЕЧАТ !
ДА ВИ ДАМ МОЕТО ИМЕ ! ДА ВИ ЗАПИША В МОЯТА КНИГА ! ДА ВИ ОСИНОВЯ И ДА ВИ БЪДА БОГ , А ВИЕ МОЙ НАРОД !!!
ЕЛАТЕ ЧАДА , ВЪРНЕТЕ СЕ , ЗАЩО УТРЕ ДА БЪДЕ КЪСНО ЗА ВАШИТЕ ДУШИ !
ИСКАМ ДА ВИ БЛАГОСЛОВЯ !
ДНЕС , НЕ УТРЕ !
АМИН , ГОСПОДИ !
ДОЙДИ , ГОСПОДИ !
ПРОСТИ НИ ГОСПОДИ !

    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.