cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 20 април 2018 г.

КОИ СА ГОНЕНИТЕ ?

     Знаем , че в света по-силните гонят по - слабите , но в духовният свят - по - слабият духом , гони по - силният .
     В Словото се казва : " И роденият по плът  ще гони роденият по дух . "
Писано е още : " Мене гонеха и вас ще гонят , Мене мразеха и вас ще мразят , Мене разпъваха и вас ще разпъват . Дори , когато ви предават ще мислят , че на  Мене служат  . "
     Предатели е имало и по времето на Исус . ГОНИТЕЛИ е имало , има и днес и ще има докато свят светува .
Но ГОРКО за онези , които застават срещу Моето дело и
Моите избрани и помазанци .
    Много хора лишени от разум , от знания , от Духа на Господа , волно или неволно застават срещу братята си , срещу Божиите
избрани помазаници , за да ги унищожават , да ги заплашват , да ги притесняват като ги предават и говорят лъжливо против тях , за да бъдат мразени и да съсипват Божието дело .
     Гледат на външния вид , на доброто говорене , на образованието  им и т .н ............, но не и на това което говорят от Духа на Господа .
И всичко това от завист , злоба  и омраза .И защо  ?
Ако тези , които си позволяват да вършат това и в днешното време срещу братя , пастори и други служители , питам : " На кой дух са ? " И ако са братя , да се проверят в Словото как стоят пред Христос !
     Господ казва : " Ето последни времена са ! Аз идвам скоро !
Обичайте се ! Помагайте си !
Служите ми ! И т.н..... "
    Ако ние мразим брата си и търсим гредата в окото му , за да го осъдим - това служение ли е ?
И ако е служение на кой служим ? Не каза ли Господ Бог : " Аз съм съдията ?
Тогава , кой си ти грешните да съдиш  онова , което Аз съм очистил ? " - пита Господ Исус
Защото всички сте Ми съгрешили и няма нито един праведен пред Божиите очи .
Можем да изобличим , можем да поправим , да наставим и всичко да става с любов , но не и да се осъждаме и да падаме под проклятие : Както казва словото : " С каквато мярка съдите с такава ще ви се отсъди ! "
     Днес Бог употребява дори неграмотни , необразовани / не учени / хора , за да достигне Словото и до онези , които живеят в нищета и беднотия  .
Ап. Петър и Йоан бяха неграмотни . И днес има такива работници на Божията нива .
И какво казаха за тях свещениците и книжниците за тях?
" И те като гледаха дързостта на Петър и Йоан и бяха вече забелязали , че са неграмотни и неучени човеци , чудеха се и познаха , че са били с Исус . "
Божият избран служител е дръзновен .И поради пълнотата на Св.Дух говори с пълна дързост, защото без дръзновението и присъствието на Духа не можеха и днес не могат да стават чудеса и знамения .
И ДНЕС ИСУС ИСКА ДА ЛЕКУВА НАРОДА СИ : " Идват лоши времена .Времена на Голямото Горко ! Тръби 5 та тръба , но народа Ми не иска да слуша . А в много църкви не говорят на вярващите Моята Истина . Затова искам да говорите Моята Истина
на народа Ми !
ИСКАМ ДА ЛЕКУВАМ НАРОДА СИ ! Идват неизцелими болести : Тиф , малария , холера , туберкулоза...
ИСКАМ ДА ВЪЗСТАНОВЯ БЕДНИТЕ !
ИСКАМ ДА ДАМ СЪЖИВЛЕНИЕ В
БЪЛГАРИЯ ! ЩЕ ВЪЗСТАНОВЯ БЪЛГАРИЯ ! ЩЕ ОПАЗЯ БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД !
Но искам от вас смелост и дръзновение ! Да не се плашете от човеци земни и от различни обстоятелства !
      Говорете за Мене ! Викайте от високо ! Защото Аз идвам скоро !
Говорете Истината ! Моето слово е Истина !
Ще ви мразят , ще ви гонят , и бият , но вие не се плашете , защото Аз ще бъда с вас ! " - каза Господ Исус Христос преди два дена в молитва през пророк - брат Славчо Андонов от Хасково .
    И , ако Бог те води , изпраща и изпълва с Духът Си , кой си ти , който имаш смелостта да дръзнеш срещу Божият помазаник ?
     Защото каквото и да измислиш против Него - Бог Бог ще го защити и ще извърши волята Си , защото е писано : - Д .Ап . 4 : 19
"Правилно ли е пред Бога да слушаме вас , а не Бога , разсъждавайте ! Защото ние не можем да не говорим , това , което сме видели и чули ! " - отговориха Петър и Йоан на онези , които ги заплашваха . "
     ДНЕС , ГОСПОД КАНИ , ОНЕЗИ , КОЙТО СА МУ ОСТАНАЛИ ВЕРНИ ; " Излезте на нивата Ми и говорете ИСТИНСКОТО МИ СЛОВО БОЖИЕ !
Бъдете силни и смели и не се бойте от човеци . Четете Словото Ми ! Учете Словото Ми ! Говорете Словото Ми ! Извикайте силно , за да чуят всички Моята Истина и да дойдат да се спасят . И онези , които са отстъпили да се върнат !
Говорете ! Пишете това , което ви говоря без да се страхувате !
ИСКАМ всички да чуят , че Аз идвам скоро !
     Ще ви върна скоро в Родината ви и ще ви дам още дарби , защото чрез вас искам да говоря на народа Български !
Вярвайте в Мене и уповавайте за всяко нещо на Мене  !
Да не се смущават сърцата ви !
ИСКАМ да спася България и Българският народ !
Бъдете като Петър и Йоан :
" И като се помолиха , потресе се мястото , където бяха събрани и
всички се изпълниха със СВЯТИЯТ Дух и с дързост говореха Божието слово . "
Нека се молим за сила , смелост и дръзновение , за всички онези братя и сестри , които Бог ще употреби ДНЕС - в днешно време за ОСВОБОЖДЕНИЕ , ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ , СЪБУЖДАНЕ , ВЪЗКРЕСЯВАНЕ  И ИЗЦЕЛЕНИЕ НА БОЛНИ И ОТПАДНАЛИ ДУШИ .
ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЦЪРКВИТЕ !
      Бог изисква всичко онова , което е Негово , което е ограбено  и съсипано да се възвърне и възстанови .
Обеднелите , ограбените , болните - Бог обеща , че ще възстанови .
" Чудеса ще правя в България !
Корупцията ще премахна ! - как ще стане не знам , но Той знае .
България ще бъде опазена !
За България идва ДОБРО ВРЕМЕ ! - казва Господ Исус Христос .
ДЕРДАЙТЕ ! БЪДЕТЕ ГОТОВИ !
С Е П Т Е М В Р И !!!!!!!!
Не се плашете от гонения !
Аз ще се грижа за вас ! "
ДА СЕ МОЛИМ ЗА ВСИЧКО ТОВА , КОЕТО СЕ ДАДЕ В МОЛИТВА ПРЕДИ ДВА ДЕНА .
СЪЩОТО ОТКРОВЕНИЕ СЕ ПОТВЪРЖДАВА ДВА ПЪТИ ЧРЕЗ БРАТ СЛАВЧО !
" ГОРДИТЕ да се смирят !
Кротките да се събудят !
Будните да се учат !
Всички ви искам облечени във вяра , истина и любов !
Пазете се от грях !
ИСКАМ ви чисти , святи , непорочни , изпълнени с Духът Ми ! - каза Господ "
Амин !!!

   

   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.