cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 18 април 2018 г.

КОЙ Е БОГ ?

    Този въпрос ми беше зададе тези дни от душа , която се опиваше да ме убеди в неща противни на словото Божие .
    Опитах се да и дам отговор , но по телефон не е уместно да дискутирам словото с човек , който не го познавам .Затова й обещах , че ще пиша с помощта на Св.Дух и ако е съгласна да решава ????
    И Духът ми каза : " Пиши  , защото наистина много души не ме познават , а още повече стоят в заблуда и така народа ми по гива от незнание ! "
И така : КОЙ Е БОГ ?
     СИГУРНА съм , че този въпрос вълнува много хора и затова въпреки , че много пъти съм писала , сядам отново да пиша ,
дано си отворят духовните очи "  ТА ДАНО СЕ СПАСЯТ ! " - казва Господният Дух .
" Кой Си Ти , Господи , Когото не познаваме ? " пита душата ви
Търсиме , покланяме се , разнасяме , принасяме и на кого ?
На Онзи , Когото не познаваме .
Казваме , че вярваме , а не Го ПОЗНАВАМЕ !
    И сега като ап . ПАВЕЛ СЪМ принудена да ви запозная , дано е накратко :
КОЙ Е БОГ !
САВЕЛ  знаеше , че има Бог и също смяташе , че Бог е един и е на небето , но гонеше учениците на Исус , защото той не познаваше Господ Бог - Който е Исус Христос .
И когато Бог допусна САВЕЛ да се срещне с Него , САВЕЛ се ослепи от Неговата Светлина и Го попита:
" КОЙ СИ ТИ ГОСПОДИ ? " , и Светлината му отговори : "  Аз съм Господ Бог , Когото ти гониш ! " Или по - точно : " Савле , Савле , защо Ме гониш ? "
    Тогава при тази среща САВЕЛ позна Кой е истинският Бог .
Онзи , Който е Светлина , огън изпояждащ срещу , Когото не можеш да риташ , Онзи , Който е Жив и може да ти говори , Онзи , Който те обича и е готов винаги да ти прости греховете направени в незнание , Онзи , Който наранява , но може и да изцелява съвършенно . И още едно много важно  нещо разбра Савел :
А именно : ЧЕ БОГ Е С ОНЕЗИ , КОЙТО ГО ПОЗНАХА !
Или казано днес : Той е в сърцата на онези , които повярваха в Сина Божи и Го приеха за свой Спасител .
      Пиша за тези , които все още нямат среща с Бога и за онези , които си мислят , че Бог е един , старец , Който седи на Трона в Небесата и не го е грижа , че ние страдаме , боледуване , изтрепваме се и т .н ........
Аз , да ви кажа никога до 30 годишна възраст не съм се интересувала Кой е Бог ? Къде е Бог ? Жив ли е , не е ли ?
Но едно съм правила ?
Търсила съм Истината за доброто и злото .На различни места ....
Във филмите , в книгите и в живота . И сега разбирам , че това търсене ме доведе до срещата ми с Исус , Който ми каза : " Ела в Моя молитвен дам и там ще намериш Пътя , Истината и живот за Твоята душа .Там ще срещнеш истината и ще намериш Моят Мир за твоето сърце . "
И така : Бог е жив и съществува !
Бог е любов и името Му е любов - казва Словото .
Бог е Светлина - казва ап.ПАВЕЛ
Бог е Истина , защото наистина , когато отидох в Божият дом намерих мир и тишина за моята душа .
Искам да ви споделя нещо от моя християнски живот накратко - свидетелства от моето благовестие в света :
    Когато работех в болницата и Бог ме употребяваше , много пациенти ме питаха :
" Кой е Бог ? , Къде е Бог ? , Защо това е така , а не е иначе и т н...
Нормално е да питат , защото хората не знаят тайната на БЛАГОВЕСТИЕТО , пък словото казва : "На вас е дадено да познаете Тайната на Благовестието , която е скрита от човечеството от векове . "
И така искам или не искам Св.Дух ми казваше : " ГОВОРИ ЗА МЕН ! "  , както ми казва и сега : " Пиши ! "
     Една баба на 92 години дойде в кабинета ми за кардиограма .
/ ЕКГ /
След като чу няколко думи за Бога попита :
" Нима вярно има Бог ? Аз съм на 90 години и не съм видяла Бог .
Ако наистина е жив , искам да го видя ? "
Видях нейната вяра и с вяра чрез Духът й казах : " Моли се бабо и Той ще ти се открие ! "
И така след един месец Бог й се откри като се появил на прозореца в образ на цветна картина и постоянно й се усмихвал ., но и не се измествал от прозореца .Дойде с радост и ми засвидетелства , че нейният съпруг не го вижда , но една съседка също го виждала  на прозореца , когато идвала у тях.
Тази баба повярва с детска вяра и Бог по детски й се откри само за да се спаси .
    Благовествах на една приятелка на моята майка , която беше болна от сърце в нейният дом
Тя слушаше внимателно , може би защото имаше вежда от изцеление , но нейният свекър , който беше на 90 години и се хвалеше , че е здрав , тъй като е бил цял живот ОВЧАР , но каза една " глупост " , защото за света Госпожите думи са глупост , но за тези , които искат да се спасят са " БЛАГОУХАННА МИРИЗМА " :
" Не я слушай Данке , какви глупости ти говори , защото Господ няма ! Аз съм на 90 години и не съм Го видял . "
След няколко дена умря без Бога , нищо , че беше здрав , а Бог беше толкова близо за да го спаси .
     Друг случай : Една пациентка , която беше със сърдечна недостатъчност и цианида легна на леглото за ка рдиограма и като чу , че говоря на другите две жени за Бога като им казвах , че Той е тук между нас , тя се разпали и започна да се гневи на Бога , че й е дал болести , че не я обича и изобщо дали е вярно това , което говоря .
     В същият този момент тя спря да диша , посиня и пусна пяна на устата .
Духът ми каза " моли се ! " .Положих ръце над нея и започнах да моля Бог за милост .
След секунди или минута -две тя пое въздух , цианозата изчезна и тя като отвори очи ме попита :
" Какво стана с мен ? "
Казах й : " Не знам ! "
Жените й обясниха , че тя си беше тръгнала от този свят , разказаха й за молитвата . А ТЯ със сълзи от радост сподели : "Сега разбирам всичко , защото аз се чувствам изцелена и нов човек ! "
Бог й се откри и отвори " духовните й очи " за да познае Истинният Бог .
     И така :
КОЙ Е БОГ ? - Той е любов , защото изпрати Сина Си да спаси човечеството от греховете ни .
Следващият въпрос ?
Ако Исус Христос е Спасителят , значи ли това , че и Бог е Спасител ?
Ами , СВЯТИЯТ Дух - какъв е СВЯТИЯТ Дух ?
Исус обеща Св .Дух на учениците :
Йн . 14 : 15
" Ако Ме любите и ще пазите Моите заповеди и  Аз ще поискам от Отца и Той ще ви даде друг Утешител , за да пребъдва с вас до века .
Духът на истината -, Когото света не може да приеме , защото не Го вижда , нито Го познава ......И Той ще пребъдва във вас и във вас ще бъде "
Йн . 17 : 20 - 24
Исус се молеше на Своя Отец за Свойте ученици :
" Моля Те , не само за тях , но и за онези , които биха повярвали в Мене чрез тяхното учуние............да бъдат всички едно , както Ти Отче , си в Мене , и Аз в Тебе , тъй и те да бъдат в  Нас , за да повярва светът , че Ти си Ме пратил ."
    Искам да подчертая :
Ако това слово казва , че Бог Отец е в Исус и Исус в Бога , тогава ако бяха различни щяха ли да бъдат едно ?
И ако Исус вземе от Отец Св.Дух да пребъдва в сърцата ни , тогава Тези три Личности не са ли Единния Бог в три лица :
Бог Отец !
Син Божи - Исус Христос !
И СВЯТИЯТ Дух !
Ос . 13 : 4
" Аз съм Господ Твоя Бог ....Друг
Бог , освен Мене да не познаваш .." - казва Словото в Осия .
Ис . 43 : 11
" Вие сте Ми свидетели и служителят , Когото Аз избрах , за да Ме познаете и да повярвате в
Мене и да разберете , че Аз съм , че преди Мене не е имало Бог и след Мене няма да има ." В С Завет се говори за Бог ЕОВА , но в Н Завет Словото говори за Триединна личност на Бога .
В Йоан се казва още : " Който е видял Мене видял е и Отца Ми , защото Аз съм в Отеца и Отец е в Мене  И ние сме едно ."
В Библията се казва още :
" Който има Словото има Ме и Мене , защото Словото това съм Аз " .
Йн . 1 : 1
" В началото бе Словото и Словото  /Исус / беше у Бога и Словото / Исус / бе Бог .
И така от ясно по -ясно :
Защото , ако Словото е Исус И Словото бе в началото и ако Исус
каза чрез творческото Слово :
" ДА БЪДЕ ! , " ДА СТАНЕ ! " , тогава Исус чрез Словото си е Бог Творецът и създателят на света .
Ако СВЯТИЯТ Дух чрез Своята действена СИЛА СЪЗДАДЕ ВСИЧКО ВИДИМО И НЕВИДИМО - то Св.Дух е Бог .
И ако ОТЕЦ изпрати Св.Си Дух да зачене Мария , за да се роди Спасителят - то Този Отец е Бог .
От тук извода е , че тези трите личности по отделно са Бог и взети заедно са Бог .
Или нашият Господ Бог е ТРИЕДИНЕН , С ТРИ ЛИЦА .
БОГ ОТЕЦ
БОГ СИН
БОГ СВЯТИ ДУХ

ТОВА Е БОГ !

БОГ Е ЛЮБОВ
БОГ Е ТВОРЕЦ
БОГ Е БАЩА И МАЙКА
БОГ Е ЛЕКАР
БОГ Е УЧИТЕЛ
БОГ Е УТЕШИТЕЛ
БОГ Е ЖИВОТ
БОГ Е ДУХ
БОГ Е СИЛА И МОЩ
БОГ Е МЪДРОСТ И РАЗУМ
БОГ Е МИР И ТИШИНА
БОГ Е СЪДИЯ
БОГ Е ПЪТ ЗА НЕБЕТО
БОГ Е ИСТИНА И ПРАВДА .
БОГ Е СПАСИТЕЛ И Т.Н...

КЪДЕ Е БОГ !

НА НЕБЕТО , НО И НА ЗЕМЯТА .
ОКОЛО НАС , НО И ВЪТРЕ В НАС !
ТОВА Е НАШИЯТ БОГ !
ВЕЛИК ! ЧУДЕН ! МИЛОСТИВ И БЛАГ !
Ако искаш да видиш Бог , къде е ? - погледни в очите на брата си и ако намериш любов в тях там е Бог !
МЪЧНО Е ТОВА УЧЕНИЕ ЗА РАЗБИРАНЕ , НО КОЙТО Е РОДЕН ОТ БОГА ЧРЕЗ ВОДА И ДУХ ТОЙ ЩЕ ГО РАЗБЕРЕ И НЯМА ДА СПОРИ ЗАЩОТО ДУХЪТ НА БОГА ЩЕ МУ ДАДЕ СМИРЕНИЕ И ВОЛЯ ДА СЛУША И ДА СЕ УЧИ НА БОГИЯТА ПРАВДА И ИСТИНА .
1 Йн. 5 : 20
" Божият Син е дошел и ни е дал разум да ПОЗНАВАМЕ ИСТИННИЯТ БОГ и ние сме в Истината тоест в Сина Му Исуса Христа .
ТОВА Е ИСТИННИЯТ БОГ И ВЕЧЕН ЖИВОТ - ИСУС ХРИСТОС !
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ С МЪДРОСТ И РАЗБИРАНЕ , ЗА ДА СЕ СПАСИМ .
Амин !

    

   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.