cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 19 април 2018 г.

Да бъдеш послушен !

Събудих се с радост в сърцето .
Благодарих на Бога и чух глас :
" ДА БЪДЕШ ПОСЛУШЕН ! "
ЗНАМ ЧЕ ГОВОРИ ЗА МЕН ,  ЗНАМ , ЧЕ ТОВА СЕ ОТНАСЯ ЗА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ .
И ЕТО СЯДАМ ДА ПИША .
КАКВО НЕ ЗНАМ .
ДА БЪДЕ ВОЛЯТА ТИ , ГОСПОДИ БОЖЕ МОЙ !
     ДА БЪДЕШ ПОСЛУШЕН е привилегия , е част от твоя характер , е богатство , слава , величие !
     ДА БЪДЕШ ПОСЛУШЕН е смирена гордост , радост, веселие
    ДА БЪДЕШ ПОСЛУШЕН , значи да бъдеш пример за другите .
    ДА БЪДЕШ ПОСЛУШЕН е наследство от благословение- казва Св.Дух
     ДА БЪДЕШ ПОСЛУШЕН не е лесно. То изисква труд , мъдрост , борба .
Послушанието изисква да се учиш , последователност и постоянство .
Молитви : " Не съм добър , не съм добър - искам да бъда добър , направи ме добър ...! "
Изисква воля , желание , огън , жажда за доброто .
ПОСЛУШАНИЕТО е стремеж към промяна .
ПОСЛУШАНИЕТО изисква да имаш Цел за Своя живот . Да я следваш , да я гониш , да се стремиш да я постигнеш , което изисква воля и послушание на вътрешния глас на сърцето .
     ДА БЪДЕШ ПОСЛУШЕН , значи да търсиш благословенията и обещанията за твоя живот .
Смисълът на живота ти .
     ДА СЛЕДВАШ ДОБРИЯТ ПРИМЕР НА НЯКОГО , било майка , баща , приятел , брат или сестра , учен или пастор .
Но най - добрият пример за послушание за нас християните е
НАШИЯТ ГОСПОД ИСУС ХРИСТОС
      ДА БЪДЕШ ПОСЛУШЕН ,означава да пазиш заповедите на родителите , напътствията на учителите , законите на властите и наставленията на Господ Бог .
Йн . 15 : 10    
" Ако пазите Моите заповеди ще пребъдвате в Любовта Ми , както и Аз опазих заповедите на Отца Ми и пребъдвам в Неговата любов ."
Не можеш да бъдеш послушен сам на себе си .Непременно трябва да следваш нечии пример . НАШИЯТ пример е Христос !
Родителите когато възпитават децата си трябва да знаят , че те самите трябва да бъдат пример на подражание :  Писано е някъде : " Каква дъщерята , такава и майката ! "
Дай , Боже , всички майки да са добри !
     И ЗАПОВЕДТА КЪМ РОДИТЕЛИТЕ НА НАШИЯТ ГОСПОД Е СЛЕДНАТА :
" ДА ВЪЗПИТАВАТЕ ДЕЦАТА СИ В ГОСПОДНОТО ИМЕ ! "
И , ако го правиме ще се намериме ПОСЛУШНИ пред Него .
Послушанието се изучава , внушава и практикува .
И ако постоянстваме в това ще има НАГРАДА !
И тук на земята и горе на небето .
И морална , но и материална .
Исус днес ми каза в откровението на брат Славчо от Хасково :
" И ако сте ми послушни ще бъдете преизобилно благословени и всички ще познаят , че аз съм бил с вас . "
     Това се отнася за всички ни .
И за вярващите и невярващите .
ПОСЛУШАНИЕТО НОСИ НАГРАДА - БЛАГОСЛОВЕНИЕ !
" Ще има НАГРАДА /  4
за верните Мои чада ,
Коит са стояли за Мен устояли
Послушните Мои чада !..."
Послушанието е покорност към този чиито пример следваш .
Решение да бъдеш като Него .И Св .Дух ми припомня една песничка , която много обичах и днес си я пея , когато РЕШИХ ДА СЛЕДВАМ МОЯ ГОСПОД :
" Аз се реших да следвам Господа , нивга на зад / 2
Мнозина тръгват и пак се връщат , но аз ще следвам Господа ! ..../ 2
    Да бъдеш ПОСЛУШЕН е отговорно решение , доброволно решение към този на когато се обещаваш .
Ако ние се обещаваме на Христос , че ще Го следваме и слушаме , трябва да държим на обещанието си , защото Бог не забравя какво Му обещаваме : " Не съм забравил нищо какво ми обещахте в реката .
А сега как ви стоите ? ..."
Бог обещава благословения за послушните : " Ако вашите бащи , които са зли ви дават , колко повече Аз ...! "
В Словото на Бога са описани много послушни на Бога последователи , като : Ной , Авраам , Мойсей , Илия , Давид , Йосиф , Павел и много други от , които можем да се поучим .Пс .119 : 35
Казва , че трябва да се молим Христос да ни води в пътя на Неговите заповеди , , да се наслаждаваме в Неговите наставления и да получим обещаните ни б лагословения .
Нека кажем всички :
" Господи научи ме пътя на
Твоите поверения и аз ще го
пазя да край !
Вразуми ме и ще държа закона Ти
Да , ще го пазя от все сърце . " -
Пс .119 : 34
И обещанието от Господа е ДЪЛГОДЕНСТВИЕ ЗА ПОСЛУШНИТЕ : - Ер .7 : 23
" Слушайте гласът Ми
И Аз ще ви бъда Бог и вие
ще Ми бъдете народ !
И ходете по всичките пътища ,
които ви заповядвам , за да
БЛАГОДЕНСТВАТЕ ! "
    Благодаря Ти , блаже Мой за това прекрасно обещание !
За Твойте поучения , наставления и словото , което ми даде тази сутрин !
СЛАВА И ПОЧИТ ТИ ОТДАВАМ НА ИМЕТО ТИ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.