cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 16 април 2018 г.

ЕТО ИДА СКОРО - КАЗВА ГОСПОД ИСУС ХРИСТОС

Готови ли сме да посрещнем нашият Господ ?
Той идва с пламенен гняв да съди света и да прибере Свойте Си .
А ти от кои си ?
   "  Господ Исус познава пътя на праведните , а пътя на нечестивите ще бъде погибел " . - Пс. 1 : 5
" Познаваш ли признаците на Моето време ? " - пита Господ
" Покая ли се ? Очисти ли сърцето си ? Записа ли се в Книгата на живота ? ЗАЩОТО САМО ЗАПИСАНИТЕ ЩЕ БЪДАТ ГРАБНАТИ !
    ДЕНЯТ НА ГОСПОДА НАБЛИЖАВА !
Страшен за онези , които не Му вярват и радост и веселие за повярвалите .
Да ! Вярващи много , но Исус те пита тази вечер : " А ти повярва ли , че Аз съм Син Божии ?
И ако повярва , какво направи за Мен ?
Всички знаем какво направи Исус за нас  . Но , когато дойде Той ще те попита : " Ти какво направи за  Мен ? "
На хроми помогна ли ?
Скърбящи утеши ли ?
На брата си прости ли ?
Благата вест каза ли на своите по съдба , че Жив съм и живея във вашите сърца ?
И НЕ САМО ТОВА :
ИСУС ще те попита :
" Какво Ми носиш СИНЕ от земния живот ?
Къде ти е вярата ?
А любовта ?
Ще прегледа СВЕТИЛНИКЪТ ТИ - СВЯТИЯТ ДУХ ?
Гори ли или отдавна е угаснал ? "
"  Няма време ЧАДА МОИ !
НИКОЙ ДА НЕ ДРЕМЕ ! "
СВЯТИЯТ Дух ти казва още тази нощ / 1 часа е / :
Събуди се ! Бъди буден ! Моли се ! Чети Словото Ми !
Казва на мен , казва го и на теб , братко и сестра .
Не спирайте да се молите ! Постете , защото времената са лоши ! Не се успокоявайте , да казвате : Има време ! Защото времето се изчерпва ! Последно е ! Постоянно се молете , за себе си , за близките си , за светиите -
ЗАЩОТО ЕТО АЗ ИДВАМ !
ЗАЩОТО СКОРО ИДВА ЗЛИЯ ДЕН !
Някой ще каже , не е за мен , но ако заспиш и отпаднеш от вярата и от духа ще попаднеш под осъждение , заедно с онези , които не ме познават !
А ти ! А ти си ИЗБРАН да бдиш над своята душа и над душите на другите .
" ТИ СИ ИЗБРАН ДА РАЗКАЗВАШ ТАЙНАТА НА БЛАГОВЕСТИЕТО ЗА СПАСЕНИЕТО НА ЧОВЕЧЕСТВОТО , КОЯТО БЕШЕ СКРИТА ВЕКОВЕ ОТ ВАС . " - казва Св.Дух
     И Господ ще те попита : " Колко
души Ми водиш ? Къде е домочадието ти ?
Разказа ли и на другите за Мене , за да се спасят ?
Не ! И ЗАЩО ? ЗАЩОТО спиш !
Да ! Защото спим като МЕЧКАТА !
Но сега е пролет .И Господ Исус ти казва тази нощ : Стига спа , чадо Мое ! Време е да се събудиш ! Помисли за себе си , за другите !
Направи си план и започни да работиш .
Дал съм ти дарби . ИЗБРАН СИ МИ !
Къде отиде дръзновението ти ?
Къде се загуби първата любов .Състраданието ! Милостта към страдащите братя и сестри ?
Защо отпадате ? Или се уплашихте от лошото време ? Но помнете :
" ИДВА ПО - ЛОШО ВРЕМЕ !
И КАК ЩЕ УСТОИТЕ БЕЗ МЕН ? " -
пита Исус Христос
ИЗЛЕЗТЕ НА НИВАТА МИ , ЗАЩОТО НИВАТА Е УЗРЯЛА , А РАБОТНИЦИТЕ СА МАЛКО .РАБОТЕТЕ МИ И СЕ НЕ БОЙТЕ , ЗАЩОТО АЗ ЩЕ БЪДА С ВАС , ЗА ДА ВИ УКРЕПВАМ !
Учете Словото Ми !
Говорете Словото Ми !
Хвалете Името Ми !
Изтръгвайки души от този грешен свят !
БЪДЕТЕ СИЛНИ И СМЕЛИ , БУДНИ И ДРЪЗНОВЕНИ , защото дявола обикаля като рикаещ лъв и търси кого да погълне .
НЕ СТЕ ЛИ МОЙ ВОЙНИЦИ ?
КЪДЕ Е БОЖИЕТО ВИ ВСЕОРЪЖИЕ ? Облечени ли сте или още се чудите какво да правите ?
Тази вечер Исус ме събуди да ти каже християнино :
" ОБЛЕЧИ МОЕТО ВСЕОРЪЖИЕ , ЗА ДА ПРОТИВОУСТОИТЕ НА ХИТ РОСТИТЕ НА ДЯВОЛА В ЗЛИЯ ДЕН ! "- Еф. 6 гл .
Молете се , чада Мой !
БЪДЕТЕ будни всякога , защото времената са последни !
И не знаете в кой час на деня или нощта ще дойда и да не би да ви намеря ЗАСПАЛИ !
КАЗВАМ НА ВСИЧКИ ВАС :
БДЕТЕ !!!! БДЕТЕ!!!! БДЕТЕ!!!!

М О Л И Т В А

Господи Исусе , Святи Боже ,
Благодаря Ти , за това предупреждение ! За това живо деятелно слово .
Благодаря Ти , че ни събуждаш от дълбок сън , че ни обичаш и винаги мислиш за нас !
Ти си нашият любящ Баща , Ти си ни издълбал имената на ръката Си и си ни обещал , че никак няма да ни забравиш и оставиш .
    Моля Те помогни ни да се съ вземем , изправи ни на крака : знам че смазана тръстика няма да пречупим и замъждял фитил няма да угаси .
Дай ни крака на елените да тичаме и да разказваме Божиите тайни по целият свят на онези , който още не са те познали .
Дай ни сила и дръзновение да развяваме Твоето ЗНАМЕ НА ИСТИНАТА ! АМИН !
Дръж ни в Твоята ПРАВДА ! Води ни в Тесният Ти път с Твоята прободена десница , защото Словото Ти казва , че никой не може да ни вземе от нея , когато Ти си с нас .
Дай ни Твоята сила на Св.Дух и Твоята мощ , за да отхвърлим всеки страх и смущение , което дявола се опитва най - вулгарно да всели в сърцата дори и на ТВОИТЕ ИЗБРАНИ !
МОЛЯ ТЕ , ОТЧЕ МОЙ ПАЗИ ОНЕЗИ , КОЙТО ТЕ ОБИЧАТ ИСТИНСКИ И ИСКАТ ДА ТИ СЛУЖАТ С ЦЯЛО СЪРЦЕ , ДУША И УМ !
Моля Те , Татко небесен , дай ни още малко време да приведем чадата си ,внуците си , близките си !
Притури на вярата ни вяра и на любовта ни любов !
Изливай Духът Си върху нас и не ни отнемай присъствието Си !
Моля Те , Отче Святи , за България и българският народ .
Дай Твоето благословение и събуждане на този отчаян и заспал народ !
Дай Твоето дръзновение и спасение .
В ИМЕТО НА СИНЪТ ТИ , ИСУС ХРИСТОС , МОЛЯ И ПРОСЯ ВСИЧКО ТОВА !
АМИН ! АМИН ! И АМИН !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.